DE LAATSTE MAAL VOOR DEZE EEUW

Hier mag je oefenen, en alles eens uitproberen.
Ik was bang om door de mand te vallen. Iemand zei: er is geen mand. (Freek de Jonge - 1943).

Oefening baart kunst
*Joy*

07 jan 2015, 11:21

.
Afbeelding

Ben eens gaan ................piepen :D
Bedankt.

Afbeelding
.
Geen koopjes Michel.
Er kan niks meer bij :roll:

Groetje,

lehcim

07 jan 2015, 14:47

Afbeelding

HEY JOY ,

Geen plaats meer 8O ! ! ! je heb vast nog plaats in je geheime kleerkast (lol).

..........................................

HEY FRANKJE , goed gevonden jou rescue idee .

..........................................

Zonnige namiddag iedereen. GR. Michel.

............................................

Eens zien wat ze te bieden hebben op de Spaanse plaatjes sites;
http://www.taringa.net/posts/imagenes/2 ... mados.html

http://gifanimado.org/gifs-animados.php ... s_animados

http://lamatrixholografica.wordpress.co ... eb-o-blog/

Er zijn er teveel om alles hier the vernoemen, breng in, in google '' avatares animados '' .

Als je dit inbrengt in google , maar in een andere taal , b.v.b. in Italiaans of Duitse of Frans zal je ook een kijkje kunnen nemen in hun plaatjes sites , ik weet niet of ze veel verschil geven in de door ons gekende Nederlands plaatjes sites .
The shopping girl en de geheime kleerkast heb ik gevonden op een Japanse plaatjes site.
.
*Joy*

07 jan 2015, 20:23

.
Afbeelding.
.
Zelfs mijn geheime kleerkast zit "vol" :roll:

Afbeelding

Bedankt voor de linken....
Nu ga ik tellen hé.

Mooie avond nog Michel,

krakje

07 jan 2015, 20:58

Afbeelding
een fijne woensdag avond met groetjes van krakje
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

lehcim

07 jan 2015, 21:44

Afbeelding

HEY THERE JOY,

Geheime kleerkast zit vol met die briefjes dat je gaat tellen :D Niet te veel tellen haha , ik zal you mijn speciaal gsmeke eens uitlenen :wink:

Krakje Petros , Joy , Sita , Elle , Frankje , Jeanandrina , , Elle , Sofani , Monica , New-York , Ghila , Jefke , goede avond allen .Michel.
*Joy*

08 jan 2015, 10:35

.
Afbeelding
.
En hopla............al Donderdag !!!!
Je mag er mij zo éne bestellen "gsmeke" :D
Fijne Donderdag Michel,
*Joy*

08 jan 2015, 18:53

.
Afbeelding
.
Afbeelding

Dit loopt té vlug :roll:
Ik moet effen nadenken................

Fijne avond verder Michel,

lehcim

08 jan 2015, 21:44

Hey JOY
Wat hierboven te vlug loopt , ik vind dat het nog meevalt , ja voor een ganse tekst te lezen dit zou dan wel te vlug gaan.
Goede avond iedereen Groetjes Michel
HEY IEDEREEN.

lehcim

08 jan 2015, 22:05

Ik heb een vraag aan de GIMP kenners .

Ik heb enekele maanden geleden Gimp 2.8 geladen.

Kan ik met dit ook een diavoorstelling maken van geanimeerde plaatjes ? ?

Heb eens rondgezocht op het internet free online zonder te moeten download hun program .

Heb nog maar 1 gevonden en het is KIZOA , ze zeggen dat het free is maar je moet een sign in maken,om je spullen die je daarop maakt te kunnen gebruiken. ALS JE EEN SIGN IN MAAKT hangt er dan ook een prijskaartje aan ?

Ik heb met ezgif eens een soort slideshow gemaakt door 2 bewegende avatars te splitsen in frames en dan alle frames terug in te brengen en animated it ;maar dit lukt niet altijd en is onhandig.

Daarom had ik gedacht aan een diavoorstelling van bijvoorbeeld 3 verschillende geanimeerde plaatjes,die je dan ook kan opslaan in een fotoalbum .
Graag zou ik weten wat jullie hier van denken , dank allemaal , goede avond Michel
.

lehcim

09 jan 2015, 09:45

Goede morgen , goede morgen iedereen.

.................................

Frankje , dank U wel voor de uitleg . Wat ik gedaan heb is hieronder afgebeeld , maar niet goed vind ik.
.

Frankje

Tijd terug had ik gevraagd aan Frankje voor mij een bewegende aap te maken met mijn foto daarin.

Ik Frankje zijn werk nadien in frames gesplitst met ezgif en de frames in een fotoalbum geplaatst.

Dan heb ik een creepy gezocht en deze bij gesneden met image editor , dan de knipsels in frames gezet en letters op de frames geschreven.

Heb dan alle frames te samen gebracht in ezgif en animated it.

Als je de originele plaatjes bekijkt en vergelijk met de ezgif die ik gemaakt heb , deze mix is niet zo goed kwa maten timing

Heb de mix gemaakt omdat ik in een link 2 avatars wou laten zien zonder verlies van de animatie.

Veel free online foto slideshow verliezen de animatie als je een bewegend plaatje in geeft .
Afbeelding

Afbeelding

In de deur blijft de brievenbus klep te lang dicht ,maar de tijd en snelheid , dat de creepy kijkt door de brievenbus klep is wel goed..

Afbeelding

Met image editor tekst op geschreven en de tijd dat de brievenbus dicht blijft , deze tijd heb ik korter gemaakt , maar ik weet niet meer hoe , misschien door een freem weg te laten .

Afbeelding

Hier heb ik de aap willen dezelfde maat geven als de brievenbus , daardoor is het beeld van de aap niet te goed geworden de tijd dat de brievenbus dicht blijft is nu te kort , je heb te weinig tijd om de leters BMB te zien , er kunnen alsook nog andere zaken verbeter worden in deze animatie.

[/img]
Laatst gewijzigd door lehcim op 09 jan 2015, 14:48, 2 keer totaal gewijzigd.

lehcim

09 jan 2015, 10:09

..
Laatst gewijzigd door lehcim op 09 jan 2015, 14:58, 4 keer totaal gewijzigd.

lehcim

09 jan 2015, 10:12

.

FRANKJE / DIT IS HET ORIGINEEL

mijn knipwerk met de letters daarin , de letters zijn niet de max. Frankje als je een beter idee heb voor die letters , dan veranderd je de mijn , geen probleem , dank U.

Afbeelding

lehcim

09 jan 2015, 11:51

.
FRANKJE

Kan je eerst een cinema gordijn laten open gaan , dan de dia slideshow plaatsen en dan de cinema gordijn terug sluiten ?? en zo verder dat de ganse show zijn eigen altijd automatisch herhaald .
Dank U.

FRANKJE , ik bedoel you hoofdstuk 2 , geanimeerd avatars dia's.
*Joy*

09 jan 2015, 12:52

.
Afbeelding
.
Er zijn er toch nog "Knapper" of den déze é Michel :roll:
Brrrr.

Suc6.met je gordijntje.

lehcim

09 jan 2015, 15:13

FRANKJE ;

Wat ik bedoel met dia slideshow is . bijvoorbeeld , geanimeerde avatar plaatjes afnemen van internet en laten zoals ze zijn .

Dan die plaatjes laten zien in één dia slideshow voorstelling ,
bijvoorbeeld

1é dia 5 of 6 seconden laten zien
2é dia 5 of 6 seconden laten zien
3é dia 5 of 6 seconden laten zien
enzoverder

Frankje ik deze bewegende avatars afgenomen van internet en gelaten zoals ze zijn , dus geen tijd of maat gewijzigd .

Kan je deze in een dia slidshow plaatsen ,
bijvoorbeeld in de volgorder zoals hieronder;

De eerste avatar is de EENIGE dat ik veranders heb

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

FRANKJE KAN je deze geanimeerde avatars in één (1) dia slideshow ieder op zijn beurt laten zien gedurende 5 a 6 seconden