Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

10 apr 2015, 10:59

sloon doe'k niemand wé,ik zie un iengele :lol:
ja t'is echt zeumere vandage,mo brunen doe'k nie gemakkelik zé :?
k'maggen doen wa dak willen,k'worden eeder rood ,dan dak un bruun klurtjie kriegen :oops: oe da da komt ..? 8O ken der gin verklorienge vore :D mo k'liggen der nie van wakkere zé,ze moeme mo pakken glik of dak zie'n :wink:
let ip,zo wit zie'k nu euk nie wé,me nangden ,me nozichte '(aangezicht)en tol van me g.... zie'n wal bruundere :lol: :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

hoshinkido

12 apr 2015, 08:11

Afbeelding

goeiemorgen leah &davang :wink:
zieje giender in stakienge dé? :roll:
Gast

12 apr 2015, 10:56

Goeje meurgend menne hiere,

Ben trug van effe weg gewees, ni ver weg gewees zur, schilderen, behangen, poetsen in me nieuwe stulpje, komt toch vuil werk bij kieke zur.

Gisere oovend ben ich noa en concert va Bart Peeters gewees, zekers veur herhoaling vatbaar, eg de moeite weerd.

Toevallig da dje heeje ne foto zet va kaffekoeke hosh, ik heb er verlede week enkele gegete, lekker, lekker ma t zen caloriebommen hé, ich probier er nu af te bleeve.

Goan es leeze wa jullie zoal geschreeve heube.

Schoene zondoug gewens hé!
Gast

12 apr 2015, 11:03

Ich lees da dje ni bruin weurd hosh, ich oech ni, rood gelek en tomat wel maar eg bruin word ich ni, no problem zou k zo zegge.

Veur mich kaffeekoeke me appel of kers, veng ich de lekkerste!

Davang, dieje kneen haaaa zeikers ne zonneslag!!!!!

Toedeloeeeee!

hoshinkido

12 apr 2015, 14:37

ne zunneslag ék nog nooit hed wé leah... :lol:
mor ik eten nu vil karoten(peentjes)schient dajje dor euk van bruun word ?
ik oendervienden meer ..dajje do den ofloop van krigt(stoelgang)
anders gok no de garage ,en lote'k me speten in de speetkabine,mien zeune is toch beroeps ,die doe nie anders of atto's speten in olle kleuren :lol:
leah 'tjie je moe rigiemen é meestjie,je mag zovele nie eten wé :lol:
jaak olle zundag gok achter beuterkoeken..mé rozientjies,of mé confiteure,of vanille..afin..je wit wal ,wa dak bedoelen :wink:
en k'eten gérne tartjies euk wé...mo gin cremo beure .. bwah kun maggen da nie :oops:
alé ik gon nog un bitjie brunen in de zunne...van ken ier en do nog witte plekken :lol:
Gast

12 apr 2015, 14:48

Afbeelding

Moa hosh toch, zoe bruin!!! :lol:

hoshinkido

12 apr 2015, 15:18

van oendere leah ..nie van beuven zulle :lol: :lol: :lol:

davang

12 apr 2015, 16:38

Makt dajje nie volt ovre je zulle.. :lol:
Nink ken gene zunneslag, mor ongelovelijk mor woar, sedret dakke up pensioen zien ekke tiet tekort...
Zuk scoan were, èk zaten te schildren bien me schomoedre, tis ollemale wel nie vele, mor ge kent dadde é, bedde en kast'n ofbreken, olles in de gang of inne nandre komer zetten ,tis ollemale nie breed, ge moe uppassen van nieuwerst pappier of plaestre of te stukken...
Mor allé tis wer voorbie en gedaen voor stief lange zulle... :roll: :)

Wen ogliek were sanse ,we meugen vannovend gaen gan neten bien e zustre van men wuvetje... salut é toet morg'n... :wink: :) :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido

12 apr 2015, 18:05

gelukzak dajje gie zie't :lol: je mag were je derm vullen é :wink: :lol:
ken ik die chanse nie sé, :) ja kennen dadde,gon schilderen bie de een of den nanderen :roll: en onze roenkt m'n gat drooien pfffff ,k'zoen der de koliekke van kriegen é zeg :P gojje ippassen voe da,en gojje gin spetters
ip me vloer loten vollen...k'zeggen NEINKT MO LOOT ME OSTENBLIEFT
werken OLENE...kun zie'n ik gin kléen kiend mé zé.
alé loted je smaken moot :wink: en oster euver zoen zie'n?? steke'd in ne tuperwore potjie :lol:
en nu gok tillevisie kiekken sé..doeiiiiiiiiiiiii

hoshinkido

13 apr 2015, 13:06

en davang..ét gesmakt gisteren ? ejje nie moeten spugen? :lol:
me zie'n weerol moondag sé,mo k'un doen gin klop zé..k'werken ol genoeg thuus,en derbie ...va werken wor je moe é 8)
leah oe was joen weke ..ziejje ol bezig met te rigiemen? :roll:
of gojje je nog un bitjie wachten ? :D
Gast

13 apr 2015, 16:34

Ich goan noch a bitje wachte hosh, ich heub just an de crème frees gezete, de slagroom dus!! :oops:

Ich ben ne bourgondiër, ziet dje zoe iemand al regiemen? :?:

Maaaa t zal toch moete, aaas ich ooit es vuil teed en weinig honger heub, zal dus noch ni veur meurge zen!

Bart Peeters zong verlede zooterdoug en liedje over konijneneten, ich heub hard meegezonge da ich gien konijneneten lust, noa moet ich da oech woar moake hé!

Zou davang en indegeste heube va da ete bij zen schoenzeuster, daaaan bekloag ich hum toch zur.

Tis noch te kaaaad veur boate te zitte veng ich, ich ben an t streeke, lekker warm.....

Toedeloeeeee hoshi en davang, tot meurge of zoe!!

davang

13 apr 2015, 22:27

Tis biekans morg'neuchtent leahsje è ken geen indegeste get... :) mor keten toch géren groensels zulle, gie klapte van keune eten... :roll:

Ken wok nie moet'n spug'n wijje hoske... :roll: wen zelfs om datre nogol vele ovre wos, koas meegekren nor us...
Mor ouwe vandenuchtent up stoen, rook héél m'n kot noar stinkers koas...want nie te goet verpakt in de frigo...mor ge moet tre nie van wakre lig'n wéje...tis ol ollemale up... :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

14 apr 2015, 10:06

Joa davang, ich eet oech hiel gjan legume (groenten) moar as dje regiemt spreke ze alteed van salade, tomate, alles rauw!
Daaaan vuult dje oech op den duur toch wel en kneen.
Haaa ur schoenzuster veur en keestafel gezorgd, zou ich oech noch es wille duuun ma menne maaaan het noa beslist dat em ni mer gjan kees et en vruuuuger was em zot va kees.
Tis oech en raar exemplaar zur, menne maaaan!

Hosh joeng, tis noa eg wel teed veur oep te stoan zur, veuruit me de geit zou ich zoe zegge!

Geniet vandoug va de zon heeere, heeje schent ze al volop, oep noa de 25 grade......

Groetjesssss,

hoshinkido

14 apr 2015, 11:35

25° groden ist ier nog nie wé...ja achter glas :lol:
rotte koos magge'k kik nie davang :? ...ol dandere soorten koos magge'k wal :? gisteren emme schuufkoos(schuifkaas) geten...je ka' dor un heel brood mee eten zé :) esse zovil eten greed gemakt gisteren zeg je??
ze peesde verzekers ..dajje giender gin eten ét thuus ?
en dajje de euverschot nog meegekregen n'ed....da noeme'k service wé :lol:
leahtjie ,je moe va je nerte ..ne steen maken..en regiemen é zeg :D
subiets éed je vint gin platse mé in z'n bedde,da zoe je toch nie willen en é? :lol:
awal vandage schient de zunne in ol z'n pracht en glorie ...ne mens
herleeft were..t'is wir(weer) voe nor un t'woorsten te goon sé,vande noenend
gomme un toertje doen ...roenkt den blok :) :wink: :lol:
Gast

14 apr 2015, 20:51

voe nor un t'woorsten te goon

wil je even vertalen hosh?

Dje goat het ni geleuve (geloven) moar ich ben vandoug begonne me men regiem, ich goan da van de weight watchers doen, heub ich noch al gedoan en de kilo's vloge er toen af, noa oech hoop ich!
Ich moet wel oppasse want ich ben mer oep 2 plaatse te dik, de rest mag ni moagerder weurde, ni gemekkelek dus.

Alei, tot meurge, ich goan noa Tom en Harry kieke!

Slopt wel hosh en davang!