Schepper God , wie is Hij eigenlijk ?
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
@ janx,
Goed om je weer eens te lezen. Ik wens je herstel toe en moed bij je oefeningen, zal nog wel een tijdje duren zeker, maar dan komt het wel weer goed.
Goed om je weer eens te lezen. Ik wens je herstel toe en moed bij je oefeningen, zal nog wel een tijdje duren zeker, maar dan komt het wel weer goed.
-
ebenhaezer - Lid geworden op: 16 jul 2008, 14:14
Hallo JANX , ja dat was even schrikken zeg ! Gelukkig liep het nog redelijk goed af , hoewel verschrikkelijke pijnen ook geen pretje zijn !
Blij dat het herstel nu kan beginnen , hou de moed er in , en denk ' onkruid vergaat nu eenmaal niet ! ' grapje hoor ! maar ' lieverds ' overkomen zulke dingen ook hé ?
VAN HARTE EEN SPOEDIGE BETERSCHAP JAN !
Blij dat het herstel nu kan beginnen , hou de moed er in , en denk ' onkruid vergaat nu eenmaal niet ! ' grapje hoor ! maar ' lieverds ' overkomen zulke dingen ook hé ?
VAN HARTE EEN SPOEDIGE BETERSCHAP JAN !
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .
-
fonzarelli - Lid geworden op: 23 mar 2007, 11:30
Tja Klaartje, ik begrijp u hoor, zelfs het openingsbericht van deze topic is voor mij volkomen onbegrijpelijk.
Een bijsluiter van een medicijn is voor mij duidelijker dan het gewauwel dat ik hier soms lees.
AV,
Fonzarelli.
Een bijsluiter van een medicijn is voor mij duidelijker dan het gewauwel dat ik hier soms lees.
AV,
Fonzarelli.
-
Klaartje schreef:Ik kan hier al lang niet meer volgen met al die hersenspinsels hoor
Dan maar gewoon een andere topic zoeken meisje !
-
fonzarelli schreef:Tja Klaartje, ik begrijp u hoor, zelfs het openingsbericht van deze topic is voor mij volkomen onbegrijpelijk.
AV,
Fonzarelli.
Niet lang genoeg naar school geweest zeker ?
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Zeker wel Socrates hier is die;socrates schreef:Kunt u mij geen tip geven? Trouwens snel en vlot herstel gewenst.
Ene, dankjewel voor je wens.http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?=182967&postdays=0&postorder=asc&start=180 schreef: samen gevat in het woord GOD. Dus 'God' is die 'levenswerkzaamheid' dat is de werkelijke betekenis van het woordje 'God', Allah' enz. enz. En die 'levenswerkzaamheid' is het werkelijke begin en is alles wat je ziet, waarneemt en wat is, is dus God in mijn denken dus ook jij en iedereen en alles. Daarom zal die levenswerking niemand veroordelen en is enkel de oorzaak en gevolg van toepassing ook wel evolutie genoemd.
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Vesselin - Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52
Dit is pas sfeervol gewauwel:fonzarelli schreef:Tja Klaartje, ik begrijp u hoor, zelfs het openingsbericht van deze topic is voor mij volkomen onbegrijpelijk.
AV,
Fonzarelli.
I am two with nature.
-- Woody Allen

The difference between a Miracle and a Fact is exactly the difference
between a mermaid and a seal.
-- Mark Twain
-- Mark Twain
-
Vesselin - Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52
After his Ignoble Disgrace, Satan was being expelled from
Heaven. As he passed through the Gates, he paused a moment in thought,
and turned to God and said, "A new creature called Man, I hear, is soon
to be created."
"This is true," He replied.
"He will need laws," said the Demon slyly.
"What! You, his appointed Enemy for all Time! You ask for the
right to make his laws?"
"Oh, no!" Satan replied, "I ask only that he be allowed to
make his own."
It was so granted.
-- Ambrose Bierce, "The Devil's Dictionary"
Heaven. As he passed through the Gates, he paused a moment in thought,
and turned to God and said, "A new creature called Man, I hear, is soon
to be created."
"This is true," He replied.
"He will need laws," said the Demon slyly.
"What! You, his appointed Enemy for all Time! You ask for the
right to make his laws?"
"Oh, no!" Satan replied, "I ask only that he be allowed to
make his own."
It was so granted.
-- Ambrose Bierce, "The Devil's Dictionary"
The difference between a Miracle and a Fact is exactly the difference
-- Mark Twain
-- Mark Twain
-
socrates schreef:Ik ken ene Els De Schepper, knappe clown, maar wie schepper god is, weet ik na 31 pagina's begrijpend te hebben gelezen, nog steeds niet. Wie weet het wel ?
Zo SOCRATES , nog steeds niet begrepen wie Schepper God is ?
Hier nog even een staaltje van zijn Wijsheid en doorzicht in de mens :
1 Cor. 1 : 21 .
" Want omdat , in de wijsheid van God , de wereld door hààr wijsheid , God niet heeft leren kennen , heeft het God behaagd door de dwaasheid van de prediking zalig te maken hen , die geloven ."
v 27 " maar het dwaze van de wereld heeft God uitverkoren om de wijzen te beschamen , en het zwakke van de wereld heeft God uitverkoren om het sterke te beschamen ."
En voor de toekomst , 2 : 9 .
" maar het is zoals gescheven staat : wat geen oog heeft gezien en geen oor heeft gehoord en in geen mensenhart is opgekomen , dat is wat God bereid heeft voor hen die Hem liefhebben ."
Dat is een staaltje van zijn Liefde voor hen die hem geloven en liefhebben ! Zo is onze Schepper God , toen , nu en altijd , wij leven niet ZOMAAR , er is een reden en een doel , en niets is toevallig ! Hou dat eens vast in je achterhoofd .
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Bovenstaande werd toch door MENSEN geschreven, Ebenhaezer.
Net zoals zovele anderen die hun god inschakelen om hun idealen, die anders geen aanhangers zouden vinden , een extra boost te geven.
Richt je blik eens naar het Oosten, en je euro valt.
Nooit heeft ene god de mens instructies komen geven.
Houdt in gedachten dat de bijbel bewijzen met de bijbel een onnozele bezigheid is...
Net zoals zovele anderen die hun god inschakelen om hun idealen, die anders geen aanhangers zouden vinden , een extra boost te geven.
Richt je blik eens naar het Oosten, en je euro valt.
Nooit heeft ene god de mens instructies komen geven.
Houdt in gedachten dat de bijbel bewijzen met de bijbel een onnozele bezigheid is...