Nokia sms tone op motorola plaatsen
-
Ferna - Lid geworden op: 15 aug 2004, 12:24
Hallo,
ik heb een smartphone Motorola G, en ik zou daar gaarne het sms signaal van Nokia op hebben.
Hoe te handelen (liefst gratis)
Dank voor reacties,
vriendelijke groet,
Ferna
ik heb een smartphone Motorola G, en ik zou daar gaarne het sms signaal van Nokia op hebben.
Hoe te handelen (liefst gratis)
Dank voor reacties,
vriendelijke groet,
Ferna
Er gaat meer boven mijn pet, dan er onder !
Laptop ACER ASPIRE A517-51-S58YI
MS Windows 10 64 Bit SP1 Intelcore i5-CPU @ 1.60 GHz, 8,0 GB RAM
Intel uhd Graphics 620
Firefox- Thunderbird- Norton 360
Intel uhd Graphics 620
-
Rai - Lid geworden op: 19 jul 2014, 09:07
Om welk Nokia gaat het, let op er zijn Nokia toestellen van Nokia, maar er zijn ook Nokia toestellen van Microsoft.
Ik neem aan dat het 'sms-signaal' een ringtoon is?
Welk bestandstype heeft dat 'sms-signal' op de Motorola G?
Lang geleden (in 2005) heb ik een ringtoon .mp3 bestand op mijn Nokia mobiele telefoon (Nokia toestel van Nokia) geplaatst.
Hoe ? : het programma Nokia PC Suite geïnstalleerd op de pc (Windows XP).
Nokia Suite werkt ook op Windows 7.
Ik neem aan dat het 'sms-signaal' een ringtoon is?
Welk bestandstype heeft dat 'sms-signal' op de Motorola G?
Lang geleden (in 2005) heb ik een ringtoon .mp3 bestand op mijn Nokia mobiele telefoon (Nokia toestel van Nokia) geplaatst.
Hoe ? : het programma Nokia PC Suite geïnstalleerd op de pc (Windows XP).
Nokia Suite werkt ook op Windows 7.
-
Hallo Rai,
Dank voor je reactie.
Ik heb geen nokia toestel meer, maar heb de sms tone van Nokia ( niet de ringtone) onder downloads staan op mijn Motorola, en dit als mp3.
Dit is een zeer duidelijk luid signaal.
Ik zou dat nu moeten kunnen instellen tussen de sms signalen die al op mijn Motorola staan, zodat ik die kan kiezen als standaard.
mvg
Ferna
Dank voor je reactie.
Ik heb geen nokia toestel meer, maar heb de sms tone van Nokia ( niet de ringtone) onder downloads staan op mijn Motorola, en dit als mp3.
Dit is een zeer duidelijk luid signaal.
Ik zou dat nu moeten kunnen instellen tussen de sms signalen die al op mijn Motorola staan, zodat ik die kan kiezen als standaard.
mvg
Ferna
Er gaat meer boven mijn pet, dan er onder !
Intel uhd Graphics 620
Intel uhd Graphics 620
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
op uw toestel staat een helpfunctie. tik onderaan op uw scherm op het icoontje dat u naar alle apps brengt, die dan alfabetisch gerangschikt staan. blader naar 'Help', dat zal waarschijnlijk weergegeven worden met een groot vraagteken. klik daarop (zorg ervoor dat u verbonden bent met het internet).
u krijgt nu de complete handleiding te zien. blader naar 'Uw apparaat aanpassen', blader nu naar 'Geluiden', kies daar 'Aangepaste geluiden toevoegen', blader nu verder naar 'Geluiden van een computer slepen'.
daar leest u dan wat u moet doen.
(vergeet niet de 'Tip' te lezen...)
kort gezegd: zorg ervoor dat u weet waar dat Nokia-geluid op uw pc staat,
verbind uw telefoon met de pc, klik op het 'interne geheugen', en versleep nu het Nokia-bestandje naar 'alarms' of 'ringtones'.
u krijgt nu de complete handleiding te zien. blader naar 'Uw apparaat aanpassen', blader nu naar 'Geluiden', kies daar 'Aangepaste geluiden toevoegen', blader nu verder naar 'Geluiden van een computer slepen'.
daar leest u dan wat u moet doen.
(vergeet niet de 'Tip' te lezen...)
kort gezegd: zorg ervoor dat u weet waar dat Nokia-geluid op uw pc staat,
verbind uw telefoon met de pc, klik op het 'interne geheugen', en versleep nu het Nokia-bestandje naar 'alarms' of 'ringtones'.
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
Dank voor je reactie hjb.
Ik ga dat morgen eens bekijken, maar wil vast meegegeven dat bedoeld geluid ( de nokia sms tone) reeds op mijn smartphone staat onder downloads.
Ik moet die toon nu wel onderbrengen bij de reeks sms tonen die reeds op mijn smartphone staan, zodat ik deze kan kiezen; en hoe dat moet, dat weet ik niet.
mvg
Ferna
Ik ga dat morgen eens bekijken, maar wil vast meegegeven dat bedoeld geluid ( de nokia sms tone) reeds op mijn smartphone staat onder downloads.
Ik moet die toon nu wel onderbrengen bij de reeks sms tonen die reeds op mijn smartphone staan, zodat ik deze kan kiezen; en hoe dat moet, dat weet ik niet.
mvg
Ferna
-
juist, ik had dat over het hoofd gezien.
doe het dan als volgt: gebruik 'bestandsbeheer' op de telefoon, blader naar de map 'downloads', selecteer daar het nokia-bestandje, kies nu voor 'kopiëren' (zo blijft het originele nog altijd staan in de map downloads, mocht er iets fout gaan), blader nu naar 'ringtones' en plak het daar.
lukt dat niet: sluit dan de telefoon even aan op de pc, open het interne geheugen van de foon, blader naar 'Downloads', en kopiëer dus het bestandje, ga dan naar Ringtones, en plakken.
telefoon herstarten indien nodig.
doe het dan als volgt: gebruik 'bestandsbeheer' op de telefoon, blader naar de map 'downloads', selecteer daar het nokia-bestandje, kies nu voor 'kopiëren' (zo blijft het originele nog altijd staan in de map downloads, mocht er iets fout gaan), blader nu naar 'ringtones' en plak het daar.
lukt dat niet: sluit dan de telefoon even aan op de pc, open het interne geheugen van de foon, blader naar 'Downloads', en kopiëer dus het bestandje, ga dan naar Ringtones, en plakken.
telefoon herstarten indien nodig.
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
maar hoe gaat u naar die map downloads? dat moet u deze keer doen via een app bestandsbeheer! dus niet gewoon uw toestel aanzetten, en bladeren naar 'downloads'. zo gaat het niet hoor.
ofwel via bestandsbeheer, ofwel aansluiten op de pc, zoals hoger geschreven.
ofwel via bestandsbeheer, ofwel aansluiten op de pc, zoals hoger geschreven.
-
Sorry voor mijn late reactie.
Ik ben bij fnac geweest waar ik de smartphone gekocht heb, en daar zeggen ze ( 2 medewerkers) dat hetgeen ik wil, niet lukt bij de Motorola die ik heb.
Ik moet er toch wel van uitgaan dat deze mensen dat niet zullen zeggen, als dat niet zo is.
Dank voor de geboden hulp.
Vriendelijke groet,
Ferna
Ik ben bij fnac geweest waar ik de smartphone gekocht heb, en daar zeggen ze ( 2 medewerkers) dat hetgeen ik wil, niet lukt bij de Motorola die ik heb.
Ik moet er toch wel van uitgaan dat deze mensen dat niet zullen zeggen, als dat niet zo is.
Dank voor de geboden hulp.
Vriendelijke groet,
Ferna
-
Tja, niet dat ik die mensen niet geloof hoor, maar zou u mij aub een antwoordje willen geven op de vraag hoe u naar de map 'downloads' gaat? Want daar hangt het wel vanaf...
Nogmaals: dat moet via een bestandsbeheer-app.
Nogmaals: dat moet via een bestandsbeheer-app.
-
Dat is een snelkoppeling naar uw map van downloads.
In uw map zit dus het nokiageluid, en dat kan alleen via een bestadsbeheer-app gekopieerd worden. Of via de pc. Lees de voorgaande antwoorden op uw gemak nog eens door.
Ik heb gisteren op de twee manieren een nieuwe ringtone op mijn motorola gezet. Het gaat bij mij, dan moet het ook bij u gaan.
In uw map zit dus het nokiageluid, en dat kan alleen via een bestadsbeheer-app gekopieerd worden. Of via de pc. Lees de voorgaande antwoorden op uw gemak nog eens door.
Ik heb gisteren op de twee manieren een nieuwe ringtone op mijn motorola gezet. Het gaat bij mij, dan moet het ook bij u gaan.
-
Ik ga me er eens voor zetten binnenkort.
Maar voor alle duidelijkheid, bij mij betreft het niet ringtones, maar de Nokia sms tone, of maakt dat niet uit.
Enne... wat is de map "bestandsbeheer" ?? , onder wat kan ik die vinden ??.
Gaarne nog iets meer duidelijkheid, waarvoor bij voorbaat mijn dank.
Mvg
Ferna
Maar voor alle duidelijkheid, bij mij betreft het niet ringtones, maar de Nokia sms tone, of maakt dat niet uit.
Enne... wat is de map "bestandsbeheer" ?? , onder wat kan ik die vinden ??.
Gaarne nog iets meer duidelijkheid, waarvoor bij voorbaat mijn dank.
Mvg
Ferna
-
geen 'map' bestandsbeheer, maar APP...
normaal staat dat op uw toestel, iets als file manager kan ook.
anders eens zoeken bij google-play, en daar intikken: bestandsbeheer.
zo een app dan downloaden. en er leren mee werken...
maar zo te lezen is de gemakkelijkste weg voor u: verbinden met pc! lees dat stukje eens opnieuw.
normaal staat dat op uw toestel, iets als file manager kan ook.
anders eens zoeken bij google-play, en daar intikken: bestandsbeheer.
zo een app dan downloaden. en er leren mee werken...
maar zo te lezen is de gemakkelijkste weg voor u: verbinden met pc! lees dat stukje eens opnieuw.