Van Win 8 naar Android ?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Kan ik een app downloaden op mijn PC en die app vervolgens installeren op mijn smartphone ? Ik heb geen abonnement voor mobiel internet en op mijn bbox3 van Proximus, is het wifi signaal te zwak (bevestigd door technische dienst van Belgacom) om rechtstreeks, via mijn telefoon zo'n app te downloaden. Ik kan mijn telefoon wel via usb met de pc laten communiceren. Kan iemand mij zeggen of zo'n procedure mogelijk is en zo ja, hoe ik dan moet te werk gaan. Ik zoek een app waarmee ik bepaalde mappen kan beschermen onder paswoord.
Ik heb al een paar keer een app gedownload waarbij ik de boodschap krijg dat die geschikt is voor mijn toestel en dat ze is geïnstalleerd. Op mijn telefoon vind ik evenwel geen spoor van die app en ook in mijn downloads op PC is niets te vinden.Bedankt bij voorbaat voor elke reactie.
Ik heb al een paar keer een app gedownload waarbij ik de boodschap krijg dat die geschikt is voor mijn toestel en dat ze is geïnstalleerd. Op mijn telefoon vind ik evenwel geen spoor van die app en ook in mijn downloads op PC is niets te vinden.Bedankt bij voorbaat voor elke reactie.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
verhaegen - Support SeniorenNet
wifi te zwak
dat bestaat toch niet , als ge met die telefoon naast de router bbox staat
ga naast uw bbbox staan , (moet wél wifi op "aan" staan ) maak verbinding met de telefoon via internet
neem dan het icoontje "playstore " (google play) op uw telefoon
als die der staat , dan in de linkerbovenhoek op de 3 streepjes tikken
dan komt er een menu , daar kies je : mijn apps
dan staat der al wat der op uw telefoon staat van appjes
kunt dat via de computer ook
koppel de telefoon aan de computer
als die mekaar zien (comp zal dan zeggen de naam of nr van uw toestel)
dan ga je in internetexplorer naar google play (playstore)
kiest daar de app en ......normal een paar keer toestemming geven , en het wordt op de telefoon rechtstreeks geinstaleerd
maar dat van mappen beschermen met een paswoord op een telefoon , dat weet ik niet
ik ga eens even kijken
dit is der éne
gallery lock free
https://play.google.com/store/apps/deta ... lite&hl=nl
als de telefoon aangekoppeld is , en herkend is door de computer
gewoon op de link klikken via uwe internetexplorer (als ge dit leest)
en op de pagina klikken op "instaleren "
dan nog toestemming geven
en dan wordt dat rechtstreeks op uw telefoon geinstaleerd
ps.
aldaar is dat voor fotomappen , maar een map is een map hé
dat bestaat toch niet , als ge met die telefoon naast de router bbox staat
ga naast uw bbbox staan , (moet wél wifi op "aan" staan ) maak verbinding met de telefoon via internet
neem dan het icoontje "playstore " (google play) op uw telefoon
als die der staat , dan in de linkerbovenhoek op de 3 streepjes tikken
dan komt er een menu , daar kies je : mijn apps
dan staat der al wat der op uw telefoon staat van appjes
kunt dat via de computer ook
koppel de telefoon aan de computer
als die mekaar zien (comp zal dan zeggen de naam of nr van uw toestel)
dan ga je in internetexplorer naar google play (playstore)
kiest daar de app en ......normal een paar keer toestemming geven , en het wordt op de telefoon rechtstreeks geinstaleerd
maar dat van mappen beschermen met een paswoord op een telefoon , dat weet ik niet
ik ga eens even kijken
dit is der éne
gallery lock free
https://play.google.com/store/apps/deta ... lite&hl=nl
als de telefoon aangekoppeld is , en herkend is door de computer
gewoon op de link klikken via uwe internetexplorer (als ge dit leest)
en op de pagina klikken op "instaleren "
dan nog toestemming geven
en dan wordt dat rechtstreeks op uw telefoon geinstaleerd
ps.
aldaar is dat voor fotomappen , maar een map is een map hé
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Socrates,
Apps uit de Windows store zijn niet geschikt voor Android.
U kunt proberen met de Windows 8 computer apps te downloaden bij Google of Android.
Anders gaat dat alleen via uw Smartphone.
Sony
Ik vermoed dat u probleem in de titel vermeld staat.Van Win 8 naar Android ?
Apps uit de Windows store zijn niet geschikt voor Android.
U kunt proberen met de Windows 8 computer apps te downloaden bij Google of Android.
Anders gaat dat alleen via uw Smartphone.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
"Ik heb al een paar keer een app gedownload waarbij ik de boodschap krijg dat die geschikt is voor mijn toestel en dat ze is geïnstalleerd. Op mijn telefoon vind ik evenwel geen spoor van die app"
die staat gewoon te wachten in de cloud van google play totdat u verbinding kan maken met uw telefoon. het is zoals verhaegen het geschreven heeft: via pc installeren aanklikken. dat komt dan NIET op uw pc terecht, maar wel op uw telefoon van zodra u verbinding heeft.
die staat gewoon te wachten in de cloud van google play totdat u verbinding kan maken met uw telefoon. het is zoals verhaegen het geschreven heeft: via pc installeren aanklikken. dat komt dan NIET op uw pc terecht, maar wel op uw telefoon van zodra u verbinding heeft.
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender