Muziek

dit was lang geleden deel 2

Gestart door rinaken op 12 feb 2015, 12:57 657 berichten 185.048 keer gelezen Reageer
Wannesto 21 jun 2015, 21:17 Belgie 563 berichten
Iemand Anders
The Motions hebben wel goeie nummers , ik heb er maar enkele .
Maar ik ga toch eens verder zoeken . Ik heb de CD singles A& B's
in mijn handen gehad op een platen en Cd beurs , ik heb getwijfeld
en hem niet meegenomen . Ik heb ervan vernomen dat veel B kantjes
de A kanten overtreffen . Van The Shoes heb ik heel veel , en ook hun
B kanten .
    Citeer
    Wannesto 22 jun 2015, 21:02 Belgie 563 berichten
    Ik hoop dat iedereen nog zijn moeder heeft , zo niet dat is voor
    mij het meest aangrijpend nummer . Ik heb ze ook niet meer en
    op haar uitvaart heb ik gekozen voor dit nummer , ook mijn zus
    was hier niet van op de hoogte . Ik ben al veel gevraagd hoe dit
    nummer heette : titel en uitvoerder

https://www.youtube.com/watch?v=aRR18PSpmEI
      Citeer
      Iemand Anders 24 jun 2015, 18:56 Ieveranst Anders (Prov. Midden Brabant, VL.) 1.777 berichten
      rinaken schreef:zalige muziek, was toen maar negen jaar maar toch is het blijven hangen

https://www.youtube.com/watch?v=HG7woCQkGUw
      jaja, uit wiki : Kritiek op zijn wereldbeeld

In 1989 heeft Yusuf Islam de door Khomeini uitgevaardigde fatwa tot het doden van Salman Rushdie ondersteund in een briefactie tegen het boek De Satansverzen. Yusuf Islam spreekt tegen dat hij daarmee ook de doodsbedreiging tegen Rushdie bedoelde te ondersteunen.

In mei 1989 gaf hij in een gesprek met Geoffrey Robertson in een radio-talkshow vrijmoedig toe met "Yes, yes" dat Rushdie 'het verdient om te sterven'. Hijzelf had echter op dat moment 'niet de verplichting om hem te doden'.[1] Achteraf verklaarde hij zich toch weer tegen de doodstraf van Rushdie in een interview met de Sueddeutsche (op 28 mei 2004).
        Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.