Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang

20 mar 2015, 18:51

je nerte gaet verzekerst e stiksje rappre slaen ojje de deze zie dans'n...mor ke peinzen dat ier rap goat gedaen zien owwe tevele van zukke medams laten undre verdoken charmes zien... :roll: :wink: Afbeelding
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

20 mar 2015, 21:19

Stoefers, davang het per ongeluk oep ne punaiseknop gedrukt, vandoor zen blauw oeg.

Dieje haaaa oz (ons) nogal ligge hé hosh, zo ne grapjas en wieje (wij) moar beterschap wense.

Ich weit ni woaroem de minse ni gjan dialec schreeve, ich dun da gjan en tis veur mich oech a middel om het dialec van men roots te onderhoude!

Vandoug gin zon of zonsverduistering gezien, alein mer een grauwe luch, ben ni boate (buiten) gewes vandoug, werm binne gebleeve want ich zit oech me en peesontsteking in men schouder, wieral den ouden daaag denk ich.
Enfin, t zal wel euver goan moar noa da t schent kan da wel moande duuure, verd.... seg!!

A schoen w.e. gewens hé mennekes en davang, ich ben oech hiel blij da dje veilig thuis zet, onder het waakzaam oeg van moeder-de-vrouw.

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

22 mar 2015, 09:24

de vrouwe laag nog te slapen ,vande nuchtend..ik woren ol ip van ten 7
eest oeder de doesse..ton ék me n'oor gedreugd..zundagse kleren angedoon
en ton un bitjie van de aftershave van Armani ....en ton no de bakkere achter brood en beuterkoeken. tegen dak were kwamen was ze wakker wé :D ,ze zat ol greed..an tafele :roll:
ken nog voe vandenoenend 2 tartjies mé marseping meegebrocht,k'eten gerne de zundag m'n tartjie é :lol: ...en vande noenend ist voetbol ip tv..
en da wille'k niet missen zulle :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

22 mar 2015, 10:16

Goeie mergend hosh en davang,

Ich heub van de wiek theekoeke gegete, da's oech lekker ma nogal dreug!

Disse achternoen goan ich oep stap me doughter, kieke veur schoene veur ooz alletwie.

Tis heeje noch alteed bewolk, meurge zou t wier efkes lente zen en daaaan is t wier gedoon, rege en zoe, enfin, herfst dus.

We zulle mer ni zoage en alles pakke gelek da t kuuumt (komt).

Feene zondaaag gewens hé here!!

davang

22 mar 2015, 11:32

't Komt oltiet... mor nie oltiet gelik dawe wiln, tis mor best wok, van moest'n ze kun twere èn gelik dasse wiln, zoen ze dre voren vichten...

Zeg leahsje...te zoet zekers meugen twee drie daegen watre gieten zulle, olles moe kun groein é, en dadde komt deur de regen en nateurlik wok deur de warmte...

Ke gaen nu ol weg om bien een van de jongens, up undre kosten te gan eten, te moe nie oltiet ut uzze portemoné kom é... :wink: :)

Allé, toet vanovend nog eké...
Hoske.. :roll: nie tevele taerten eten é...

hoshinkido

22 mar 2015, 14:25

eten é..ék ol gedoon van te 13H15 wé :lol:
en vandenoenend roend ten driéen ne tartjie met fruut en marseping :wink: en tegen ten zessen ..zitte'k im me zetele no t'voetbol te kiekken..t'is de beker van balgie é..club tegen de kiekkefretters uut brusele :P
leahtjie dreuge koeken eten meestjie? :? leg je die soms eest te dreugen in de zunne? 8O :oops: :wink:
en gojje schoenen keupen samen mé je snelle dochtere? :lol:
je got were vil gald kwiet zie'n zulle ..osze meegoot mé ur mama :lol:
oed ze mo kort zulle(hou ze maar kort) :lol:
Gast

22 mar 2015, 20:33

Bah nee hosh, ich ben ni vuil centjes kweet.
Doughter het twie poar schoene gekoch en ich 1 poar zomerschoentjes, zoe schoen (schoon), da noa de zon mer rap schent zoe dak ze kan oan dun (aandoen).
Ieders betoalt het hare hé hosh, ich ben ni getrouwd me Rockefeller zur.

Die dreuge koeke ware best lekker, ga ich noch es kope.

Maaaan zit noa oech noa het voetbal te gaaape, waaaa is doa nu oan te zien?

Davang zit zeikers noch bij zenne zoun (zoon)!

Noa noch wa tv kieke, tegen de sterre oep of zoe iet!

Tot meurge hé maatjes!

davang

22 mar 2015, 21:45

Maatjes kujje wok up de markt kop'n, mor ze vraegen dre vele gelt vor'n...in de Colruyt kujje da wok kriegen , zien zekre azo goet lik up de markt...mor stief vele gekopre...

't Voetbol zegt me niks mere , ken dre vroegre noar gekeken, mor tis nu ebitje veel te vele juste mor tgeld die telt, en onze dre e bitje boel kun ront maeken gelik da vichten...nee niemé vor mie.
Ke peinzen zelfs dadde die televiesje maekers zelf die ruziemaekers betael om mor kun kiekers te trekken... 8)

Waer is de tiet van up de Klokke, t' waeren toen nog ollemaele biekanst mens'n van ollier... gelik de lotte, Raoul Lambert, ken doar vele pintjes gedronk'n...zondre datre weert(werd) gevochten... :)

't Wos in orde zulle wé bien m'n dochtre leachje...ken zelfs gevoetbolt met de kindjes...ok de bol nie kost'n pakken, hefte ke de gast'n in undre gehele omoge...en ke makte e goele... :lol: :lol:
Ke moest'n me weren zulle, ter zitten dre e pare bie die gaen gan train...

hoshinkido

23 mar 2015, 17:33

gon trainen ,doe'k nie mé wé..ken lange genoeg getraind vanze levens :?
ken dikwils m'n peire ofgezien.
k'n trainen nu vele thuus...kuuschen ,koken ,wassen,en commissies doen 8O :oops:
moja ter kommen ier gin kabeuters langs bie mie'n :roll:
ken vandage m'n notto gon waschen in de wasserie ..en schumen da da deed
ok binnen réen ,ol die zepe..t'was voe nietend geleuve'k..en ton kwam die
warme luchtblozere ineens zo dichte...en k'riepen nog zere..eila pas ip voe me ruten ,mo die verstoend nie wa dak riepen :) aja ik zaten binnen é :P
k'woren blie ok de lucht were zagen, mo ke gon nog were goon,van k'zien vreed content :wink:
Gast

24 mar 2015, 10:11

Goeie meuuurgend here,

Heeje schent noa de zon moar volges de weermaaan zal da ni laaank goan dure veur dat begint te regene.
Joa davang, rege is noudig opda alles zou goan groeie en bloeie ma zon is zeikers zoe belangrek.
Goe gespeild (gespeeld) met de kleinkinderen lees ik, daaa zal wel plezaaant gewest zen.

Werk gehad me den otto hosh! Men doughter het ne zwatte (zwarte) otto en zoundaaag zag dieje der uut asof 'm de mazelen had, hielemoal gespikkeld.

Ich zou nooit ne zwatte otto wille, doewe ziet dje alles oep!

Ich goan noa turne, dje kunt nooit wete veur wa dat goet is!!

Gezelligen deisdag (dinsdag) gewens oan iederien!

hoshinkido

24 mar 2015, 14:42

en voe wa zoe da goed zie'n turnen leah? :D
ik ken vele geturnd over un poor joren geleden..mo ik voelden toch nie
da da goed was wé :? ke zien ol gin dikken ..k'wegen mo 74KG zoender kleren an é 8O 76'5 met kleren :lol:
en ik eten pertanks redelijk vele wé :? ter komt bie mien gin kilo bie? :)
ik verstoon da nie goed..den ene verdikt ,de nandere vermagerd..en ik vollen dor juuste tussen :lol:

davang

24 mar 2015, 17:08

Van tussen 2000 en nu bluf kik oltiet tussen de 76 en 78 kilos zweven, ke verdikken nu en toen eké op dezelfste platse, mor wokol nie zovele mé gelik vroegre.. :roll: :( ke weg'n me oltiet zuste mor mè me ondrelievetje an...dre hangt zuste ne speegle nevenst de weegschale, en me azo helemole in m'n bloot'n te zien is wok nie om verdre te vertellen zulle...

Joak leah, ken vele gevoetbolt...mor ken gistren ferme krap'n get zulle, me wuffetje è me ebitje gemasseert, deugt dadadde deet... :) :D

hoshinkido

24 mar 2015, 17:28

deet da deugt davang? :D
je zie gie ne gelukzak wé,ik moeten zalve vrieven ok gekwetst zie'n :?
vroegere spilde'k mini voetbol...mo ja k'woren nog joenk :oops:
ik ken euk un spegele ,en kzien ik mien gerne in de spegel zé :lol:
ken gin biertunne ..juuste gelik un vreuwe die van 3moonden is..da volt goe mee viende'k kikke :wink: :D
m'n schoonbroere z'n tunne is wa danders zulle...moja je weegt tjie ton euk 112KG :) zo zwoor wille'k nie worden :?
doen der olles an ..voe der goed uut te zien :P
Gast

25 mar 2015, 20:16

Zoe heere, djielies (jullie) zen zoe te leze ferm content me oer (uw) uiterlek!
Ich in feete oech, ich haaaa waaa groter en wa moagerder wille zen, moar ja, "beter rond en gezond" zou ik zoe zegge!!

Dje het allebei geluk da dje ni dikker weurd oech al weurd der vuil gesmikkeld, ich zei het al, ich word dik van a glas wetter (water)!

Amaaaai, 112 kg, slegt veur de gewrichte zur!

Joa en woaroem turne, moager weurde doewe ni vaaaan, ieder pondje goat door het mondje, maar tis goet voor de spiere, de peze, de gewrichte en tis oech plezaaaant zoe tusse de minse me a muziekske oep en tijdens het fietse tv kunne kieke, ich geniet toch alteed va da uurke.

En noa menne zetel in en tv goape!!!!

Tot meurge hé beste vriende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoshinkido

26 mar 2015, 10:53

gapen doe'k olene oze'k heel moe zien,en ton gok no m'n bedde :wink: :lol:
ja leah ,ik meugen (mogen)eten wa dak willen ..verdikken doek nie wé..
ken ik verzekers un lintworme zitten :lol: