Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

06 mei 2015, 11:20

davang ant t'werken ip ze stik groend zeg je??? :D
da geleuve'k nie wé,t'wooid te vele buten :lol:
zeg leah das un graptjie wé,van da strieken :oops:
t'is ier were serieus ant stormen bie ons in brugge 8O ,en t'gebint nu te regenen euk verdorie :(
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

06 mei 2015, 12:59

Tiens, ich haaa iet getypt en iniens is da weg, zeker spouke in menne pc.

Da weet ich toch hosh, da da e grapke is van da streeke, wij vertelle hier toch niks as lulkoek, doar mee is dit zoe ne plezante topic!

Heeje oech noch hiel vuil weind en rege zal der oech noch wel volge, zen aprilse grille in mei hé en pas oep, volgende wiek kome de ijsheilige, 't kan vrieze, sneeuwe, heet zen, enfin, we wachte mer af.

Zied dje noa wel hosh da davang oep zenne grond an 't werke was, de mins is los weggewaaid, wie weet wo dat em stekt, ocharme.... :lol:

hoshinkido

06 mei 2015, 13:07

ochoorme die slore ,t'is t'eupen da tjie nie weggewooid is 8O
mo davang is zo dom nie,of damme pezen wé, jeet lood in z'n zakken gestoken leah :lol:
ijsheiligen do geleuve'k nie in :oops: dat heet kan worden ,ja da gelove'k :lol:
ier is de wiend nog nie weg leahtjie,integendeel zalfs 8O
ter zien ol bomen omverre gewooid 8O ..en ook den dienen ip m'n balkon van 5meters :roll: ..ken em juuste were rechte gezet sé :wink: :lol:
Gast

06 mei 2015, 14:55

"Lood in zen zakke", just, da ist.
Hij staat erges vastgenageld oep zenne grond en kan ne mie bougeren, da zen madam mer rap op zuuuk gaat of we zen 'm kweet (kwijt).

Heeje oech noch ne zotte weind moa 't het noch ni geregend.

Toch is da woar van die ijsheilige, wedde dat het volgende wiek goat sneeuwe? Veur wa goan we wedde??

hoshinkido

06 mei 2015, 15:12

voe wa damme gon wedden???
ja k'gon ne ké pezen zulle...euhhhhhhh ,euhhhhhhh ,
kwetend nie :lol: mo da wete'k van die ijsheiligen..da durd toe den 23ste meie geleuve'k?? mo k'zien nie zekers :lol:
achhhh ja ,betol me réeze nor america,ok winnen :lol: :lol:
Gast

06 mei 2015, 15:32

Dje denkt zekers da ich me Rockefeller getrouwd ben, neije man, die was al bezet!!
De ijsheiligen, dat is oep 11, 12 en 13 mei, ni langer.

Tis heeje noa an t onweren, ach ja, woaroem ni, en onweerke in mei, moet kunne!!!

Tot strak of meurge!!

davang

06 mei 2015, 22:16

Mornuchtent is te lote...kgaant nu zeg'n...
Lacht giedre mor mè me..."load in me zak"..of "jis weggewoait"... néek, ken nog meer grond wis gan kop'n, zéet e poar potten get en kemosten direkt achtre grond om drin te toen...zundag ist moedretjesdag é... :wink: :) :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido

07 mei 2015, 11:13

moedertjiesdag ..oesse t'is juuste :oops:
k'gon achter un schone boekee blommen ,en ne deuze pralinen.
ze got kontent zie'n..en ik euk :D
me gon were un stik oormere zie'n davang in onze portemonee :roll:
:wink: :D
Gast

07 mei 2015, 13:36

Joa minse, zondag is 't moederdag.

Ni in Antweeeerpe, moar ich ben nen Limburgse mama, veur mich is Moederdag in mei.
In Antweeerpe viere ze da op 15 augustus.

Een eige moeder heb ik ni meer moar man en doughter zetten mij in de bloemekes of in de boeke omdat ik gjan lees.

Ze heube mich niks gevroagt, noa ben ich dus wel hiel curieus.

Welke bloemekes hed dje in de potten gezet davang?

Tot loater hé.....

davang

07 mei 2015, 20:15

't is ol ebitje loatre é...
Zeet dre geraniums in gezet leah,of betre gezeit, ken ze kik drin meugen zetten... :roll: :lol:

Zeg hoske... :roll: ge moe gie niks gaen gan kop'n zulle vor je wuffetje...zis tie ogliek je moedre nie é... :?: :idea: :roll: :o :lol:

hoshinkido

08 mei 2015, 11:54

neins me moedere is ze zekers nie,mo ze krieg toch blommen wé va mien :wink: omdak ur gerne zie'n ,én zie mien verstooid ? :D
azo krieged kik ton mé vodertjiesdag euk un twadde :wink:
kwestie vamme oenkosten were te trekken :lol: :lol:

davang

09 mei 2015, 17:37

Ge trekt gie oltiet je plan é, mor de miene is géen domme zulle, mè lepe trukken kriegt ze oltiet ur goeste... :roll:
Zuste gelik vandaege, 'k voeld eur ol ofkom....

'Weet je gie dadde de kinders van doudste vandaege uptreen in under schole in Brugge, ze vlaggezwaai'n en dans'n vor cens int loadje te kriegen, bien de freres...'. Ke zein kik natuurlik tis goet, we zien weg andres werd het veel te laete.
'Wacht eké' riep ze, 'kgaen ier die bons meepakken van Vögele, we moet'n dor toch passeren'...verstaajt ebitje... :idea: :roll: :wink:
Gast

09 mei 2015, 21:00

Das en slimme vrouw da dje het davang, zoe moet dje da as vrouw oan pakke, want ier ne man begrijpt wa dje wilt, daaaan kunde noch laaaank wachte.

Ich heub va men daughter ne schoene zomersjaal gekrege, ne sjakoche, armbandjes en ne kadobon om me smoeltje te loate verzorge, noa weet djielies (jullie) oech woar da ich men cente oan spendeer, ni allemoal natuurlek hé.
Ich tracteer volgende wiek op fondue, da vinde wij zoe lekker.

Hosh, dje goat ur madam verassen me bloeme, das alteed en goed idee, kan hieje gin bloeme zette me de kat hé, die et va de bloeme.

Alée, sloptwel hé, het weekend is alweer half!

hoshinkido

11 mei 2015, 10:57

eten van blommen ,doe mien vreuwe nie zulle 8O ;ken ne
boekée blommen gekocht..witte rozen,witte lelies,en kléne witte rozen
vil gald betold der voren..mo t'is mé herte en ziele geven,en zeed euk nog un schone boekée hed van me zeune..schone wé :wink: en ne cadeau bon
ja t'en twéé zwore dagen gewist pffff ,k'zien de preute of ,ne mens begint da te voelen ,ozje oeder wordt :lol:
en vandage doe'k gin klop mé wé,mé zo'n schone dag vandage,vil zunne.
awal leahtjie ,jet gie ne schat van ne dochter wé,euk blommen hed en ne cadeaubon :D .mo joender feestdag is vorbie é,t'is oost an onze toer wé :lol:
Gast

11 mei 2015, 18:49

Joa hosh, noa is het de manne hunnen tour!

Ich zal moar wieral tracteren oep en eetentje, weet nooit wa ich veur dieje maaaan - de menne dus - moet koope.

Ur madam zal wel blee (blij) gewest zen hosh, zoe schoen bloeme gekrege!

Neije, ich heub gin bloeme gekrege, herliest moar es!

Vandoug stonde in de supermarkt schoen anjers, moar menne maaaan stond al an de kassa, geduld het diejen oech ni zur, zal noch wel es allein trug goan en bloemekes mieje bringe.

Schoen wier gewest vandoug, das zeikers.

Noch ne schoenen ouvend gewens en tot meurge hé!