ongewenste mail
-
Gast
Dit is een vraag voor de verantwoordelijken van SenioenNet.
Ik krijg regelmatig mails van : "Sander (SenNet Shop) <shop@bloggen.be>".
Mij daar aanmelden heb ik nooit gedaan, uitschrijven lukt niet. Ik heb wel de afzender geplaatst in de spams. Aangezien de vermelding "SenNetShop " vraag ik mij af of SeniorenNet de afzender is of niet. Indien ja, mag ik vragen mij van de lijst te schrappen. Ik vind SeniorenNet interessant maar de winkel niet. Bedankt en groetjes
Ik krijg regelmatig mails van : "Sander (SenNet Shop) <shop@bloggen.be>".
Mij daar aanmelden heb ik nooit gedaan, uitschrijven lukt niet. Ik heb wel de afzender geplaatst in de spams. Aangezien de vermelding "SenNetShop " vraag ik mij af of SeniorenNet de afzender is of niet. Indien ja, mag ik vragen mij van de lijst te schrappen. Ik vind SeniorenNet interessant maar de winkel niet. Bedankt en groetjes
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dit zul je toch zelf moeten doen hoor
je uitschrijven voor dergelijke mailing
ik kan dit niet in uw plaats doen
je hebt jezelf in ieder geval opgegeven voor dergelijks te ontvangen op één of andere wijze of manier
klik op onderstaande link
http://administratie.seniorennet.be/Nie ... rennet.php
je uitschrijven voor dergelijke mailing
ik kan dit niet in uw plaats doen
je hebt jezelf in ieder geval opgegeven voor dergelijks te ontvangen op één of andere wijze of manier
klik op onderstaande link
http://administratie.seniorennet.be/Nie ... rennet.php
-
timon - Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:38
Hier net hetzelfde, soms tot 2 x per dag van die miskleun Sander !.
Als ze zo denken hun stuf aan de man te brengen, met hun spam, dan maken ze misbruik van de misschien goedgelovige ouderen.
Schande aan seniorennet om dit te laten gebeuren, en dan nog maken dat je zomaar niet kan uitschrijven.
Wat een misbruik van hun kunnen tegenover oudere leken.
Als ze zo denken hun stuf aan de man te brengen, met hun spam, dan maken ze misbruik van de misschien goedgelovige ouderen.
Schande aan seniorennet om dit te laten gebeuren, en dan nog maken dat je zomaar niet kan uitschrijven.
Wat een misbruik van hun kunnen tegenover oudere leken.
Maak niet stuk, als je het stuk niet kan maken.
-
Ik heb nu al meerdere mails gestuurd om mij af te melden, maar na de 'bevestiging' dat ik uitgeschreven ben, blijven ze maar komen van die maffiosi Sander en zijn webshop .
Zal eens moeten vragen aan de hackers om de seniorenbloel wat plat te leggen.
Ben het beu !
Zal eens moeten vragen aan de hackers om de seniorenbloel wat plat te leggen.
Ben het beu !
-
Klopt als een bus Jahema
Ik ben lid geworden van Seniorennet, en na vele jaren kreeg ik ook die rommel in de mailbox. Nu al elke dag, ONGEVRAAGD, zoals zovelen.
Uitschrijven… dat lukt niet, zelfs na vele afmeldingen.
Charlatans zijn het!.
Wat ik dan ook zal vermelden op elke site waar ik een account heb, om de ouderen te verwittigen tegen deze praktijken van die manipulerende Seniorennet !
Ik ben lid geworden van Seniorennet, en na vele jaren kreeg ik ook die rommel in de mailbox. Nu al elke dag, ONGEVRAAGD, zoals zovelen.
Uitschrijven… dat lukt niet, zelfs na vele afmeldingen.
Charlatans zijn het!.
Wat ik dan ook zal vermelden op elke site waar ik een account heb, om de ouderen te verwittigen tegen deze praktijken van die manipulerende Seniorennet !
-
Gast
Abuelo schreef:

Vermits je nog steeds deze vervelende mails krijgt denk ik dat je nog steeds ingeschreven bent. Kun je misschien eens proberen om via deze weg contact te maken en je probleem voorleggen.
Een schrijven richten kan ook:
Ons postadres en andere gegevens:
SenNet Shop
Hoorndriesstraat 133
9820 Merelbeke
Als je eens naar hun website ( http://www.sennetshop.be/ ) gaat dan zie je op de rechterzijde van hun pagina het volgende staan:Ik heb mij ook al verschillende malen uitgeschreven maar het is niets gekort.Ben het stilletjes aan beu.
Vermits je nog steeds deze vervelende mails krijgt denk ik dat je nog steeds ingeschreven bent. Kun je misschien eens proberen om via deze weg contact te maken en je probleem voorleggen.
Een schrijven richten kan ook:
Ons postadres en andere gegevens:
SenNet Shop
Hoorndriesstraat 133
9820 Merelbeke
-
abuelo - Lid geworden op: 22 aug 2008, 23:03
Heb mij zaterdag nog eens uitgeschreven en terug een bericht gekregen dat ik ben uitgeschreven maar wat gebeurd er? Vandaag terug reklame.
Wanneer gaan jullie er mee stoppen?Als ik een berichtje stuur en ik krijg een bevestiging van jullie dan veronderstel ik dat jullie dat genoteerd hebben en dan moet ik niet meer bellen of wat dan ook.
Wanneer gaan jullie er mee stoppen?Als ik een berichtje stuur en ik krijg een bevestiging van jullie dan veronderstel ik dat jullie dat genoteerd hebben en dan moet ik niet meer bellen of wat dan ook.