Ingelogt blijven op sennet
-
MaLoReg
FOUT ontdekt in verzonden mail: "Bericht niet verzonden- Internet voor server uitgaande mails (SMTP)moeten mogelijk worden geconfigureerd".
Neem kontakt op met email provider voor de server instellingen voor....co
Serverfout 550 Reaktie van server 550.5.1.1 receiper domain not found.
Server out: telenet.be
Deze verzonden mail staat nu onder uitstaand en in de kolom Hotmail
(terwijl ik dat adres niet gebruik)
De verzonden mail van mij eindigde op.co en was bestemt voor een mailadres in the Emirates. Eigenlijk was het dringend maar ik weet niet hoe deze toch te verzenden.
(het rare is ook dat, als ik nu sennet open, ik steeds terecht kom op de laatste info over inloggen sennet-voordien was dat niet maar is niet echt een probleem).
Neem kontakt op met email provider voor de server instellingen voor....co
Serverfout 550 Reaktie van server 550.5.1.1 receiper domain not found.
Server out: telenet.be
Deze verzonden mail staat nu onder uitstaand en in de kolom Hotmail
(terwijl ik dat adres niet gebruik)
De verzonden mail van mij eindigde op.co en was bestemt voor een mailadres in the Emirates. Eigenlijk was het dringend maar ik weet niet hoe deze toch te verzenden.
(het rare is ook dat, als ik nu sennet open, ik steeds terecht kom op de laatste info over inloggen sennet-voordien was dat niet maar is niet echt een probleem).
-
verhaegen - Support SeniorenNet
onderstaande link klikken
http://verify-email.org/
op die pagina , naast de rode knop "verify"
vul het mailadres volledig in , en klok op de rode knop
dan even wachten
de uitslag zal iets onder het veld staan (alwaar je het mailadres ingevuld had
bv.
mailadres - result ok
of indien het niet bestaat iets anders
ik vermoed dat uw mailadres niet klopt
http://verify-email.org/
op die pagina , naast de rode knop "verify"
vul het mailadres volledig in , en klok op de rode knop
dan even wachten
de uitslag zal iets onder het veld staan (alwaar je het mailadres ingevuld had
bv.
mailadres - result ok
of indien het niet bestaat iets anders
ik vermoed dat uw mailadres niet klopt
-
MaLoReg
Dank je Verhaegen voor een snel antwoord.
Geverifieerd en mailadres is BAD
Dus zoals je reeds dacht: fout mailadres.
Bedankt.
Geverifieerd en mailadres is BAD
Dus zoals je reeds dacht: fout mailadres.
Bedankt.
-
MaLoReg
Enkele dingen die zeker niet dringend zijn:
1) Internet opent altijd met deze page. (??)
2)Benedenhoek rechts bericht:"scannen naar computer is niet ingeschakelt.Netwerkverbinding met printer=verloren gegaan.
3)Het inloggen op sennet moet ik nog altijd doen (aangevinkt ingelogt lijven)
en niet enkel na terug aanzetten pc maar ook als pc aanblijft en ik een tijd niet op Int kom.
4)Bij aankoop Asus was er geen instructieboeje-kan ik ergens lezen wat deze notebook allemaal kan?
1) Internet opent altijd met deze page. (??)
2)Benedenhoek rechts bericht:"scannen naar computer is niet ingeschakelt.Netwerkverbinding met printer=verloren gegaan.
3)Het inloggen op sennet moet ik nog altijd doen (aangevinkt ingelogt lijven)
en niet enkel na terug aanzetten pc maar ook als pc aanblijft en ik een tijd niet op Int kom.
4)Bij aankoop Asus was er geen instructieboeje-kan ik ergens lezen wat deze notebook allemaal kan?
-
handleiding
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/X75 ... 1_V5_A.pdf
maar die bevind zich ook op uw laptop eigenlijk
namelijk bij : Start > alle programmas >sony
de simpelste manier voor startpagina
http://www.seniorennet.be/Pages/Help/startpagina.php
dat inloggen
ik denk dat ccleaner op uw computer staat (en die kuist dat telkens automatisch op )
start ccleaner
ga naar "tabblad "opties "
aldaar klik je op het woordje "bewaking"
op dat schermpje mag er géén enkel vinkje staan !
als der dus ergens een vinkje staat aldaar , moet je het uitvinken
sluit dan ccleaner
das hp eigen hé , ik werk altijd met canon
maar je kan wél telefoneren met hp ondersteunig , en die kunnen je stap per stap de handelingen laten uitvoeren terwijl je aan de telefoon bent !
026 200 566
Maandag- vrijdag / 08.30-18.00
(Met uitzondering van HP sluitingsdagen en algemeen erkende Feestdagen)
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/X75 ... 1_V5_A.pdf
maar die bevind zich ook op uw laptop eigenlijk
namelijk bij : Start > alle programmas >sony
de simpelste manier voor startpagina
http://www.seniorennet.be/Pages/Help/startpagina.php
dat inloggen
ik denk dat ccleaner op uw computer staat (en die kuist dat telkens automatisch op )
start ccleaner
ga naar "tabblad "opties "
aldaar klik je op het woordje "bewaking"
op dat schermpje mag er géén enkel vinkje staan !
als der dus ergens een vinkje staat aldaar , moet je het uitvinken
sluit dan ccleaner
dat is bijna niet te beschrijven wat je aan handelingen zou moeten doen2)Benedenhoek rechts bericht:"scannen naar computer is niet ingeschakelt.Netwerkverbinding met printer=verloren gegaan.
das hp eigen hé , ik werk altijd met canon
maar je kan wél telefoneren met hp ondersteunig , en die kunnen je stap per stap de handelingen laten uitvoeren terwijl je aan de telefoon bent !
026 200 566
Maandag- vrijdag / 08.30-18.00
(Met uitzondering van HP sluitingsdagen en algemeen erkende Feestdagen)
-
MaLoReg
CCleaner: bewaking. Daar stond niets aangevinkt.
Handleiding Asus: dank je Verhaegen . Daaruit kan ik mijn pc gebruik leren.
Daarnet iets anders voor: ik wou een zoekertje plaatsen op 2dehands.be omdat ik een loftsyle staanlamp te koop aanbiedt.
Eens onder 'plaats' foto kwam ik geen stap verder. De foto van staanlamp
die staat wél bij mijn picktures maar toch kan ik picktures niet aanklikken omdat het vak opent met 'documenten' en als je iets anders probeert komt er: "U kunt deze locatie niet met dit programma openen"
Mss leer ik dit wel bij die handleiding. Voorlopig heb ik dat zoekertje geannuleert omdat er geen foto bij kan.
Ik heb nog véél (zeg maar alles) te leren, was zo gewend aan Sony Vista en die is helemaal anders.
Bedankt Verhaegen.
Handleiding Asus: dank je Verhaegen . Daaruit kan ik mijn pc gebruik leren.
Daarnet iets anders voor: ik wou een zoekertje plaatsen op 2dehands.be omdat ik een loftsyle staanlamp te koop aanbiedt.
Eens onder 'plaats' foto kwam ik geen stap verder. De foto van staanlamp
die staat wél bij mijn picktures maar toch kan ik picktures niet aanklikken omdat het vak opent met 'documenten' en als je iets anders probeert komt er: "U kunt deze locatie niet met dit programma openen"
Mss leer ik dit wel bij die handleiding. Voorlopig heb ik dat zoekertje geannuleert omdat er geen foto bij kan.
Ik heb nog véél (zeg maar alles) te leren, was zo gewend aan Sony Vista en die is helemaal anders.
Bedankt Verhaegen.
-
het vak opent op : mijn documenten
dan moet ge gewoon bladeren naar mijn afbeeldingen , en dan de bewuste map en dan de bewuste foto aanklikken (openen)
dus nooit met een programma !
ps.
de mijne opent dan gewoonlijk windows verkenner met bureaublad
maar dan moet je gewoon naar de bestemming bladeren (die bewuste foto)
dan moet ge gewoon bladeren naar mijn afbeeldingen , en dan de bewuste map en dan de bewuste foto aanklikken (openen)
dus nooit met een programma !
ps.
de mijne opent dan gewoonlijk windows verkenner met bureaublad
maar dan moet je gewoon naar de bestemming bladeren (die bewuste foto)
-
MaLoReg
Neen dat komt niet goed.
Linkerzijde lijstje:favorieten/bureaubld/downloads/recente locaties.
Daar onderaan:Thuisgroep/Deze pc/Netwerk.
Klik op bestandsnaam geeft: afbeeldingen kan bestand niet vinden.
Als ik dan toch iets van 'picktures' intik krijg ik lijst:
bibliotheek/Thuisgroep/Deze pc/Aangepast
Het komt erop neer dat ik nergens kan bladeren naar 'Mijn afbeeldingen'
Ook dit is zeker niet dringend.
Toen ik Asus kocht heeft FNAC alles van de Sony overgezet en daarop stond alles van vorige pc (dat staat hier dus ook op).
Ik vind deze een moeilijke pc maar dat is met alles wat nieuw is. Heb nog héél veel te leren en wil dat doen maar durf niet experimenteren om niet in de problemen te komen.
Ik vind het ook raar: bij openen internet krijg ik altijd page 2 van forum:
ingelogt blijven op sennet. Begrijp niet waarom dit zo is. Ik wil gewoon openen met sennet zonder direkt op gelijk welk forum te komen.
Om pc te leren kennen: start-alle progr.Asus. Maar daar staat dan een héle lijst. Mag ik dat probleemloos allemaal aanklikken om te zien wat de bedoeling is. Het énigste nuttige=uitleg over Asus maar waar klik ik?
Linkerzijde lijstje:favorieten/bureaubld/downloads/recente locaties.
Daar onderaan:Thuisgroep/Deze pc/Netwerk.
Klik op bestandsnaam geeft: afbeeldingen kan bestand niet vinden.
Als ik dan toch iets van 'picktures' intik krijg ik lijst:
bibliotheek/Thuisgroep/Deze pc/Aangepast
Het komt erop neer dat ik nergens kan bladeren naar 'Mijn afbeeldingen'
Ook dit is zeker niet dringend.
Toen ik Asus kocht heeft FNAC alles van de Sony overgezet en daarop stond alles van vorige pc (dat staat hier dus ook op).
Ik vind deze een moeilijke pc maar dat is met alles wat nieuw is. Heb nog héél veel te leren en wil dat doen maar durf niet experimenteren om niet in de problemen te komen.
Ik vind het ook raar: bij openen internet krijg ik altijd page 2 van forum:
ingelogt blijven op sennet. Begrijp niet waarom dit zo is. Ik wil gewoon openen met sennet zonder direkt op gelijk welk forum te komen.
Om pc te leren kennen: start-alle progr.Asus. Maar daar staat dan een héle lijst. Mag ik dat probleemloos allemaal aanklikken om te zien wat de bedoeling is. Het énigste nuttige=uitleg over Asus maar waar klik ik?
-
bladeren
op de pagina klik je op dat fototoestelletje in die tegel
je bekomt dan dit :

ga dan aan de linkerkant ergens op staan , dan zal je zien dat er een klein driehoekje komt voor staan (bibliotheken)
klik op dat driehoekje dan gaat dat open
en komt er dit te staan :

klik dan op het driehoekje dat voor afbeeldingen staat
linkerkant is bladeren
rechterkant is de inhoud
als je in de linkerkant op een map klikt , zie je aan de rechterkant de inhoud ervan
op de pagina klik je op dat fototoestelletje in die tegel
je bekomt dan dit :

ga dan aan de linkerkant ergens op staan , dan zal je zien dat er een klein driehoekje komt voor staan (bibliotheken)
klik op dat driehoekje dan gaat dat open
en komt er dit te staan :

klik dan op het driehoekje dat voor afbeeldingen staat
linkerkant is bladeren
rechterkant is de inhoud
als je in de linkerkant op een map klikt , zie je aan de rechterkant de inhoud ervan
-
MaLoReg
Ik leer echt waar altijd bij.
Wat ook vervelend is: tekst en voorbeeld gegevens (zoals die inkader) wil ik
afprinten omdat dit het volgen voor mij eenvoudiger maakt. Het 'selecteren'
van zowel tekst als voorbeelden is een ramp met deze Asus.
Hij zal enkele onderste lijnen selecteren maar terwijl ik naar boven scroll stop het 'blauw' worden. Ni eens maar meermaals en in verschillende gevallen. (voorbeelden in kader selecteert hij zelfs niet). Dat maakt het moeilijk want wat hier geschreven staat moet ik eerst op een papier overschrijven of toch nota nemen.
-
MaLoReg
'DAT' tegeltje! Ik zocht 'het fototoestelleke in tegel' nadat ik op 'dat' had gedrukt en dus in de page van documenten kwam.
Soms is iets eenvoudig maar door uitleg op lange afstand word het mogelijk iets ingewikkelder.
Dank zij jouw uitleg sta ik toch al een stapje verder in het (voor mij) ingewikkelde computergebeuren. Er blijven nog de onverklaarbare onopgeloste prullaria maar de belangrijkste dingen zijn geklaard en ik kan voort met leren hoe alles in zen werk gaat, wat niet wegneemt dat er af en toe weer een vraag van mij uit de bus zal vallen. Bedankt Verhaegen!
Soms is iets eenvoudig maar door uitleg op lange afstand word het mogelijk iets ingewikkelder.
Dank zij jouw uitleg sta ik toch al een stapje verder in het (voor mij) ingewikkelde computergebeuren. Er blijven nog de onverklaarbare onopgeloste prullaria maar de belangrijkste dingen zijn geklaard en ik kan voort met leren hoe alles in zen werk gaat, wat niet wegneemt dat er af en toe weer een vraag van mij uit de bus zal vallen. Bedankt Verhaegen!
-
MaLoReg
Ik kom nog eens ff terug:
- Startpagina sennet:daar staan 2 lijnen waaronder/Forum.
Normaal gezien, omdat ik die eerste lijn handmatig verwijder zou die moeten weg zijn maar dat is niet dus bij openen sennet kom ik toch altijd in dit forum terecht.
-Ik volg mijn zoon's vluchten zowel op flightradar als op flighttracker.
Alhoewel die dan blijven openstaan terwijl ik iets anders opzoek of mail,
zie ik die niet op onderste balk dus ik kan daar dan ook niet op klikken om terug zijn vlucht te volgen (dat was anders met de Sony). Vastzetten wil ik ook niet doen omdat hij per vlucht een ander nummer (bestemming) heeft.
Hoe vermijd ik om telkens die site in te vullen in zoekterm?
- Startpagina sennet:daar staan 2 lijnen waaronder/Forum.
Normaal gezien, omdat ik die eerste lijn handmatig verwijder zou die moeten weg zijn maar dat is niet dus bij openen sennet kom ik toch altijd in dit forum terecht.
-Ik volg mijn zoon's vluchten zowel op flightradar als op flighttracker.
Alhoewel die dan blijven openstaan terwijl ik iets anders opzoek of mail,
zie ik die niet op onderste balk dus ik kan daar dan ook niet op klikken om terug zijn vlucht te volgen (dat was anders met de Sony). Vastzetten wil ik ook niet doen omdat hij per vlucht een ander nummer (bestemming) heeft.
Hoe vermijd ik om telkens die site in te vullen in zoekterm?
-
startpagina , der staat een zwarte lijn en een grijze
allebei met forum der in
maar ge kunt daar niks op verwijderen hoor , dat is een webpagina
wat ge daar echt met bedoelt met die lijnen en één wegdoen , misschien
is dat uwe werkbalk favorieten ?
of is dat een tabblad ?
ik vermoed dat jij nog altijd suft met telkens een nieuw venster
dat is nogal zwaar belastend , en zelfs als je er 10 hebt openstaan
staan die niet meer zoals vroeger allemaal netjes naast elkaar vanonder in de balk
die staan tegenwoordig "gegroepeerd"
dat wil zeggen :
een internetvenstertje vanonder in de balk
maar als je daar met de muisaanwijzer opkomt , zul je zien dat er meerdere staan (net zoals je foto's achter elkaar zet )
hieronder een voorbeeldje (eerste foto op de link , vb met aantal geopende kladblokken , met internetexplorer is dat net hetzelfde )
http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... s?628b2fe0
ps.
als je dat wil hebben zoals vroeger , dat al de geopende schermen naast elkaar zichtbaar waren vanonder in de balk , dan moet je :
1. Rechtsklik op de taakbalk (zo links mogelijk)
2. Kies Eigenschappen
Op het tabblad Taakbalk kies je bij Taakbalkknoppen : "Nooit combineren"".
allebei met forum der in
maar ge kunt daar niks op verwijderen hoor , dat is een webpagina
wat ge daar echt met bedoelt met die lijnen en één wegdoen , misschien
is dat uwe werkbalk favorieten ?
of is dat een tabblad ?
ik vermoed dat jij nog altijd suft met telkens een nieuw venster
dat is nogal zwaar belastend , en zelfs als je er 10 hebt openstaan
staan die niet meer zoals vroeger allemaal netjes naast elkaar vanonder in de balk
die staan tegenwoordig "gegroepeerd"
dat wil zeggen :
een internetvenstertje vanonder in de balk
maar als je daar met de muisaanwijzer opkomt , zul je zien dat er meerdere staan (net zoals je foto's achter elkaar zet )
hieronder een voorbeeldje (eerste foto op de link , vb met aantal geopende kladblokken , met internetexplorer is dat net hetzelfde )
http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... s?628b2fe0
ps.
als je dat wil hebben zoals vroeger , dat al de geopende schermen naast elkaar zichtbaar waren vanonder in de balk , dan moet je :
1. Rechtsklik op de taakbalk (zo links mogelijk)
2. Kies Eigenschappen
Op het tabblad Taakbalk kies je bij Taakbalkknoppen : "Nooit combineren"".
-
MaLoReg
Das nen hélen boterham!
-Als ik op die 'e' ga staan zie ik 'Senniorennet de startpagina' niks anders.
en nu door al dat verwijderen kom ik niet meer in dit forum maar wel op 'hoe sennet als startpagina maken'. Terwijl ik gewoon http://www.senniorennet.be wil als ik naar internet ga.
-Wat betreft vluchten volgen: ik zie nu dat ik zijn vlucht wel kan terugvinden bovenaan het scherm en onder: 'bestand-bewerken-beeld.......'
Dus dat zou eigenlijk opgelost zijn (wie zoekt die vindt
) Er staan zelfs dingen die ik kan verwijderen zoals bvb Vista (wat ik nu niet meer heb) en GVA etc etc. Waarom er staat 'koppelingen aanpassen' weet ik niet, ga die maar efkes laten staan dan.
Ik kom er wel-dankzij de hulp uiteraard!
(Kan die die sites: flightradar en flighttracker ergens vastzetten maar dan zonder flightnumber?
-Als ik op die 'e' ga staan zie ik 'Senniorennet de startpagina' niks anders.
en nu door al dat verwijderen kom ik niet meer in dit forum maar wel op 'hoe sennet als startpagina maken'. Terwijl ik gewoon http://www.senniorennet.be wil als ik naar internet ga.
-Wat betreft vluchten volgen: ik zie nu dat ik zijn vlucht wel kan terugvinden bovenaan het scherm en onder: 'bestand-bewerken-beeld.......'
Dus dat zou eigenlijk opgelost zijn (wie zoekt die vindt
Ik kom er wel-dankzij de hulp uiteraard!
(Kan die die sites: flightradar en flighttracker ergens vastzetten maar dan zonder flightnumber?