google op tablet samsung
-
exvazov - Lid geworden op: 03 mar 2015, 21:20
Mijn tablet (Samsung Galaxy) is nu 3 jaar oud en nog niet echt versleten, dunkt me. De apps die ik regelmatig gebruik, werken goed en snel, maar de laatste dagen heb ik problemen met mijn meest gebruikte toepassing: google. Als ik iets wil opzoeken op google, dan duurt het minuten voor ik informatie krijg (en dat is echt 4 - 5 minuten of langer). Het vreemde is dat als ik voor het zelfde begrip op "afbeeldingen" klik i.p.v. "internet", ik veel vlugger die afbeeldingen krijg dan de informatiebladzijde met de opties.
Enig idee wat de oorzaak kan zijn en vooral, hoe dit probleem kan opgelost worden?
Enig idee wat de oorzaak kan zijn en vooral, hoe dit probleem kan opgelost worden?
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
De vraag hoort eigenlijk thuis op het forum " multimedia"
Ik kan dat niet verplaatsen, we zullen voorlopig hier verder doen.
U werkt al drie jaar met uw tab, weet u dan ook wat uw browser is?
Ik heb niet onmiddellijk een idee waarom alleen Google traag is, maar ik zou in instellingen webgeschiedenis en websitedata verwijderen en dan afwachten of het resultaat heeft.
Ik kan dat niet verplaatsen, we zullen voorlopig hier verder doen.
U werkt al drie jaar met uw tab, weet u dan ook wat uw browser is?
Ik heb niet onmiddellijk een idee waarom alleen Google traag is, maar ik zou in instellingen webgeschiedenis en websitedata verwijderen en dan afwachten of het resultaat heeft.