Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang

18 jan 2015, 18:36

Hosh...Hosh Hosh...telk kikke niemè... :(
Ge wit giedre zekers nie dakke onde zaloers zien.. :lol:
Zieje giedre meschien azo zot vor snjèw...ikke nie zulle, ke zien da rap moe..
Meugt vriezen dat krakt, ge kujje doar noar kleen, mor teg'n waetrekoede kukke nie azo goet... :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

18 jan 2015, 19:36

Natuurlijk telt gij mee davangske, woarum nie?!
Zoe euver de sneeuw klappen, da's toch plezaaant!
Ich houw wel van e wit vlokske, moar ni te vuil (teveel), alé, ich goan wa televisie kijke, under suspicion of zoe iet, e polisefeuilleton!

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

19 jan 2015, 12:30

politiefulletongs zie'k nie gerne wé,'tis oltied mo schieten :lol: :lol:
davang je tald gie ier zekers nog mee wé,wa zoe da ier anders zoender joen zie'n? :lol: bluuf gie mo bie ons ,anders kanne'k ik da nie an olene mé leah :lol: :wink:
leah ik sméren inderdood un stute mé mostoord voe bie de steuvers te doen,mor ik moen dor wal frieten bie én zulle..stuten smaken azo nie bie mussels 8O of k'zoen ze moeten doppen :oops: :wink: :lol: :lol:
en ik eten zo gerne mussels..grote of kléene ..onze mo sappig zien,en vil vlees en :D
ier eet gisternuchtend beginnen sneven ..mo ten bleef nie liggen,de strote lag vil te nat van vordien :roll: mo voe mien part magged gedoon zien de wientere,damme mor gegow onze zeumerkleren kunnen andoen..
va me billen zie'n te wit 8O
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

davang

19 jan 2015, 17:47

Wit lagt tre vanneugten up otos en up de daeken, teet bie ons 15 groaden ondre nul gevrozen...verdomme twas koet zulle... :o :(

hoshinkido

19 jan 2015, 18:31

koet wast zekers,mor ier gin witte daken en otto wé,ter stond un witte dor tussen,mo dandere woren un bleuwen,grienden ,en bruun 8O
de miene stootd in de garage..k'moeten tol nie weten,ik gon nie van snuchtens beginnen scharten wé :) ken do gin goeste voren :oops: :wink: :D
mo me moen geduld én,t'is biena vorbie..de wientere volgens dak hoord én :roll:
in iedere gevol..de dagen beginnen te langen ..t'is ol un bitje langer kloor savens..azo sporen me illetriek :lol:
Gast

19 jan 2015, 20:57

Hey mennekes,

Heeje loag diese meurgend korrelsneeuw, ich heub ni veul kaa gehad omda ich mer efkes buiten gewes ben!
Ich heub vandoug dougter heure streek (strijk) gedoan en donderdaag doe ich de mijne.
Meurge (morgen) ben ich vuil weg en de woensdaag oech al, ich heub het altijd zoew druk me vanalles en noch wa.
Ich zou wille da da pril lentegevuul gauw komt, zo gelek verlede vrijdag, da veng (vind) ich zoew zoulig en men kat vind da oech zoe plezaaaant.
Alé, ich goan mer es noa vriendinnen kijke, da zie ich gjan (graag)!
Toedeloeeeeee hé manne!!!

davang

19 jan 2015, 21:26

Toedeloeeeee....ge ziegie zuste gelik Dré Van duin...die koste wok zukke liedje zing.. :lol:
Ok ikke moes'n zeggen dakke naer de vriendinnen goan gankieken...soet tre stuiven zulle...ke zoen meugen de petatten zelve schel ok wil eten en... :roll: :(

hoshinkido

20 jan 2015, 09:42

eten en ofwassen zoe'k maggen doen ,moeste'k ik nor un vriendinnen goon :wink: mor ik doen da gerne ..ofwassen bedoele'k é :)
de wientere is nog nie vorbie zulle leah..alé meestjie ,februori ,moorte,zien nog rare moonden wé :D je moe nog nie pezen om in je blote billen te leupen..da trekt te vele :lol:

davang

22 jan 2015, 20:31

te vele is wok nie goet zeggenze ollier...kweten pertanks dan dre ding zien dien nooit te vele zien...wodde waer dakke up peisn zalk nie zeggen wè... :roll: :oops: :lol:

hoshinkido

23 jan 2015, 10:32

nie zeggen da'k da euk weten é :wink: mor ik kanne ol pezen
wa dajje wil zeggen :lol: .
t'eed hier ol goed gevrozen de latste dagen ,en ken ol depaneur magge spelen euk :? best dak zo'n startbooster en in me garage..menere ten go nie zei ze..achter ur stuur 8O :? k'zeggen tegen ur...moilik got oltied;
ken ur kappe opengedoon de startkbabels aggeleed ,en vaila , ze kost zie were sé....weg mé de notto...je zie den iengele zei ze ,k'zeggen ba neink
ken ik gin vlerken wé..k'zien ik gelik gie..van vlees en bloed 8O :?
ze was nog joenk zulle..en gin misse :oops: :?
Gast

25 jan 2015, 16:34

Wa noemt gij joenk hosh?? 48 of zoe iet?

davang, komaan joeng, veur de pinne ermee, wor denkt djie an?

Gistere loug er heeje sneeuw, doughter moest just nen testrit goan dun, ich zeej "dut da meurge mer" mor ze wou ni leuuuustere en is daan toch gon rijde, ich ben met gerede....
Vandoug is 't grijs en grauw, ich heb men keuke gepoets, vind ich plezaaant as 't sleg weer is.....

No wa kiekt djielies (jullie) op de televisie??

Menne maaaaan schelt heeje meestal de jappels (aardappelen), de toake weurde heeje verdeilt (verdeeld)!!

Gezelligen ouvend noch gewens!!

davang

25 jan 2015, 19:58

Wok ne goeie novend gewenst *leach*...kgaen vanovend kieken noar die games of thrones, anders kiek kekikke nie vele mé noar den tv... :)
Ikke verjoaren eigenlik niemé...ke zien nu zuste soisante-neuf gewist...
Ier ist schone were gewist, nu is ebitje ant spetteren...mor tklappen nie weert...
Ke meugen tuis olles doen, kun zuste nie goet wossen en strieken , zeet wok nie geerne dakke shildren...mor ke zien doar nie dul vor'n zulle... :wink: :lol:

Ke peinzen da oezen hoske deur de veistre ant kieken is om snjèw te zien... :lol: :lol:
Gast

25 jan 2015, 20:06

Joa davang, hosh moes mer es noa Lapland goan veur sneeuw te zien, men doughter goat volgende moend (maand), misschien kan hosh dan mieje goan, 't zen 5 of 6 vrouwlie die goan, da zal hosh zeker zien zitte.. :lol:

Toen ich es ziek was het menne maaaan oek gestreeke, da was reidelijk goet gedoan, ni zoe goet as da ich het dun natuurlek!! :wink:

Van het waaaasmechien moet 'm af blijve, doa kent 'm niks van!!

hoshinkido

26 jan 2015, 10:40

nieks van ,ik kannen wal euverweg met de was masiene,en striekeen
kanne'k euk ...juuste die emden é pffffff ..da doek nie zo gerne :roll:
awal t'is goed leah ,k'gon mee ip reze :lol: :lol:
snee zeg je ? woor sneved dé..ier nie wé,wotere volt ter ier uut de lucht :?
ken juuste de wasmachiene ageleed,en jis nu ant drooien ,van lienks no rechts,en os de waste gedoon is,vliegt tjie mé z'n klieken en klakken in de dreugkasse..voor twé euren :wink:
k'zetten em ton ip rimpelvrie :lol:
Gast

26 jan 2015, 20:34

Das goet hosh, ich heub men doughter al verwittigd dat djie mie goat noa Lapland.
Ze zei da djie dan in de slee vlak aaachter de honde moogt zitte, die honde late volges haar enorm vuil sch**te en ze zeg da die hiel erg stinke, da belooft hé hosh!
Gojt (gaat) oech mer thermisch ondergoet kope, want tis douwe kaat zur man!
Ich goan meurgge streeke, de streek van men doughter want ze het doewe allemol gene tijd veur en ich streek gjan (graag), das dus schoen geregeld.
Woar zou davang zitte, an de kust is 't nog kaader dan in 't binneland, messchien is diejen erme maaaaan wel bevroore!

Sloop goet hé hosh menneke!!