Boven de tachtig , een andere generatie
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Silver Wolf schreef:www.youtube.com/watch?v=MfWea-VnRCg
HIER(boven)nog een gouden - of is het nu "groene"
- raad,
van een kenner...
Of zijn het nu "twee" kenners![]()
Ps.: Smeer de beentjes alvast in...
en probeer Lady mee in route te krijgenals "backing vocal"!?
sw
Bedankt Silver Wolf,
Lady mee in de route te krijgen is niet niks , deze Lady is een specialeke,
Katana moet uit zijn doppen kijken , Lady haar temperatuur is verschillend , zelfs opmerkelijk , dan is het te warm , dan weer te koud , en katana weet niet meer wat het juiste is , de chauffage aanzetten is nooit juist , zal het maar zo laten zekers
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Fazal
Alles wijst erop dat de thermostaat 'van Lady', naar de kl*** is beste Katana.
Laat een nieuwe thermostaat (bij Lady) installeren, en alles is weer oké!
Zeg maar, (indien nodig) dat ik het gezegd heb, maar laat haar 'dit hier' niet meelezen a.u.b.!

Laat een nieuwe thermostaat (bij Lady) installeren, en alles is weer oké!
Zeg maar, (indien nodig) dat ik het gezegd heb, maar laat haar 'dit hier' niet meelezen a.u.b.!
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Tiens Katana dat ik dat nu eerst lees. Wat die temperatuur aangaat herken ik er mij volledig in. t.t.z? erken ik er volledig Mia ( mijn halve trouwboek ) in, het ene moment veel te warm en het andere overal koud. En daar kan de verwarming niets aan veranderen. Vrouwelijke eigenschap waarschijnlijk......

Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Wat is me da , met het weerbericht
Katana plande een uitstap met Lady en vriendin op 12 mei , het weerbericht voorspelde een peak van goed weer op deze data, de uitstap was al meerdere keren uitgesteld voor onbetrouwbaar weer , wat voorspelt men nu ; heel ander weer , is een smerige en bedriegelijke boel , ze hebben katana en co , te grazen genomen
Katana plande een uitstap met Lady en vriendin op 12 mei , het weerbericht voorspelde een peak van goed weer op deze data, de uitstap was al meerdere keren uitgesteld voor onbetrouwbaar weer , wat voorspelt men nu ; heel ander weer , is een smerige en bedriegelijke boel , ze hebben katana en co , te grazen genomen
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
is tegenwoordig eerder "weer-'n-bericht" dan een écht weerbericht.
Of het nu Jill is dan wel Sabine, of Professor Dehenau en andere....
ze goochelen met voorspellingen zoals madame Blanche maar dan zonder glazen, bol maar met computersimulaties.
Terwijl het dan soms, misschien, mogelijk, allicht, af en toe...een bui links of rechts is.
Alvorens Armand Pien de straalstroom had uitgevonden
stak hij zijn natte vinger op, keek naar de staart van de koeien of raadpleegde de eksterogen van zijn Opoe.
Enne... zelfs de bieten wisten meteen welke temperatuur ze aan de grond konden verwachten
Wat dat koud-en-warm betreft....
Mijn eigen Oma zaliger noemde het "opjachten", terwijl de moderne Señorita's het vapeurkens of opvliegers noemen.
Wat na de euh...wisseljaren toch stilaan zou moeten overwaaien
Hoe-dan-ook. Wie koude voeten heeft krijgt het nooit warm (genoeg).
En eens die voeten opgewarmd geraken mag dan de omgeving wat afkoelen.
sw
-
Straffen-toebak , volgens katana
Noord-Koreaanseminister geëxecuteerd met RAKET .
Gebrek aan respect enzv voor leider Kim Jong-un
Noord-Koreaanseminister geëxecuteerd met RAKET .
Gebrek aan respect enzv voor leider Kim Jong-un
Laatst gewijzigd door katana op 13 mei 2015, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Die minister is nu op weg naar Mars....
en zal daar een poosje als observatie-satelliet fungeren.
sw
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Wat voor een vaart is dat ? Toch de Kempische niet, al stroomt het water ervan wel een andere kant op.... 
-
De zevendag ; kastrale inkomens van woningen moeten herzien worden , derde onderwerp seffens na 11.00 uur.
Katana is van mening , dat zijn enig huis al genoeg belast is , wij worden gestraft spaarzame burgers van dit land , het zou beter zijn een enige woning vrij te stellen van kadastraal inkomen
Katana is van mening , dat zijn enig huis al genoeg belast is , wij worden gestraft spaarzame burgers van dit land , het zou beter zijn een enige woning vrij te stellen van kadastraal inkomen
-
"Rij maar an ossewa, rij maar an..."
Hopelijk ontsnapt Katana meteen aan de rijtaks en/of de kilometerheffing
En kan nog subsidies binnenrijven wegens een erg lage CO-uitstoot.
Wel de uitlaat van de trekbeesten opruimen, anders komt daar een boete voor sluikstort bij. Hoewel.... men zowat overal beboet kan worden voor een hondendrol, maar alhier rijden - zelfs op het fietspad- ruiters en die paarden laten hun vijgen maar vallen zonder verder omzien.
Vroeger was dat nog voer voor de huismussen, maar die zij aan het uitsterven.
sw
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
In plaats van die drollen, liever kraaiepoten op het paardenpad (=fietspad voor paarden); die houden van geen van beiden... ook MBT-banden niet... 
-
Op deze topic wordt al eens...met spek geschoten.katana schreef:De zevendag ; kastrale inkomens van woningen moeten herzien worden , derde onderwerp seffens na 11.00 uur.
En ik durf me nauwelijks afvragen of Katana en anderen, die al steigeren als ze horen dat het KI zou worden aangepast, zich ook nog herinneren dat ze ooit jarenlang een belastingvermindering genoten, bij de aftrek van hun hypothecaire lening!? Dus vadertje staat geeft en...neemt.
Nu blijkt dat KI gebaseerd op een geschatte jaarhuurprijs van een vergelijkbare woonst. En al 40 jaar is dat niet aangepast geworden. terwijl zowel huurprijzen als de (verkoop)-waarde van een woonst, al die tijd wel flink gestegen zijn.
Mijn opoe rekent dan ook uit wat zij bespaart, met dat eigen dak boven het hoofd, terwijl ze dan vergelijkt wat de hedendaagse huishuur haar zou kosten.
Ps.: Katana kan verder op beide oren slapen want de kogel van die KI-aanpassing is nog lang niet door de kerk
sw