Boven de tachtig , een andere generatie
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Na 40 tinten grijs (ook voor grijsaards
) kreeg de goegemeente een reeks "standjes" opgediend bij het avondnieuws.
In "Iedereen Beroemd" worden ook al berichten vanuit het ledikant op het scherm geprojecteerd, waarbij meteen duidelijk is dat het nu geen kijkbuis meer is, maar een plat scherm om compatibel te blijven met de platvloersheid van nogal wat inhoudsloze avondvulling.
M.a.w. het libido zou erbij gebaat zijn, wanneer "Jef en José modaal" die lichtbak uitschakelen en gezellig van een goed boek en/of gesprek genieten, bij wat stemmige achtergrondmuziek.
sw
In "Iedereen Beroemd" worden ook al berichten vanuit het ledikant op het scherm geprojecteerd, waarbij meteen duidelijk is dat het nu geen kijkbuis meer is, maar een plat scherm om compatibel te blijven met de platvloersheid van nogal wat inhoudsloze avondvulling.
M.a.w. het libido zou erbij gebaat zijn, wanneer "Jef en José modaal" die lichtbak uitschakelen en gezellig van een goed boek en/of gesprek genieten, bij wat stemmige achtergrondmuziek.
sw
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Bedoel je " genoeg" , misschien geweldig , alhoewel , het lijkt dan een stelletje blufpokerED. schreef:Katana. Eens proberen om dat laatste woord uit je topic titel weg te laten.Maar al bij al, een portie oesters zou ook al goed zijn voor de libido. Maar slecht voor de lumbago!
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
MichelN schreef:Met zoiets moet het zeker lukken:katana schreef:Graag wat suggesties om het Lbido , wat op te krikken , graag maar niet veel , laat Goedele Liekens wat rusten , zij heeft al werk genoeg
Graag iets anders ;wat zachtere aanpak met omfloerste handschoen
-
Jef en José modaal , graag wat stylvollere kledy voor José ; t.t.z. het kort rokje iets langer , Lady vind dat buiten tijds , maar volgens katana iets korter , met de forse billen bloterSilver Wolf schreef:Na 40 tinten grijs (ook voor grijsaards) kreeg de goegemeente een reeks "standjes" opgediend bij het avondnieuws.
M.a.w. het libido zou erbij gebaat zijn, wanneer "Jef en José modaal" die lichtbak uitschakelen en gezellig van een goed boek en/of gesprek genieten, bij wat stemmige achtergrondmuziek.![]()
sw
-
Sketchen ; deze namiddag , Lady is naar Hasselt , om de laatste mode te bekijken
Katana zit heerlijk achter zijne pc " Sketchen te bekijken van Gaston en Leo "
De sketch van de verkoop van één ijskast is onvergetelijk met je weet wel , het lichtje brand en en het licht brand niet meer .
Spijtig genoeg kan katana dit niet weergeven hier
Sorry , wie wel

Katana zit heerlijk achter zijne pc " Sketchen te bekijken van Gaston en Leo "
De sketch van de verkoop van één ijskast is onvergetelijk met je weet wel , het lichtje brand en en het licht brand niet meer .
Spijtig genoeg kan katana dit niet weergeven hier
Sorry , wie wel
-
Bedankt beste ED,
Katana kan zo genieten van de finesse van Gaston&Leo, zoiets wordt niet meer gemaakt , is wel een duw tot het eeuwig leven , als men dat ziet , die twee Charels
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
ED. schreef:Katana. Eens proberen om dat laatste woord uit je topic titel weg te laten.Maar al bij al, een portie oesters zou ook al goed zijn voor de libido. Maar slecht voor de lumbago!
Maar... ze had deze keer pech. Het moet er maar één zijn, die is aangetast en de tijdbom begint zijn werk. Bacteriën vermenigvuldigen zich exponentieel...dus 's anderdaags was het de vloek van Montezuma. En haar hele onderbuik werd grondig leeg gespoeld. Na 2 dagen ellende blijkt haar maag ook nog van slag. Maar dat betert stilaan.... zegt ze
Ps.: Het blijkt dat de Zeeuwse (platte) oesters minder risico opleveren dan de Franse Creusen!?
sw
-
Gelezen in Het Nieuwsblad ; Gaston Bruynooghe uit Oostduinkerke die met vuur zijn rijbewijs verdedigde voor de politierechter uit Veurne kreeg gelijk , een fietser die zijn spiegel afreed midden op de weg , wat is dat weer voor blabla ..
Voor meer informatie , graag iemand die deze artikel van Het Nieuwsblad hier kan refereren neerpoten.
De Gaston wordt morgen 97 , graag mijn hartelijke wensen van een jongere senior van 83 , eigelijk nog een snottebel tegenover de moedige Gaston.
Lang LEVE de Gaston
Voor meer informatie , graag iemand die deze artikel van Het Nieuwsblad hier kan refereren neerpoten.
De Gaston wordt morgen 97 , graag mijn hartelijke wensen van een jongere senior van 83 , eigelijk nog een snottebel tegenover de moedige Gaston.
Lang LEVE de Gaston
Laatst gewijzigd door katana op 23 feb 2015, 16:14, 2 keer totaal gewijzigd.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Even spellen: gas-ton, ofte Gast-on. Het laatste zijn de initialen voor Belgie, hoewel "gast" wat on-eerbiedig is voor zo'n krak (ck?)...katana schreef:
Lang LEVE de Gaston
-
Gelukzak , een buurvrouw met een nieuw setje , brengt leven in de gemeenschapSilver Wolf schreef:ED. schreef:Katana. Eens proberen om dat laatste woord uit je topic titel weg te laten.Maar al bij al, een portie oesters zou ook al goed zijn voor de libido. Maar slecht voor de lumbago!
Om Valentijn wat buitenissig in te kleuren had mijn buurvrouw (naast een nieuw setje lingerie) een dozijn oesters - als voorgerecht - op haar menu voorzien.
![]()
Maar... ze had deze keer pech. Het moet er maar één zijn, die is aangetast en de tijdbom begint zijn werk. Bacteriën vermenigvuldigen zich exponentieel...dus 's anderdaags was het de vloek van Montezuma. En haar hele onderbuik werd grondig leeg gespoeld. Na 2 dagen ellende blijkt haar maag ook nog van slag. Maar dat betert stilaan.... zegt ze![]()
Ps.: Het blijkt dat de Zeeuwse (platte) oesters minder risico opleveren dan de Franse Creusen!?
sw
-
Geosloeber - Lid geworden op: 26 okt 2005, 17:48
Carpe diem!