Oefenforum

gimp bewerkingen Rebelle

Gestart door rebelle op 11 jun 2014, 11:19 891 berichten 213.062 keer gelezen Reageer
rebelle Startte dit onderwerp 30 jul 2015, 19:34 Damme 1.137 berichten
Staat bij artistic .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
    Citeer
    *Joy* 30 jul 2015, 22:42
    .
    Afbeelding
    .
    Gevonden rebelle.
    Nog niet zoals ik het zou willen ...
    Maar ik ken de weg nu.
    Bedankt.

Welterusten,
      Citeer
      rebelle Startte dit onderwerp 30 jul 2015, 23:07 Damme 1.137 berichten
      Heel mooi Joy . Ik ben blij dat ik je op weg heb kunnen helpen .

Slaapwel
      What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
        Citeer
        rebelle Startte dit onderwerp 31 jul 2015, 11:50 Damme 1.137 berichten
        Afbeelding

Achtergrond dream smoothy .
        Voorgrond rodilius.

Ik wens iedereen een stralende dag !!!!!
          Citeer
          rebelle Startte dit onderwerp 31 jul 2015, 18:29 Damme 1.137 berichten
          *Joy* schreef:.
          Prachtige bewerking rebelle.
          Proficiat.

Fijn weekend,
          Met veel chance in mijn gefoefel .
            Citeer
            rebelle Startte dit onderwerp 02 aug 2015, 12:09 Damme 1.137 berichten
            Afbeelding

Op mijn zondags!!!
              Citeer
              rebelle Startte dit onderwerp 03 aug 2015, 10:21 Damme 1.137 berichten
              Naar aanleiding van de film gisteren op VTM heb ik mijn werkje nog eens bovengehaald en een paar verbeteringen aangebracht .
              Het standbeeld en de gebouwen . Op beide heb ik een laagmasker aangebracht en op dat laagmasker gaussiaans vervagen 5 zodat de overgangen veel zachter verlopen .Het is een heuse verbetering.
              Afbeelding
                Citeer
                rebelle Startte dit onderwerp 03 aug 2015, 10:29 Damme 1.137 berichten
                Afbeelding
                  Citeer
                  rebelle Startte dit onderwerp 03 aug 2015, 11:31 Damme 1.137 berichten
                  Sita schreef:Prachtig gemaakt, Rebelle!
                  Ik vind alleen het thema een beetje akelig :?
                  Dit was nu eenmaal de titel van de film .
                    Citeer
                    *Joy* 03 aug 2015, 22:36
                    .
                    Ik vind het ook heel mooi geslaagd rebelle.
                    Momenteel geen tijd om verder te oefenen.
                    Maar toch proficiat met je bewerkingen.

Welterusten,

"BIG MIRAKEL" ........Gekeken?
                    Waar gebeurd verhaal over drie walvissen.
                      Citeer
                      rebelle Startte dit onderwerp 03 aug 2015, 23:00 Damme 1.137 berichten
                      *Joy* schreef:.
                      Ik vind het ook heel mooi geslaagd rebelle.
                      Momenteel geen tijd om verder te oefenen.
                      Maar toch proficiat met je bewerkingen.

Welterusten,

"BIG MIRAKEL" ........Gekeken?
                      Waar gebeurd verhaal over drie walvissen.
                      Ja ik heb gekeken .
                      Nog een fijne avond Joy.
                        Citeer
                        rebelle Startte dit onderwerp 12 aug 2015, 16:34 Damme 1.137 berichten
                        Afbeelding

Die vind ik beter . Ik had trouwens een laag met de waarden van de andere foto en een laag met mindere waarden ( die was dan net iets te weinig ) .
                        Ik heb nu de laag met weinig bovenaan geplaatst en dekking 50% gegeven .
                        Inderdaad door de laagmodus te veranderen kom je ook speciale effecten er bovenop .
                        Groetjes
                        Rebelle
                          Citeer
                          rebelle Startte dit onderwerp 12 aug 2015, 19:14 Damme 1.137 berichten
                          Dezelfde foto uitgesneden met de regel der vijfden .
                          Bewerkt met de cutoutfilter en omgezet in grijswaarden .
                          Afbeelding
                            Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.