Samsung tablet : Nick en paswoord verschijnen automatisch.
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
u bedoelt dit:
"In deze Android browser app test worden deze vijf apps met elkaar vergeleken: Stock Android browser (niet los te downloaden), Chrome, Firefox, Dolphin Browser en Opera Mini."
u heeft het dus over die Stock Android browser, wat in deze betekenis alleen wil zeggen: de ingebouwde browser voor een android-besturingssysteem. eigenlijk heeft deze browser niet eens een naam...
http://www.tabletguide.nl/30017/browser ... t-bij-jou/
"In deze Android browser app test worden deze vijf apps met elkaar vergeleken: Stock Android browser (niet los te downloaden), Chrome, Firefox, Dolphin Browser en Opera Mini."
u heeft het dus over die Stock Android browser, wat in deze betekenis alleen wil zeggen: de ingebouwde browser voor een android-besturingssysteem. eigenlijk heeft deze browser niet eens een naam...
http://www.tabletguide.nl/30017/browser ... t-bij-jou/
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Ik heb in de rechterhoek van Chrome , nog eens op die 3 verticale puntjes geklikt, bij mij dus geen streepje, en ik denk bij iedereen wel puntjes, omdat die beduiden : er komt nog wat.
Daar zag ik "instellingen" staan .
Daar op geklikt, en dan krijg je een aantal mogelijkheden waaronder een schuifje om wachtwoorden ja dan neen op te slaan...
Ik doe dat; neem de proef op de som, en mijn paswoord bij sennet komt weer automatisch tevoorschijn !
Dus ga ik ervan uit dat Chrome niet mijn browser is op tablet.
Maar waarom zou Android 4 geen browser kunnen zijn van Android ?
omdat die dezelfde naam draagt ?
Misschien zoeken we best naar Google op de laptop, en daar bij instellingen.
Vermits Android van Google is.
Daar zag ik "instellingen" staan .
Daar op geklikt, en dan krijg je een aantal mogelijkheden waaronder een schuifje om wachtwoorden ja dan neen op te slaan...
Ik doe dat; neem de proef op de som, en mijn paswoord bij sennet komt weer automatisch tevoorschijn !
Dus ga ik ervan uit dat Chrome niet mijn browser is op tablet.
Maar waarom zou Android 4 geen browser kunnen zijn van Android ?
omdat die dezelfde naam draagt ?
Misschien zoeken we best naar Google op de laptop, en daar bij instellingen.
Vermits Android van Google is.
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Hjb, dat bedoelde ik.
Reini, heeft u al eens de test gedaan met whatbrowser.org. Dit om te zien welke browser er op uw tablet zou staan.
Ook in de app Google op uw tablet kan u een menu open klappen. Daar staat ook een aanduiding voor paswoorden niet te onthouden.
Ik kan dit niet uittesten op Samsung omdat ik die alleen gebruik als reserve en Sennet.
Reini, heeft u al eens de test gedaan met whatbrowser.org. Dit om te zien welke browser er op uw tablet zou staan.
Ook in de app Google op uw tablet kan u een menu open klappen. Daar staat ook een aanduiding voor paswoorden niet te onthouden.
Ik kan dit niet uittesten op Samsung omdat ik die alleen gebruik als reserve en Sennet.
-
Die werkt zelfs op dit moment niet; anders zou hij die wel volgen vermits ik hem op laptop uitschakelde.socrates schreef:Zou het een groot probleem zijn als U de "sync" tussen laptop en tablet zou ongedaan maken ?
Ik geloof dat ik dat reeds hoger schreef.
@Paul Lamb: zal nog eens gaan kijken bij google op tablet.
-
ik begrijp er niets meer van; om een browser te starten, moet je toch op een icoontje klikken? dan zie je toch direct welke browser je aantikt?
Firefox, opera, chrome, enzoverder: allemaal hebben ze hun eigen specifiek icoontje.
en die zogenaamde android4 zal u terugvinden als een wereldbolletje, vermoed ik. hieronder een screenshot van een android-tablet:

Firefox, opera, chrome, enzoverder: allemaal hebben ze hun eigen specifiek icoontje.
en die zogenaamde android4 zal u terugvinden als een wereldbolletje, vermoed ik. hieronder een screenshot van een android-tablet:

acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
Ja ik klik ook op een wereldbolletje, maar net zoals bij u, staat daar de naam van de browser niet bij. en je kan er niet "rechts" op tikken.hjb schreef:ik begrijp er niets meer van; om een browser te starten, moet je toch op een icoontje klikken? dan zie je toch direct welke browser je aantikt?
Is de naam van uw browser dan" Browser" ?
-
eerder schreef ik dit:
-
Burton - Lid geworden op: 23 feb 2009, 17:12
De volgende keer als je computer vastloopt, bel een glazenwasser, die heeft verstand van Windows.
-
als aanvulling op de link van Burton: om met een asus-android-tablet een screenshot te maken ga je als volgt tewerk:
ga via 'instellingen' naar 'apparaat'. klik daar aan: 'Aangepaste instelling Asus'. zet een vinkje bovenaan bij Screenshot. lees wat er staat.
zie onderstaand screenshot:

ga via 'instellingen' naar 'apparaat'. klik daar aan: 'Aangepaste instelling Asus'. zet een vinkje bovenaan bij Screenshot. lees wat er staat.
zie onderstaand screenshot: