Kettinggesprek
-
Gast
Oefeningen doen voor je rug hosh, doen wonderen.
Je gaat toch naar een kinesist, leert die u geen oefeningen?
Oei, ich ben ABN an t klappe!
Neije hosh, ich heub 1 mei ni gevierd, gien idee hoe ich da zou moete viere, is toch ne gewone daaaag.
Davang,
Het dje oech seringen in uwen hof staan?
Ich ben verzot op seringen!!
Heeje stoan der oech ma ich moug die ni plukke omda dien hof gemeenschappelijk is, ma ich goan der wel dek (dikwijls) oan rieke!
Alée, tot meurge hé minse, as ich mich ni vergis ist meurge zoundoug, wel verwarrend met 1 mei oep ne vreeeedoug!
Je gaat toch naar een kinesist, leert die u geen oefeningen?
Oei, ich ben ABN an t klappe!
Neije hosh, ich heub 1 mei ni gevierd, gien idee hoe ich da zou moete viere, is toch ne gewone daaaag.
Davang,
Het dje oech seringen in uwen hof staan?
Ich ben verzot op seringen!!
Heeje stoan der oech ma ich moug die ni plukke omda dien hof gemeenschappelijk is, ma ich goan der wel dek (dikwijls) oan rieke!
Alée, tot meurge hé minse, as ich mich ni vergis ist meurge zoundoug, wel verwarrend met 1 mei oep ne vreeeedoug!
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Zieje gie ol gan sloapen leah...
,bèné zekerst, of ligje andre ding te doen...
Seringen?? wiedre zeggen jasmien, ekke nie staen, wel vele bloemtjes dan dre sommige wiet(onkruid) noem, ke doen dadde vor tvernient ,de bien en de vlinders...
Ke zitten vortmoment met e bosduve(houtduif), zeet eur vlerke e twaesten tegen gestukt, zis ol redelijk tem, steken eur olle novend in ne karton, van andres zoen de katten der mee speeln.
Klaten ze snuchtens were los in de nof, 'khopen das oggouwe were ku vliegen.
Neek hoske, ken vroegre oltiet vele moeten werken de eeste mei, dat is gelik ne dag zuste mè hemelvaart of zukke twos.
Ke weten wel datre oltiet in vele plekken ne stoet uitging, mor das stief vele vermindret, wel bluft ne betoalde feestdag, tis mor best wok é...
Seringen?? wiedre zeggen jasmien, ekke nie staen, wel vele bloemtjes dan dre sommige wiet(onkruid) noem, ke doen dadde vor tvernient ,de bien en de vlinders...
Ke zitten vortmoment met e bosduve(houtduif), zeet eur vlerke e twaesten tegen gestukt, zis ol redelijk tem, steken eur olle novend in ne karton, van andres zoen de katten der mee speeln.
Klaten ze snuchtens were los in de nof, 'khopen das oggouwe were ku vliegen.
Neek hoske, ken vroegre oltiet vele moeten werken de eeste mei, dat is gelik ne dag zuste mè hemelvaart of zukke twos.
Ke weten wel datre oltiet in vele plekken ne stoet uitging, mor das stief vele vermindret, wel bluft ne betoalde feestdag, tis mor best wok é...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
t'is mo best ,dat un betolde feestdaf is..of me staken zulle
leah hier bie ons is da traditie wé,1ste meie,das ol heel ze levens azo
miender vieren dadde in brugge,juuste gelik den 14ste meie d'heilige-
bloedprocessie...ejje da dol gezien? schone wé
mo das te verre voe joen om te kommen no brugge zekers?
leah hier bie ons is da traditie wé,1ste meie,das ol heel ze levens azo
miender vieren dadde in brugge,juuste gelik den 14ste meie d'heilige-
bloedprocessie...ejje da dol gezien? schone wé
mo das te verre voe joen om te kommen no brugge zekers?
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Zis verzekers olwere gan sloapen...
oftewel moettet wré geestig zien onsze in undre bedde ligg'n...
Ot up de bloedprossi regende en up de eesten mei skwoane were wos, zeiden ze dat ons lievenere ne sos wos...
Ot up de bloedprossi regende en up de eesten mei skwoane were wos, zeiden ze dat ons lievenere ne sos wos...
-
Gast
Goeien ouvend,
Zoe vruug goan ich ni sloape zur davang, half elf is men uur va noa men bed te trekke.
Toen ich in men joenge joare noch in Limbuuurg woende werd 1 mei oech gevierd in die zin da de minse uit het dorp in processie voorbij kwamen naar een kapel in een naburig gehucht, de pastoor liep voorop.
An die kapel werd dan en mis opgedroage, ich vond da alteed zoe festelijk maar nu en zeker hier in het Antwerpse weurd da allemoal ni mee gevierd.
Alhoewel, gewoenlek goan wij noa een mis in ope luch in Beveren, oech an en kapel.
Dies joar is da ni gelukt oemda menne man in ons nief stekske an 't werke is en ich zit met een dikke kaak, ontsteking, ben just en hamster.
Brugge is ni het eind va de wereld hé hosh ma en bloedprocessie, da zegt mich ni zoe vuil!
Hoe is 't me de rug hosh, al wa beterschap?
Tot meurge en slopwel veur straks hé!
Zoe vruug goan ich ni sloape zur davang, half elf is men uur va noa men bed te trekke.
Toen ich in men joenge joare noch in Limbuuurg woende werd 1 mei oech gevierd in die zin da de minse uit het dorp in processie voorbij kwamen naar een kapel in een naburig gehucht, de pastoor liep voorop.
An die kapel werd dan en mis opgedroage, ich vond da alteed zoe festelijk maar nu en zeker hier in het Antwerpse weurd da allemoal ni mee gevierd.
Alhoewel, gewoenlek goan wij noa een mis in ope luch in Beveren, oech an en kapel.
Dies joar is da ni gelukt oemda menne man in ons nief stekske an 't werke is en ich zit met een dikke kaak, ontsteking, ben just en hamster.
Brugge is ni het eind va de wereld hé hosh ma en bloedprocessie, da zegt mich ni zoe vuil!
Hoe is 't me de rug hosh, al wa beterschap?
Tot meurge en slopwel veur straks hé!
-
goed leahtje ,ik doe wal oefeniengen zulle voe me rik!
ier lopt ter gin pastere vanvore in de stoet den 1sten meie wé
zen ziendere under egen stoet..reno novarum.. of ist gerarium?
kapalletjies emme ier genoeg,tene binnen ,t'andere buten ..nie voe te bidden wé,mo voe je kelegat nat toeden é
t'eed ier gisteren vele geregend bie ons..olles was nat buten
diesendag of woesdag??zoe't verbeteren zeg sabientjie
ier lopt ter gin pastere vanvore in de stoet den 1sten meie wé
zen ziendere under egen stoet..reno novarum.. of ist gerarium?
kapalletjies emme ier genoeg,tene binnen ,t'andere buten ..nie voe te bidden wé,mo voe je kelegat nat toeden é
t'eed ier gisteren vele geregend bie ons..olles was nat buten
diesendag of woesdag??zoe't verbeteren zeg sabientjie
-
Gast
Joa hosh, het wier zal verbetere moa pas vanaf donderdoug, volges Frankske.
Ah, gij noemt een café een kapelleke,?
Al goet da pastoors ni mee voorop gaan in en processie, zo'n huichelaars!
Alei, ich goan streeke, moet oech gebeure en ich doe da gjan!
Tot strakke of zoe!
Ah, gij noemt een café een kapelleke,?
Al goet da pastoors ni mee voorop gaan in en processie, zo'n huichelaars!
Alei, ich goan streeke, moet oech gebeure en ich doe da gjan!
Tot strakke of zoe!
-
neen pasters moeme ier nie én ,gin pedofielen bie ons in de stoet
ik gon lotere no me bedde voe te slapen..azo roend te TWOLVEN(12)
kanne toch nie vroeg slapen .. gojje strieken zeg je? ken ier euk nog striekte liggen,messchiens kajje da doen voe mien

ik gon lotere no me bedde voe te slapen..azo roend te TWOLVEN(12)
kanne toch nie vroeg slapen .. gojje strieken zeg je? ken ier euk nog striekte liggen,messchiens kajje da doen voe mien
-
Gast
Brengt uwe streek mer gauw hosh, anders weurd men ijzer te kaaaad!
Tis heeje goet wier geworde, de kat zit buite, de zon schent, joepie dus!
Tis heeje goet wier geworde, de kat zit buite, de zon schent, joepie dus!
-
dus je go me striekte doen dé?
je moe wal vil plooitjes doen wé
en oe vele got da kosten leahtjie?
kwestie dak kunnen geld overschrieven ip je rekeniege
t'is nie vele dajje moe strieken wé,juuste ne wasmande vul mé emden en sliptjes
je moe wal vil plooitjes doen wé
kwestie dak kunnen geld overschrieven ip je rekeniege
t'is nie vele dajje moe strieken wé,juuste ne wasmande vul mé emden en sliptjes
-
Sliptjes is niet moeilik,mor emden is vele werk zulle...
ken wok e rekeniengen wéje hoske, ojje dre bitje tevele et...
Ke zien nu wok gene zot van pasters en nunnen, mor dre zitten doar wuk goeie tistens tussen wéje
Tis eerdre elve dan tiennenolf ok gaen gan sloapen, tis wok te zien ottre e twodde up den tv is...anders begunt ze ol te zaeg'n van ten tien om naer bedde te gaen...

Ke zien nu wok gene zot van pasters en nunnen, mor dre zitten doar wuk goeie tistens tussen wéje
Tis eerdre elve dan tiennenolf ok gaen gan sloapen, tis wok te zien ottre e twodde up den tv is...anders begunt ze ol te zaeg'n van ten tien om naer bedde te gaen...
-
om nor je bedde te goon..moejje wal vaak én é
ik gon nooit vroeg no m'n tram ..t'is meestol roend te 23H3O of ten 12H
ken nooit gin grote slapere gewist,lote der in ,vroeg der uut..das nog van vroegere,ozze'k nog werkten
en wa dek gedoon gisteravond..inderddod..k'zien beginnen strieken
n' n emde of viere..en ton zie'k gestopt pfffff..das gin vinte werk viende k'ik
mo ja de kabeuters kommen ier nie,azo moe'ked zalve doen.
davang oe kanne'k k'ik nu gald euverschrieven ,ip joen rekenienge? kun weten joen rekenieng niemero nie zé

ik gon nooit vroeg no m'n tram ..t'is meestol roend te 23H3O of ten 12H
ken nooit gin grote slapere gewist,lote der in ,vroeg der uut..das nog van vroegere,ozze'k nog werkten
en wa dek gedoon gisteravond..inderddod..k'zien beginnen strieken
n' n emde of viere..en ton zie'k gestopt pfffff..das gin vinte werk viende k'ik
davang oe kanne'k k'ik nu gald euverschrieven ,ip joen rekenienge? kun weten joen rekenieng niemero nie zé
-
Gast
Amaaaai manne, wa wier is da heeje dissen achternoen gewest, waaie en regen, de kat bracht takskes van het terras voortdurend naar binne, da vindt em plezaaaant.
Hosh, ich heub toch gezeed da ich uw hemde zou streeke, groatis, veur niet, as gepensioneerde meugde ni bijverdiene denk ich.
Slips moe je ni streeke, die plooi dje oep en legt ze in de kast, gien werk zuuuuke hé!
Ich noem men eigen nen sloapmuts, kan slape en blijve slape, sloap zelde minder as 8 uure.
Davang, jasmijn, da zen gien seringen hé, tik moar es in be google.
Ich haaaa oech zoe vuil va bloeme moar ich heub al 36 joar giene hof meer, van as ich in het Antwerpse ben kome wonen.
Vruuuger be ons thuis hadde we gladiolen, stinkers, dahlia's en nog iet da hiel goe riekt, in men roots noeme ze da kernoefels, ich denk da het ABN anjers is, ma ben ni zeker!
Noch efkes en daaan heub ich e groot terras da ich vol bloeme goan zette, en hope da de kat er ni van zal eete.....
Tot loater, vuil groetjes,
Hosh, ich heub toch gezeed da ich uw hemde zou streeke, groatis, veur niet, as gepensioneerde meugde ni bijverdiene denk ich.
Slips moe je ni streeke, die plooi dje oep en legt ze in de kast, gien werk zuuuuke hé!
Ich noem men eigen nen sloapmuts, kan slape en blijve slape, sloap zelde minder as 8 uure.
Davang, jasmijn, da zen gien seringen hé, tik moar es in be google.
Ich haaaa oech zoe vuil va bloeme moar ich heub al 36 joar giene hof meer, van as ich in het Antwerpse ben kome wonen.
Vruuuger be ons thuis hadde we gladiolen, stinkers, dahlia's en nog iet da hiel goe riekt, in men roots noeme ze da kernoefels, ich denk da het ABN anjers is, ma ben ni zeker!
Noch efkes en daaan heub ich e groot terras da ich vol bloeme goan zette, en hope da de kat er ni van zal eete.....
Tot loater, vuil groetjes,
-
tut tut tut..ik ken gerne gestreken oenderbroektjes an ,
ik zoe'n olles strieken,m'n koessen euk
ja leah t'stormd ier goed wé,m'n terras stoelen en tafeltjie ék euk moeten binnenpakken
of k'mochten benéén zitten bie de gebur..
ik zoe'n olles strieken,m'n koessen euk
ja leah t'stormd ier goed wé,m'n terras stoelen en tafeltjie ék euk moeten binnenpakken
-
Gast
Dje lijkt wel op mijn moeder en schoonmoeder zaliger, die strekten oech spoensen handdoeke en da moogt dje zekers ni streeke, want daaaan weurde de handdoeke hard.
sloptwel hé hosh en davang, dieje zal zekers noch oep zen stuk grond an t werke zen!
sloptwel hé hosh en davang, dieje zal zekers noch oep zen stuk grond an t werke zen!