Jobs - Jobs - Jobs

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

oomski

28 jul 2015, 13:23

Jamaar, terwijl jij hier honderden keren herhaalt, werken, werken, werken, ben je ook niet aan 't werk vrees ik. Geef eens het goede voorbeeld man. Of bedoel je dat anderen moeten werken voor u?
Laatst gewijzigd door oomski op 28 jul 2015, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.
Gast

28 jul 2015, 13:42

Verwacht niets meer voor Vlaanderen , we zijn een "schijtvolkje". We hebben alle kansen gehad om te blijven groeien en het evengoed als de Duitsers of Nederlanders te doen , toen buitenlanders hier in de jaren '50 en '60 ons hun technologie binnenbrachten. We hebben er niets mee aangevangen dat het vermelden waard is dat ons land een deftig inkomen kan bezorgen ( de Aziaten bvb. deden dat wel ).

Voorbeeld : een zoon van een familielid is afgestudeerd als burg. ir. chemie. Die man heeft alle bagage om , zelfs volledig theoretisch , aan new-tech te doen ( bvb. op het gebied van batterijen ). Maar nee , hij wou liever ergens bij een consultancy bureau werken ( bij de afgeschreven ouwe pekes ) , en wordt nu ge-outsourced om computer programmaatjes te schrijven. Totaal onder zijn niveau ..... Oorzaak : schrik , luiheid , gebrek aan "spirit" om swoeng in zijn leven te brengen. En zo vergaat het 90 % van onze hoger afgestudeerden.

Geen twijfel aan dat we binnen 100 jaar terug allemaal boer zijn met al dan niet een unief diplom op zak.
Fazal

28 jul 2015, 14:11

"Jamaar" zeg ..., gij kunt nogal een stukske zagen hoor. :roll:

oomski

28 jul 2015, 14:30

'Zagen' is ook een werkwoord hé Fazal. :D
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.

De kannibaal

28 jul 2015, 14:50

The Spirit of Flanders schreef:Verwacht niets meer voor Vlaanderen , ..... Oorzaak : schrik , luiheid , gebrek aan "spirit" om swoeng in zijn leven te brengen. En zo vergaat het 90 % van onze hoger afgestudeerden.
Geen twijfel aan dat we binnen 100 jaar terug allemaal boer zijn met al dan niet een unief diplom op zak.
Sof , gij verkeert momenteel in een zwaar pessimistische roes. Het wordt hoog tijd om Uzelf op te pompen naar een optimistisch hoogtepunt. Grijp onmiddellijk naar Het Laatste Nieuws, een Krant die werkt onder Blauwe voogdij.
50% der Belgen zijn tegen de tax shift van de regering. Als Blauwe redactie beseft gij dat gij op deze moment moeilijk een tegenstrooms bericht de wereld kunt insturen, vandaar de melding dat 50% der Belgen er tegen zijn. Met ander woorden, er wordt U medegedeeld dat 50% der Belgen niet tegen de tax shift zijn. Eén procent is er misschien voor en 49 % hebben zich onthouden; de redactie geeft hierover geen details, ten minste niet in de gratis versie. Op zich al een opmerkelijke prestatie van een redactie om op minder dan een week met dergelijke cijfers naar buiten te komen, en dit op het hoogtepunt van de vakantie periode. Persoonlijk krijg ik er een slecht gevoel bij, want het stinkt naar verhuurde of opgeëiste propaganda ruimte.
Maar de Krant gaat een stapke verder: De opgedrongen tax shift doet de economie als bij donderslag opleven, en dat nota bene op een moment dat 5/8 ste van de industrie ligt te zonnen op de Spaanse stranden. Allemaal in dezelfde krant:
http://www.hln.be/hln/nl/33722/Vacature ... rpen.dhtml
en wij gaat nog een stap verder:
http://www.hln.be/hln/nl/33722/Vacature ... neel.dhtml
De Duitsers kunnen zich alvast terugtrekken in een veilig hol, want de Vlaamse pletwals is in aantocht.
:D :D [/b]

pol55

28 jul 2015, 15:00

Vooral de gepensioneerden arbeiders/ bedienden moeten dit gelag betalen.
De blauwe gepensioneerden hebben veel zwart geld, en trouwens dank zij de OVLD krijgen ze nu al evenveel als ons. En Bart (de vlaamse volks verrader) doet daar aan mee en de CD&V heeft ook zijn jas gedraaid.

Ik hoop dat ik nog leef in 2019 om de totale ondergang door de kiezer van de ovld, n(ieuwe) v(laamse) a(rmoede) en cd&v mee te maken.
Huawei D15 . AMD Ryzen 5 3500 U, 256 GB SSD schijf

jamaar

28 jul 2015, 15:15

oomski schreef:Jamaar, terwijl jij hier honderden keren herhaalt, werken, werken, werken, ben je ook niet aan 't werk vrees ik. Geef eens het goede voorbeeld man. Of bedoel je dat anderen moeten werken voor u?
De Vlamingen van mijn generatie hebben hun steentje driedubbel bijgedragen, oomski, aan de luxe en de welstand die vlaanderen momenteel kent.

Het is nu aan de jongeren en aan al die immigranten om te werken voor Vlaanderen.
En wie niet horen wil, moet voelen ..

jamaar

28 jul 2015, 15:19

pol55 schreef:Vooral de gepensioneerden arbeiders/ bedienden moeten dit gelag betalen.
De blauwe gepensioneerden hebben veel zwart geld, en trouwens dank zij de OVLD krijgen ze nu al evenveel als ons. En Bart (de vlaamse volks verrader) doet daar aan mee en de CD&V heeft ook zijn jas gedraaid.

Ik hoop dat ik nog leef in 2019 om de totale ondergang door de kiezer van de ovld, n(ieuwe) v(laamse) a(rmoede) en cd&v mee te maken.
Wees blij dat er nog zoveel jongeren van de y-generatie bereid zijn om te werken en te ondernemen en dat er nog zoveel vlamingen zijn die wat hebben gespaard zodat de staat ook daar geld kan gaan stelen.

In het ander geval zou de Staat helemaal geen inkomsten meer hebben en niet meer sinterklaas kunnen spelen om uw pensioen te betalen

Wil.

28 jul 2015, 16:01

pol55 schreef:Vooral de gepensioneerden arbeiders/ bedienden moeten dit gelag betalen.
De blauwe gepensioneerden hebben veel zwart geld, en trouwens dank zij de OVLD krijgen ze nu al evenveel als ons.
Misschien had je dan ook maar een blauwe moeten zijn, dan zat je in hetzelfde schuitje dat jij nu zo benijdt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pol55

28 jul 2015, 16:15

Wil. schreef:
De blauwe gepensioneerden hebben veel zwart geld, en trouwens dank zij de OVLD krijgen ze nu al evenveel als ons.
Misschien had je dan ook maar een blauwe moeten zijn, dan zat je in hetzelfde schuitje dat jij nu zo benijdt.
Ik benijd je idd. Ik ķan niet begrijpen dat in een democratie zo'n kleine partij zo'n invloed heeft op het dagelijks leven. Dat die politiekers nu VANDAAG 80 % van de gepensioneerden werkmensen de volgende 4 jaar naar de armoede drijven is een feit en staat als een paal boven water. De nva doet er gretig aan mee en de cd&v en nva weet eveneens dat dit de laatste regeringsdeelname zal zijn de volgende 20 jaar. Dat kan alleen door moderne maffia praktijken (taxlift naar de zwakkeren) ofwel door gangsters.
Dit is de voorbode van BEEXIT..
Laatst gewijzigd door pol55 op 28 jul 2015, 16:37, 5 keer totaal gewijzigd.

telloorlekker

28 jul 2015, 16:19

jamaar schreef: In het ander geval zou de Staat helemaal geen inkomsten meer hebben en niet meer sinterklaas kunnen spelen om uw pensioen te betalen
"ZOU" schrijf je toch hé ? Nu ja, jouw Staat zal altijd wel inkomsten vinden om ermee rond je oren te smijten; zonder scrupules beloven ze anderen dat het "manna" hen veelvoudig wordt teruggegeven... :cry:

jamaar

28 jul 2015, 17:01

telloorlekker schreef:
jamaar schreef: In het ander geval zou de Staat helemaal geen inkomsten meer hebben en niet meer sinterklaas kunnen spelen om uw pensioen te betalen
"ZOU" schrijf je toch hé ? Nu ja, jouw Staat zal altijd wel inkomsten vinden om ermee rond je oren te smijten; zonder scrupules beloven ze anderen dat het "manna" hen veelvoudig wordt teruggegeven... :cry:
Inderdaad "zou", zoals nu het geval van Griekenland.

Hopelijk zullen de onderwijzers vanaf het eerste leerjaar en vanaf volgende 1 september alle kinderen iedere dag eraan herinneren wat er gebeurt als men boven zijn stand leeft, met andere woorden als men meer geld uitgeeft dan men verdiend heeft.
Gast

28 jul 2015, 17:54

De kannibaal schreef:.....
Maar de Krant gaat een stapke verder: De opgedrongen tax shift doet de economie als bij donderslag opleven, en dat nota bene op een moment dat 5/8 ste van de industrie ligt te zonnen op de Spaanse stranden. Allemaal in dezelfde krant:
http://www.hln.be/hln/nl/33722/Vacature ... rpen.dhtml
:lol:

en wij gaat nog een stap verder:
http://www.hln.be/hln/nl/33722/Vacature ... neel.dhtml
De Duitsers kunnen zich alvast terugtrekken in een veilig hol, want de Vlaamse pletwals is in aantocht.
:D :D [/b]
Hah ! Is het bouwverlof al voorbij ? :D

Het is toch typisch dat onze regeringen altijd met hun smeerlapperij afkomen net voor het zomerrecess . Ze liggen dan ergens te genieten van hun sadisme en hopen dan waarschijnlijk dat de storm zal geluwd zijn als ze terugkeren van hun luxetrips.

Btw , 't is tegenwoordig zo stil rond Bartje. Zit hij in Saint-Tropez of is het Sankt-Moritz misschien ?

pol55

28 jul 2015, 18:10

Btw , 't is tegenwoordig zo stil rond Bartje. Zit hij in Saint-Tropez of is het Sankt-Moritz misschien ?

Neen die is in Marokko bij de Berbers om zich te excuseren voor zijn vroegere uitspraken. Die stemmen heeft hij broodnodig om de kiesdrempel te halen in 2019

voorn

28 jul 2015, 18:15

Wie wilt er heden conducteur in de bouw spelen.
Met onderaannemers die niks anders hebben dan Oostblokkers?
De sukkelaar die hier in onze appartementsblok bij de renovatie van terrassen en buitengevel de leiding had trok zich de haren uit zijn kop telkenmale ik met klachten over het geleverde werk kwam.En de weekselijke wissel der manschappen.