Kettinggesprek
-
Gast
Ja, erges in augustus hé hosh en daaan goan de meiskes oech noa Amsterdam, ....
Ich ben ver rond me poetsen joa, noch 2 kasten proper moake, daaaan is alles gedoan, noa joa, "alles", moar 't komt wel in de sjakoche.
Noa noch e bitje tv kijke, sloapt wel hé manne, meurge meer as 30°, da wordt luiere!!
Ich ben ver rond me poetsen joa, noch 2 kasten proper moake, daaaan is alles gedoan, noa joa, "alles", moar 't komt wel in de sjakoche.
Noa noch e bitje tv kijke, sloapt wel hé manne, meurge meer as 30°, da wordt luiere!!
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
leah gewoon negeren wat pastoor geschreven heeft
je moejje do nietend van antrekken,loot em mo schrieven zovel of dat
ie wilt
je moejje do nietend van antrekken,loot em mo schrieven zovel of dat
ie wilt
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
De kat zit in het horloge??
Hosh, ik lach maar met pastoor hoor, vind het ongelooflijk dat twee Limburgers mekaar niet verstaan of toch niet goed.
Het gaat brandend heet worden hé hosh, volgende week tot 33°, dat is ineens weer teveel van het goede.
Noa verget ich wier om dialec te klappe, volgende kier beter!
Slopt wel menne heren, schoen en werm w.e. gewens!!
Hosh, ik lach maar met pastoor hoor, vind het ongelooflijk dat twee Limburgers mekaar niet verstaan of toch niet goed.
Het gaat brandend heet worden hé hosh, volgende week tot 33°, dat is ineens weer teveel van het goede.
Noa verget ich wier om dialec te klappe, volgende kier beter!
Slopt wel menne heren, schoen en werm w.e. gewens!!
-
ip un verkeerde plaatse zit tjie zekers..of te wal wit ie
nie goed mé wa dat tjie schrieft
mo trekt je da dol nie an..t'is mo mienderse driéen die ier dialect klappen
.
loot em mo doen..je got wal ipgeven achtere ne tied zé
nie goed mé wa dat tjie schrieft
mo trekt je da dol nie an..t'is mo mienderse driéen die ier dialect klappen
loot em mo doen..je got wal ipgeven achtere ne tied zé
-
miender zeggen in brugge..zevre in zakstjies
mo me hgon nie muggeziften wé..t'is mor un ké zeggen ..verstooid?
ken verdorie goeste achter mussels é,mo te zie'n nog ginne te vienden
.
zender in de bazaar..mo zovil gald geve'k nie uut zulle.... djumbo's ..
kwisten nie dajje vliegmachienen kost eten ???
mo me hgon nie muggeziften wé..t'is mor un ké zeggen ..verstooid?
ken verdorie goeste achter mussels é,mo te zie'n nog ginne te vienden
zender in de bazaar..mo zovil gald geve'k nie uut zulle.... djumbo's ..
kwisten nie dajje vliegmachienen kost eten ???
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Et'en kujje olles, ken vandoage zukke vliegmasjiene in miene mond gekreg'n...kréén mè miene vélo en in eneké zat tre e nogol dikke vliege in me mond...je smakte slicht, za verzekerst zuste up ne nondestront gezet'n...

Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
Oei davang, as ge noa mer geen vergifteging krijgt van die vieze vlieg, zelfs mijne kater eet ze niet op, die goat ze in zen persoonlijke lijkekamer leggen, alle dode vliege legt 'm in de kleine slaapkamer en ich noem da noa de lijkekamer.
Wanneer doen jullie madammen de streek (strijk) met disse hitte?
Ich hou ni van hitte, trotseer de koude me gemak moar die hitte, da is slopend veur ne mens.
Zen de mosselen noch zoe dier (duur) hosh, kleine exemplare zen even lekker as de djumbo's. Ich eet da ni zoe erg gjan, ma menne maaaan wel en men doughter oech, dus moak ich da toch geregeld geried in de zoumer.
Alée, slopt wel hé jounges, ich zeg dus ni da dje noa moet goan sloape ma as dje dus strak goat sloape, sloapt dan mer goet.
Geniet noch van de hondsdagen!
Wanneer doen jullie madammen de streek (strijk) met disse hitte?
Ich hou ni van hitte, trotseer de koude me gemak moar die hitte, da is slopend veur ne mens.
Zen de mosselen noch zoe dier (duur) hosh, kleine exemplare zen even lekker as de djumbo's. Ich eet da ni zoe erg gjan, ma menne maaaan wel en men doughter oech, dus moak ich da toch geregeld geried in de zoumer.
Alée, slopt wel hé jounges, ich zeg dus ni da dje noa moet goan sloape ma as dje dus strak goat sloape, sloapt dan mer goet.
Geniet noch van de hondsdagen!
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Doentjes undre dagen
is dadde nu ol
M'n maddam doet dadde geweunlik up ne vriedag, mor ze zoe osse moeste kun, olle doage wossen en strieken, tis presies of dasze doar plezier an eet...
Die vliege is verzekerst zelve vergiftigt...van kan vannoene vree straf gepeperde korteletten geten...
Zeg hoske, gegoat ze niet meepakken noar de nemel zulle, ojje goeste eet achtre mussels, koptre é...morgen kun we ol pierewiet zien...tis topen(hopen) van niet wé...
M'n maddam doet dadde geweunlik up ne vriedag, mor ze zoe osse moeste kun, olle doage wossen en strieken, tis presies of dasze doar plezier an eet...
Die vliege is verzekerst zelve vergiftigt...van kan vannoene vree straf gepeperde korteletten geten...
Zeg hoske, gegoat ze niet meepakken noar de nemel zulle, ojje goeste eet achtre mussels, koptre é...morgen kun we ol pierewiet zien...tis topen(hopen) van niet wé...
Wat niet al lachend kan gezegd.....