Kettinggesprek
-
Gast
Ooooochh jounges, ich turn al vuil oem auf te valle, ma tis ammel bootter an de galg, ich koum owet en stroewese familie, de kilous zitte mich in de genen, doewe is niks ouwen te duun!!!
Ich kan ni zoe ver stappe davang, ich heub artrooos in men vuuuute, fietse kan ich wel gout maaa tis zu kaaad in de winter hé!!!
Ich kan ni zoe ver stappe davang, ich heub artrooos in men vuuuute, fietse kan ich wel gout maaa tis zu kaaad in de winter hé!!!
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
De wintre is wel nog nie zo koet gewist, mor keverstaent zulle *leah* ,we zien ollemale niemè van de joengste ...uze scharnieren zien niemè gelik joaren geleen, vanugtent vroeg moeste kikke me goe weren zulle, de wind bloasde me biekans weg...

Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
Toch noch e geluk davang da de weind oech ni hijlegans weg gebloewezen het, want ve zoude oech misse heeje oep senioerennet!
Zou ozze hosh noch sloapen denk dje??
Ne goeie zoondach gewens zoender al te vuil riegel! (=regen)
Zou ozze hosh noch sloapen denk dje??
Ne goeie zoondach gewens zoender al te vuil riegel! (=regen)
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
vil regen ist ter ier nog nie gevollen wé * leah*
wal vil wiend pfffffff,vanden nuchtend ek nor den bakker gewist ,en lappe
mien klipjtie vloog vam m'n oofd
best dak kik nog rap zien ,en nog kunnen leupen wé
je laag in t'midden van de strote..sanse dat ter gin otto ofkwam en der euver reed..t'is wal ginne van Armani..mo kannen mien kliptjie nie missen é
davang men miender gin problemen é,mé da limburgs
ik verstoon goed wa da ze zegt ..mo je moe da trage lezen;anders got da nie goed
wal vil wiend pfffffff,vanden nuchtend ek nor den bakker gewist ,en lappe
mien klipjtie vloog vam m'n oofd
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Goed daje zegt, van bie mie moet olles oltiet rap gaen, me wrouwe zegt dadde oltiet...
Kging wok vannuchtent naer de bakre, dre wos vele wint...mor ken sanse dan dre vele bomen in Knokke staen...vor me an vaste te pakken...
Bie us eet nietent geregend *leah*...zuste gelik bien hoske, tis eigenlik nie te verre van elkaar è...
Kging wok vannuchtent naer de bakre, dre wos vele wint...mor ken sanse dan dre vele bomen in Knokke staen...vor me an vaste te pakken...
Bie us eet nietent geregend *leah*...zuste gelik bien hoske, tis eigenlik nie te verre van elkaar è...
-
Gast
't Het heeje oech ni geriegeld davang, wel vuil weind.
Ich mennde da hosh in Merksem woende, 'ch heub mich dus wel goet verdold (= vergist), dieje mins is van West-Vlounderen just gelek djie davang.
Dje zeet dus gisteren van boum noo boum gevloege, ha ha, da haa ich wille zien, moet grappig zen gewees.
Alée mennekes, ich goan streeke, de werkwiek is wieral begonne.
Salukes hé!!
Och joa davang, ich mende da djie ne jonkmaan wojt ( = was), wieral en verdouweling (= vergissing) va mich!
Ich mennde da hosh in Merksem woende, 'ch heub mich dus wel goet verdold (= vergist), dieje mins is van West-Vlounderen just gelek djie davang.
Dje zeet dus gisteren van boum noo boum gevloege, ha ha, da haa ich wille zien, moet grappig zen gewees.
Alée mennekes, ich goan streeke, de werkwiek is wieral begonne.
Salukes hé!!
Och joa davang, ich mende da djie ne jonkmaan wojt ( = was), wieral en verdouweling (= vergissing) va mich!
-
joenkman ..ba nein leah, davang is zo joenk nie mé wé
jis tjie getreuwd..en ikke euk .. je zit ier mé twé oekde krakers
nein meestjie ik zie'n west Vlaming..geboren en geteugen in brugge
dus ik zie'n un rasechte bruggelienk in erte en niere(in hart en nieren)
en davang is van de balgiesche kuste
en azo emme miender onze topic alene gestart..zoender hulpe
en van tonne ..zie me beginnen klappen in onze moedertolle...omda da
nie mag verdwienen viende k'ik..dialect is schonste da ter bestoon..
juust é,je moe zeggen ok liegen wé
alé toe lotere ,en wacht nie te lange
jis tjie getreuwd..en ikke euk .. je zit ier mé twé oekde krakers
nein meestjie ik zie'n west Vlaming..geboren en geteugen in brugge
dus ik zie'n un rasechte bruggelienk in erte en niere(in hart en nieren)
en davang is van de balgiesche kuste
en azo emme miender onze topic alene gestart..zoender hulpe
en van tonne ..zie me beginnen klappen in onze moedertolle...omda da
nie mag verdwienen viende k'ik..dialect is schonste da ter bestoon..
juust é,je moe zeggen ok liegen wé
alé toe lotere ,en wacht nie te lange
-
...lange et nie gedeurt è... zeg hoske..
"ne oeden kraker"...ge zie gie nie goe zekers...ke zien nog gè seventig
'twos nie van bwom naer bown wèje *leah*, ke pakte nu entoens nekè ne tak vaste, doa ni van, mor ken miene plastieke zak int werekeren vo me goen, de wint bloasde drin en trok me azo voruit...gelik e zeilschip an de Vlamse kust...

'twos nie van bwom naer bown wèje *leah*, ke pakte nu entoens nekè ne tak vaste, doa ni van, mor ken miene plastieke zak int werekeren vo me goen, de wint bloasde drin en trok me azo voruit...gelik e zeilschip an de Vlamse kust...
-
Gast
Heeje ben ich al hosh...
Ich ben ouch getreuwd, menne man is neuwe 65 joar en ich ben wa joenger.
Da moet plezaaant zen hé, an de zee woenen.
Ich woen oech houg en droug (hoog en droog), neuwe 2 hoog, en louweter (later) van dies joar goan ich 3 houg woenen me menne man en men kat.
Ich kreup vruug in men bed diesen ouvend, moet meuurrrege (morgen) nog noar a loat kersfeske (kerstfeestje).
Kroketjes ieten, hmmmm, lekkerrrr!!
Sloup gout hé jounges, tot de woensdoug denk ich.
Ich ben ouch getreuwd, menne man is neuwe 65 joar en ich ben wa joenger.
Da moet plezaaant zen hé, an de zee woenen.
Ich woen oech houg en droug (hoog en droog), neuwe 2 hoog, en louweter (later) van dies joar goan ich 3 houg woenen me menne man en men kat.
Ich kreup vruug in men bed diesen ouvend, moet meuurrrege (morgen) nog noar a loat kersfeske (kerstfeestje).
Kroketjes ieten, hmmmm, lekkerrrr!!
Sloup gout hé jounges, tot de woensdoug denk ich.
-
ik weunen ook ip t'derde verdiep ..euge en dreuge juuste gelik
giendere ...je ziet ton teen en tandere( het ene en ander) beter of van ip de groend
t'giet ier wotere ,azo regenen amai m'n voeten
giendere ...je ziet ton teen en tandere( het ene en ander) beter of van ip de groend
t'giet ier wotere ,azo regenen amai m'n voeten
-
...voeten in 't water...doe ze bitje omhoge toetdan ze ut 'twater zien è....
Tetier(heeft hier) wok oede wuven geregent, kwisten nie datre zovele waetre ut de lugt ku vol'n...
Kweun ikke in ne grote villa mé me wuvetje en me katte... allé ne villa, ojje je nogen ebitje toedoet zietre azo drut...
Ken wel 'n hovetje, nie groat, mor kunwel biekans in de zomre de hele dag in de zunne zitten...
Tetier(heeft hier) wok oede wuven geregent, kwisten nie datre zovele waetre ut de lugt ku vol'n...
Kweun ikke in ne grote villa mé me wuvetje en me katte... allé ne villa, ojje je nogen ebitje toedoet zietre azo drut...
Ken wel 'n hovetje, nie groat, mor kunwel biekans in de zomre de hele dag in de zunne zitten...
-
in de zunne zitten oender un parasol ,ja tonne..mor anders gonze me nie vele zien leupen in de zunne wé,kannen dor nie goed tegen,kriegen
ton zeer in mien kop pffffffff ,pas ip ..nie van den drank é
vande neuchtend eed ier gesneefd wotersnee ..mo t'was gegeuw weg
en ik zere no beneen no me garage achter me slee..voe te slieren ,ken em mor loten stoon..t'laag nietend mé ozze'k beneen woren
ton zeer in mien kop pffffffff ,pas ip ..nie van den drank é
vande neuchtend eed ier gesneefd wotersnee ..mo t'was gegeuw weg
en ik zere no beneen no me garage achter me slee..voe te slieren ,ken em mor loten stoon..t'laag nietend mé ozze'k beneen woren
-
Gast
Hey jounges, ich leef nog zur.
Drukke week gehad, ich klap nu wa deftiger omda ich op da plat Limbuuuurgs te lang moet noadenke, ich ben doewe (daar) al 36 joar weg, het teen en tander begint te vervoagen.
Heb mij een schoen nieuw keuke besteld veur in men nieuw flatje, eenvoudig ma schoen.
Ich zit ni graag stil, d'r oem goan ich zelde in de zon zitte, ich ben liever bezig met dit of da, uit de zon, want hosh, ich krijg oek koppijn van te felle zon, ich ben dus gene zonneklopper.
Alé, tot loater hé manne en geniet van het weekeinde.
Drukke week gehad, ich klap nu wa deftiger omda ich op da plat Limbuuuurgs te lang moet noadenke, ich ben doewe (daar) al 36 joar weg, het teen en tander begint te vervoagen.
Heb mij een schoen nieuw keuke besteld veur in men nieuw flatje, eenvoudig ma schoen.
Ich zit ni graag stil, d'r oem goan ich zelde in de zon zitte, ich ben liever bezig met dit of da, uit de zon, want hosh, ich krijg oek koppijn van te felle zon, ich ben dus gene zonneklopper.
Alé, tot loater hé manne en geniet van het weekeinde.
-
t' weekend zit ter ol were ip sé..de dagen vliegen vorbie..nie te doen é
vande nuchtend..alé roend ten alven (11H) ist beginnen sneven (sneeuwen)
en t'woren sereuze vlokken zé,mo t'bleef nie liggen
k'zeggen in me negen(in mijn eigen) wa zoe'k nu doen? weggoon ip me skilatten of de notto..ken voe twidde gekozen zulle
ken nie gerne koede voeten..loot stoon van de reste
mo ten eet nie bluven liggen de snee...de strote lag te nat van de regen.
ken ton ok thuus gekommen zie'n..de friettepot ageleed,en frieten ingesmeten,ton ék steuvers kloorgemakt (stoofvlees) en k'moen eerlik zeggen..t'was van lek mien liptjie zé
vande nuchtend..alé roend ten alven (11H) ist beginnen sneven (sneeuwen)
en t'woren sereuze vlokken zé,mo t'bleef nie liggen
k'zeggen in me negen(in mijn eigen) wa zoe'k nu doen? weggoon ip me skilatten of de notto..ken voe twidde gekozen zulle
ken nie gerne koede voeten..loot stoon van de reste
mo ten eet nie bluven liggen de snee...de strote lag te nat van de regen.
ken ton ok thuus gekommen zie'n..de friettepot ageleed,en frieten ingesmeten,ton ék steuvers kloorgemakt (stoofvlees) en k'moen eerlik zeggen..t'was van lek mien liptjie zé
-
Gast
Joa Hosh, tis waar, de douge vliege verbij, nen doug is zoe oem, en week is zoe oem.
Het het heeje vandoug oech ni gesneeuwd, wel geriegeld (geregend) mor ze hadde wel sneeuw voorspeld.
Men dougter is gistere in Namen gewest, doewe hat het oech niks gesneeuwd.
Nog efkes en de winter is vorbei, verlede vrijdag vuulde ich de lente al, men kat was zuuu blije dat ze op het terras mocht lope, hij leefde helemoal oep, de winter is oech laank veur deej beeskes (beestjes)!
Hmmmmmmmm Hosh, stoofvlees, lekker hé! Leg djieje (gij) daar dan ook een snee broud (brood) op met mossel (mosterd), das pas hijlegans veur vingers en doumen (duimen) veur af te lekke!
Fritte vermij ich oemda ich doewe dik van zou kunne worde, moar ja, d'r is zoe veul ander lekkers ni woar??
Schoene oeavond nog gewens hé Hosh!!
Het het heeje vandoug oech ni gesneeuwd, wel geriegeld (geregend) mor ze hadde wel sneeuw voorspeld.
Men dougter is gistere in Namen gewest, doewe hat het oech niks gesneeuwd.
Nog efkes en de winter is vorbei, verlede vrijdag vuulde ich de lente al, men kat was zuuu blije dat ze op het terras mocht lope, hij leefde helemoal oep, de winter is oech laank veur deej beeskes (beestjes)!
Hmmmmmmmm Hosh, stoofvlees, lekker hé! Leg djieje (gij) daar dan ook een snee broud (brood) op met mossel (mosterd), das pas hijlegans veur vingers en doumen (duimen) veur af te lekke!
Fritte vermij ich oemda ich doewe dik van zou kunne worde, moar ja, d'r is zoe veul ander lekkers ni woar??
Schoene oeavond nog gewens hé Hosh!!