Ingelogt blijven op sennet
-
MaLoReg
OK Begrepen dat heb ik dan juist. Bednkt!
Niet ingelogt blijven op sennet is echt geen ramp maar wel bewerkelijk want bvbom jouw reaktie te lezen (of die van Verhaegen) moet ik me eerst inloggen (en dat na 11jaar), als dat gebeurt is kom ik in mijn 'inbox' daar moet ik dan uit om uiteindelijk hier een antwoord te kunnen plaatsen.
Als mijn notebook een tijd openstaan maar zonder dat ik internet gebruik kan ik terug gaan inloggen op sennet. Dat is toch abnormaal want vroeger met mijn Sony notebook deed zich dat niet voor.
(ja, ingelogt blijven vink ik altijd aan)
Niet ingelogt blijven op sennet is echt geen ramp maar wel bewerkelijk want bvbom jouw reaktie te lezen (of die van Verhaegen) moet ik me eerst inloggen (en dat na 11jaar), als dat gebeurt is kom ik in mijn 'inbox' daar moet ik dan uit om uiteindelijk hier een antwoord te kunnen plaatsen.
Als mijn notebook een tijd openstaan maar zonder dat ik internet gebruik kan ik terug gaan inloggen op sennet. Dat is toch abnormaal want vroeger met mijn Sony notebook deed zich dat niet voor.
(ja, ingelogt blijven vink ik altijd aan)
-
MaLoReg
Die Flightaware & Flightradar bovenaan werkt fantastisch.
Bedankt Lode.
Nu nog dat inloggen (sennet) opgelost krijgen.
Bedankt Lode.
Nu nog dat inloggen (sennet) opgelost krijgen.
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Dit begrijp ik even niet. Na inloggen bij Seniorennet komt ge in uw inbox.MaLoReg schreef: Niet ingelogt blijven op sennet is echt geen ramp maar wel bewerkelijk want bvbom jouw reaktie te lezen (of die van Verhaegen) moet ik me eerst inloggen (en dat na 11jaar), als dat gebeurt is kom ik in mijn 'inbox' daar moet ik dan uit om uiteindelijk hier een antwoord te kunnen plaatsen.
Welke inbox ??
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
MaLoReg
Hoezo welke Inbox? Waar je persoonlijke correspondentie voert met eenander sennet lid. (Inbox-Uitbox....)
-
Mijn vraag over inbox is zo verwonderlijk hé er zijn meerdere zaken die een inbox hebben. Dit terzijde.
Ik probeer te volgen:
Er is reactie op uw vraag, ge krijgt een melding in uw e-mail, ge klikt op de link en ge komt in uw inbox. Is dit wat er gebeurt ?
Als het anders is probeer dan stap voor stap uit te leggen hoe het gaat.
Ik probeer te volgen:
Er is reactie op uw vraag, ge krijgt een melding in uw e-mail, ge klikt op de link en ge komt in uw inbox. Is dit wat er gebeurt ?
Als het anders is probeer dan stap voor stap uit te leggen hoe het gaat.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
-
MaLoReg
Als het reaktie is op mijn vraag hier aan 't forum dan krijg ik idd eerst inloggen en nadat ik weeral ingelogt ben kom ik in mijn Inbox (van sennet) terecht en moet dan helemaal terug maar het antwoord.
Ik moet altijd eerst inloggen. (raar want ben lid sinds 2004 en had dit niet met met vorige notebook).
Neen sorry: nu was ik direkt hier in 't forum om je vraag te beantwoorden.
Ik zal het nog eens ff in 't oog houden.
Moet in ieder geval altijd inloggen als ik 1) pc opstart--2) als ik een tijdje niet op internet ben alhoewel de pc al lang aanstond. Als ik dan ingelogt ben dat kom ik op Inbox van sennet. (omdat een week geleden daar eens iemand een antwoord in gaf)
Ik moet altijd eerst inloggen. (raar want ben lid sinds 2004 en had dit niet met met vorige notebook).
Neen sorry: nu was ik direkt hier in 't forum om je vraag te beantwoorden.
Ik zal het nog eens ff in 't oog houden.
Moet in ieder geval altijd inloggen als ik 1) pc opstart--2) als ik een tijdje niet op internet ben alhoewel de pc al lang aanstond. Als ik dan ingelogt ben dat kom ik op Inbox van sennet. (omdat een week geleden daar eens iemand een antwoord in gaf)
-
MaLoReg
Ik heb nu de volgende bewerkingen gedaan:
Elke dag starten met sennet
Klik hier om sennet uw homepage te make
(die link gaf niks) Lukt het niet? Volg instructies:Extra-opties.
Daar heb ik weer eens alles wat achter www.senniorennet.be stond gewist
(daar stond nu /pages/Help.
Nu krijg ik dus wél de startpagina.
Moet nu nog uitvissen hoe ik ingelogt kanblijven.
--Bijkomend vraagje: als er op pc komt: upgraden naar Windows10
kan ik daar dan op ingaan zonder in de problemen te komen?
-Indien pijltje blokkeert (is al voorgevallen) hoe los ik dat op?
Elke dag starten met sennet
Klik hier om sennet uw homepage te make
(die link gaf niks) Lukt het niet? Volg instructies:Extra-opties.
Daar heb ik weer eens alles wat achter www.senniorennet.be stond gewist
(daar stond nu /pages/Help.
Nu krijg ik dus wél de startpagina.
Moet nu nog uitvissen hoe ik ingelogt kanblijven.
--Bijkomend vraagje: als er op pc komt: upgraden naar Windows10
kan ik daar dan op ingaan zonder in de problemen te komen?
-Indien pijltje blokkeert (is al voorgevallen) hoe los ik dat op?
-
Voor uw bijkomende vragen beter een nieuw onderwerp aanmaken in de rubriek "Software" want hier in "internet" onder het onderwerp "ingelogd blijven" gaan de kenners van Win10 niet komen kijken.
-
MaLoReg
OK.
Wat ingelogt blijven betreft (want dat is nooit in orde gekomen):
Momenteel is het zo:
ik open internet en idd krijg sennet beginnende met kranten etc.
Klik op Forum en dan moet ik inloggen (alhoewel aangevinkt staat ingelogt blijven).
Na die inlog kom ik in sennet Inbox-Outbox etc terecht.
Hoe kan ik ingelogt blijven?
Hoe kom ik na inlog op iets anders dan Inbox..Outbox........
Wat ingelogt blijven betreft (want dat is nooit in orde gekomen):
Momenteel is het zo:
ik open internet en idd krijg sennet beginnende met kranten etc.
Klik op Forum en dan moet ik inloggen (alhoewel aangevinkt staat ingelogt blijven).
Na die inlog kom ik in sennet Inbox-Outbox etc terecht.
Hoe kan ik ingelogt blijven?
Hoe kom ik na inlog op iets anders dan Inbox..Outbox........
-
MaLoReg
Daar werkt dat normaal Paul.
Ik krijg er iets van, om dit te beantwoorden heb ik me weeral moeten inloggen en kwam ik weer in mijn sennet Inbox...Outbox.....
Das toch ni meer normaal, méér dan 10 jaar nooit problemen en nu??
Ik krijg er iets van, om dit te beantwoorden heb ik me weeral moeten inloggen en kwam ik weer in mijn sennet Inbox...Outbox.....
Das toch ni meer normaal, méér dan 10 jaar nooit problemen en nu??