ZOEKTOCHT IN ONS LANDJE
-
niavlys - Lid geworden op: 01 jan 2014, 12:08
Je hebt op die route ook de Pont de Tancarville ligt wat meer landinwaarts en is ook mooi maar ouder en ook betalend.
En St Malo dat is mijn stad, zeker "le ville close", als ik naar ginder geweest ben en ik heb daar geen 2 dagen verbleven dan ben ik niet weggeweest. Op de remparts rondkuieren laat me niet dromen of ik spring in mijne camper.

En St Malo dat is mijn stad, zeker "le ville close", als ik naar ginder geweest ben en ik heb daar geen 2 dagen verbleven dan ben ik niet weggeweest. Op de remparts rondkuieren laat me niet dromen of ik spring in mijne camper.
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
ja het zal wel niet juist zijn dan, want volgens hetgeen ik zocht was het het standbeeld van Voltaire, IN Ferney Voltaire.???? (zou frans stadje zijn)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Valentijn65 - Lid geworden op: 07 feb 2012, 18:57
Zal St.-Malo wel zijn.
Kijk nou!!
-
Zuiden van FRANKRIJK.

Ik zou 't bijzonder knap vinden van diegene die dit weet.
Kleine hint: Het ligt aan de Mediterrane kust.

Ik zou 't bijzonder knap vinden van diegene die dit weet.
Kleine hint: Het ligt aan de Mediterrane kust.
Kijk nou!!
-
Waarom weet jij dat Chérie?
Is i.i.g. goed hoor!
Ooit hebben mijn vriendin en ik er geslapen! Typisch gevalletje van 'vergane glorie'. Wij kregen een rondleiding (helaas in 't Frans, een taal die ik niet beheers) maar we konden zien dat 't prachtig was geweest. Én 't zou gerestaureerd worden. Ik denk dat het geld op was. Jammer hoor!
Is i.i.g. goed hoor!
Ooit hebben mijn vriendin en ik er geslapen! Typisch gevalletje van 'vergane glorie'. Wij kregen een rondleiding (helaas in 't Frans, een taal die ik niet beheers) maar we konden zien dat 't prachtig was geweest. Én 't zou gerestaureerd worden. Ik denk dat het geld op was. Jammer hoor!
Kijk nou!!
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
hoe ik dat weet?
Valentijn, wie niet slim is moet leep zijn!
rechts van de fot stond 'dreamstime 19949593, als je naar google gaat en je tikt dat in, en dan 'afbeeldingen' zie je het staan...dan naar 'pagina zoeken aan je rechterkant, et voila...
rechts van de fot stond 'dreamstime 19949593, als je naar google gaat en je tikt dat in, en dan 'afbeeldingen' zie je het staan...dan naar 'pagina zoeken aan je rechterkant, et voila...
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Ja, ja. Ik was al bang voor iets dergelijks. Het is je gegund, hoor!
Kijk nou!!