Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
denyse


Geregistreerd op: 6-12-2010


Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Wo 04 Feb 2015, 10:54  Onderwerp: de lijn
Vroeger had ik nooit een probleem om mn route te plannen met de bus dus de lijn
IK tik de juiste gegevens in+ het nr van de lijn (21)
Maar met veel geduld lukt het me niet

Werkt de routeplanner van De LIjn niet meer?
Ze verwijzen ook niet naar een andere site

Kan iemand me raad geven,maar probeer het dan zelf eens Het lukte me vroeger klakkeloos

Of gaan ze me verplichten om langs een app te gaan??
mira
Moderator SeniorenNet

Geregistreerd op: 15-8-2004
Woonplaats: Het Vlakke Land bij de Noordzee

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Wo 04 Feb 2015, 12:11 
De Lijn meldde dat hun website moest worden aangepast en dat meerdere toepassingen buiten dienst zouden zijn op 02/02. Ik heb zojuist een test gedaan met de routeplanner. Het werkt wel degelijk maar het duurde wel vrij lang eer ik de gevraagde informatie kreeg.
Ik vermoed dat alles nog niet up-to-date is. Met hoop op beterschap natuurlijk Wink

www.delijn.be
denyse


Geregistreerd op: 6-12-2010


Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Wo 04 Feb 2015, 18:27  Onderwerp: de lijn
raar,met de I pad van een vriend geraak je aan een goeie routeplanner van de lijn Echt gemakkelijk

Hoe kan dat?ik neemdezelfde website
telloorlekker


Geregistreerd op: 26-11-2002


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Feb 2015, 18:03 
Een I-pad werkt niet in Android, misschien moet je een duurder Appeltje aanschaffen... zonder "vriendjes" komt men nergens...

Laughing
denyse


Geregistreerd op: 6-12-2010


Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Vr 06 Feb 2015, 9:01  Onderwerp: de lijn
Vroeger ging dit wel IK kon goed naar de website van de lijn gaan

Maar met mn nieuwe laptop met Windows 8,1 is er veel dat niet meer is zoals vroeger

Ik kan nu geen IPad betalenk Heb geen geld om elk halfjaar een andere te betalen Had het inderdaad beter gedaan .Ik heb de raad gevolgd van Selexion Die zetten er ook een beveiliger op,met CD die een jaar zou moeten werken Ze werkte 3 maand En ik heb er een andere beveiliger moeten opzetten ,zat vol beestjes

gelukkig is alles nu in orde en werkt die goe

Bedankt teloorlekker voor reactie
jean55


Geregistreerd op: 26-8-2011
Woonplaats: De mooie Voorkempen

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 09 Feb 2015, 17:22 
Denyse ;

Probeer eens via MAPS van google ipv de route planner van De Lijn .
Die gebruik ik meestal en dikwijls nog juister .
Ik probeer alle dagen een zonnetje te zijn , maar ??
rudallen


Geregistreerd op: 10-2-2009
Woonplaats: Sint-Niklaas

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 06 Jun 2015, 9:33 
Route planner van De Lijn is onlangs een tijdje offline geweest, nu ok en zeer overzichtelijk.

http://www.mobielvlaanderen.be/ov.php?a=3 VEEEEL info
https://www.delijn.be/nl/routeplanner (PC, smartphone Android, iphone, windows phone)
https://www.here.com (PC, smartphone Android, iphone, windows phone)
https://www.google.be/maps/
http://www.belgianrail.be/jp/nmbs-routeplanner/query.exe/nn (ook bus)
Windows 8.1 Pro, Intel Core i5-2320 3,0 GHz 64 bit, 4 GB Ram, NVidia GeForce GTX 550 Ti, HD 2,0 TB

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in CET (Europa)
BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet.