configuratie ipad
-
spanky - Lid geworden op: 06 jan 2005, 18:50
goeie morgend allemaal ,
ik heb gisteren een tweedehands ipad gekocht en redelijk goed geconfigureerd maar wij zitten en met twee op en als ik die open doen komt enkel de e-mail + contacten van mijn vrouw er op en niet van mij alhoewel ik mijn email adressen er ook inzitten . hoe kan ik mijn e mails en contacten ook naar voor brengen ??? misschien icloud downloaden ?? zie alvast uit naar de reactie's
prettige zondag nog
Spanky
ik heb gisteren een tweedehands ipad gekocht en redelijk goed geconfigureerd maar wij zitten en met twee op en als ik die open doen komt enkel de e-mail + contacten van mijn vrouw er op en niet van mij alhoewel ik mijn email adressen er ook inzitten . hoe kan ik mijn e mails en contacten ook naar voor brengen ??? misschien icloud downloaden ?? zie alvast uit naar de reactie's
prettige zondag nog
Spanky
woonplaats( noord) rand van Antwerpen 2030 desktop
windows 10
RAM 2,00DDR2 @403 MHZ
PCI DATA 32 BIT
laptop lenovo
intel core I3.380M@2,53 GHZ
windows 10
RAM 2,00DDR2 @403 MHZ
PCI DATA 32 BIT
laptop lenovo
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Heeft u twee verschillende Mailboxen? Of is de ene een alias van de andere
( kwamen en komen uw mails ook verschillend binnen op de vaste pc?)
Hou er rekening mee dat indien u twee verschillende toestellen heeft , Ipad en Pc of laptop, dat op beiden zo geconfigureerd moeten zijn dat de post enkele dagen op de server moet staan. Anders gaat de post naar het toestel dat eerst actief gemaakt wordt.
Is uw mail adres goed geconfigureerd op de pad en ziet u het staan als u uw mail opent?
( kwamen en komen uw mails ook verschillend binnen op de vaste pc?)
Hou er rekening mee dat indien u twee verschillende toestellen heeft , Ipad en Pc of laptop, dat op beiden zo geconfigureerd moeten zijn dat de post enkele dagen op de server moet staan. Anders gaat de post naar het toestel dat eerst actief gemaakt wordt.
Is uw mail adres goed geconfigureerd op de pad en ziet u het staan als u uw mail opent?
-
@ paullamb
inderdaad wij hebben twee aparte mailboxen en die staan zo op de laptop en pc en ik zie ook wel mijn e-mail adres op de ipad maar krijg daar geen mails binnen en das het rare daarvan maar mijn vroeuw krijgt wel haar mails binnen op de ipad ( alhoewel er staat ipad van ......
prettige dag verder
Spanky
inderdaad wij hebben twee aparte mailboxen en die staan zo op de laptop en pc en ik zie ook wel mijn e-mail adres op de ipad maar krijg daar geen mails binnen en das het rare daarvan maar mijn vroeuw krijgt wel haar mails binnen op de ipad ( alhoewel er staat ipad van ......
prettige dag verder
Spanky
windows 10
RAM 2,00DDR2 @403 MHZ
PCI DATA 32 BIT
laptop lenovo
windows 10
RAM 2,00DDR2 @403 MHZ
PCI DATA 32 BIT
laptop lenovo
-
Dan rest nog ,
U ontvangt wel mail op de laptop? En lees ik goed, u heeft ook nog een PC.
Ontvangt u daar ook mail?
Op Alle apparaten moet ingesteld staan dat de mail enkele dagen op de server moet blijven staan.
Doe eens een test op uw Ipad. Verstuur vandaaruit een mail naar uzelf
Laat de pad open staan schuif de linkerkant iets naar beneden zodat erboven een cirkeltje begint te draaien , die is naar mail aan het zoeken
Ontvangt u de mail?
U ontvangt wel mail op de laptop? En lees ik goed, u heeft ook nog een PC.
Ontvangt u daar ook mail?
Op Alle apparaten moet ingesteld staan dat de mail enkele dagen op de server moet blijven staan.
Doe eens een test op uw Ipad. Verstuur vandaaruit een mail naar uzelf
Laat de pad open staan schuif de linkerkant iets naar beneden zodat erboven een cirkeltje begint te draaien , die is naar mail aan het zoeken
Ontvangt u de mail?
-
ik heb daarstraks outlook op de ipad gezet en daar mee kan ik de mails zowel van outlook als van telenet ontvangen zou dat de oplossing geweest zijn ?? maar Uw voorstel ga ik morgen uitproberen nogmals bedankt voor de hulp
grtjs
Spanky
grtjs
Spanky
windows 10
RAM 2,00DDR2 @403 MHZ
PCI DATA 32 BIT
laptop lenovo
windows 10
RAM 2,00DDR2 @403 MHZ
PCI DATA 32 BIT
laptop lenovo
-
Dat is zeker een oplossing .
Heeft u een betalende app gedownload?
Het blijft nu wel zo, op de drie apparaten moet bij de account in uw mailprogramma een vinkje staan " op server laten staan" het aantal dagen mag u zelf invullen ( gewoonlijk is dat 5 dagen)
Heeft u een betalende app gedownload?
Het blijft nu wel zo, op de drie apparaten moet bij de account in uw mailprogramma een vinkje staan " op server laten staan" het aantal dagen mag u zelf invullen ( gewoonlijk is dat 5 dagen)
-
@paullamb
nee ik heb de gratis versie en volgens mij lukt da prima nu is er toevallig vrijdag over mijn deur tablet café gratis les/vragen over tablet en nog ne gratis koffie ook nog dus ik ga daar mijn licht nog is opsteken
grtjs
spanky
nee ik heb de gratis versie en volgens mij lukt da prima nu is er toevallig vrijdag over mijn deur tablet café gratis les/vragen over tablet en nog ne gratis koffie ook nog dus ik ga daar mijn licht nog is opsteken
grtjs
spanky
windows 10
RAM 2,00DDR2 @403 MHZ
PCI DATA 32 BIT
laptop lenovo
windows 10
RAM 2,00DDR2 @403 MHZ
PCI DATA 32 BIT
laptop lenovo