Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
04 mar 2015, 19:50
dat is juist degene die ik gebruik!
je bladert, kies je foto, uploaden...en dan zou je de onderstaande 'code' moeten typen, maar er komt er geen! dat is het probleem...(en soms wel)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
04 mar 2015, 21:15

ik heb 6x geprobeerd,2x kreeg ik een code als dit, maar het werkte altijd, met of zonder code
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
05 mar 2015, 08:24
ja, vroeger bij mij ook (soms was er ook geen code) nu dus niet hé
ligt het aam mijn pc? ik weet het niet, maar ik gebruik de firefox als browser, niet de internet explorer...daar had ik hier veel miserie mee, en die van telenet kwamen uit hun eigen (gratis) dit veranderen (in Putte gaf dat problemen???)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
08 mar 2015, 18:37
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
08 mar 2015, 21:17
mooi zeg, tinypic werkt weer
ik gok hier op koekoeksklok
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
09 mar 2015, 07:21
en dat is juist!

een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
09 mar 2015, 12:36
appel op sien: APPELSIEN?
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
09 mar 2015, 14:29
juist cherie: ..........en waar is uw koekoeksklok naartoe.?......

-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
09 mar 2015, 16:28
die staat toch boven jouw 'appelsien'?
pruim + een pit: PRUIMPIT? (pruimenpit?)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
09 mar 2015, 16:37
chérie schreef:die staat toch boven jouw 'appelsien'?
pruim + een pit: PRUIMPIT? (pruimenpit?)
die klok was even weg, er stond een kruisje
hetgeen tussen haakjes staat is juist
pruim-en-pit
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
09 mar 2015, 18:51
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
10 mar 2015, 07:47

jazeker! (ze zijn te makkelijk hé)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
10 mar 2015, 08:27
ja...........ofwel worden wij te slim
