Gsm Samsung c3590
-
Nise - Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:57
Mijn echtgenoot heeft een nieuwe gsm samsung c3590. Wil alleen maar bellen en sms-en. Sms versturen lukt, behalve naar een premiumnummer zoals bv 6000 . Heb al alle mogelijke instellingen geprobeerd maar nog steeds geen resultaat. Weet iemand hier raad mee ? Nog een tweede vraagje : bovenaan het scherm rechts , onder het klokje staat een sleuteltje afgebeeld, wat is hier de betekenis van ? Kan en mag je het verwijderen ? Heeft het iets te maken met het niet kunnen doorsturen van een premiumnummer ? Staat nergens in de handleiding vermeld. Hopelijk kan iemand ons helpen, alvast bedankt.
-
Nise - Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:57
Beste paullamb, neen dit is het nummer van "blokken". Onze provider is telenet, en met mijn toestel (is wel een iphone) is er geen probleem, kan perfect een sms naar 6000 verzenden.
En de symbooltjes staan inderdaad in de handleiding, maar dit symbooltje staat er spijtig genoeg niet bij.
En de symbooltjes staan inderdaad in de handleiding, maar dit symbooltje staat er spijtig genoeg niet bij.
-
theor950 - Lid geworden op: 13 feb 2015, 17:17
Nise , naar waar ik wat afleid , dat er helemaal geen sleutelpictogram bestaande is in jou toestel , http://downloadcenter.samsung.com/conte ... 130716.pdf , dit wat erop lijkt in een icoontje die aangeeft dat er een netwerk gezocht wordt .