Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Of dit hier thuis hoort, weet ik niet goed, maar ... waar dan wel ?
Als ik een sms stuur met Skype, gaat het geld wel van mijn rekening, maar ... de sms bereikt de bestemmeling niet .
Enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn ?
Alvast dank je wel ( en ja : ik heb wel een gsm
)
Grtjs
Wiana
Als ik een sms stuur met Skype, gaat het geld wel van mijn rekening, maar ... de sms bereikt de bestemmeling niet .
Enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn ?
Alvast dank je wel ( en ja : ik heb wel een gsm
Grtjs
Wiana
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Wiana
Zoals jij je vraag hier stelt, hoort die eigenlijk eerder gesteld te worden bij Skype hé. Skype moet de sms versturen en dus ook ervoor zorgen dat die wordt afgeleverd.

https://support.skype.com/nl/faq/FA675/ ... n-in-skype
Contact opnemen met Skype :
https://support.skype.com/nl/faq/FA1170 ... -van-skype

Zoals jij je vraag hier stelt, hoort die eigenlijk eerder gesteld te worden bij Skype hé. Skype moet de sms versturen en dus ook ervoor zorgen dat die wordt afgeleverd.
https://support.skype.com/nl/faq/FA675/ ... n-in-skype
Contact opnemen met Skype :
https://support.skype.com/nl/faq/FA1170 ... -van-skype
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik heb onlangs Skype geherinstalleerd. Nu doet zich het volgende fenomeen voor: tal van getallen die in websites voorkomen, worden voorafgegaan door een blauw symbool S van Skype zoals in het voorbeeld hieronder.

Zoals je ziet gebeurt het ook niet elke keer want een aantal getallen blijven wel degelijk in hun oorspronkelijke vorm staan.
Wat is de reden van dit verschijnsel en hoe kan het opgelost worden?

Zoals je ziet gebeurt het ook niet elke keer want een aantal getallen blijven wel degelijk in hun oorspronkelijke vorm staan.
Wat is de reden van dit verschijnsel en hoe kan het opgelost worden?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Bedankt. Het lijkt opgelost. Die bepaalde site waarvan ik vanmorgen een afdruk heb laten zien, blijft nog steeds die S van Skype tevoorschijn toveren. Misschien heeft dat iets te maken met wat in het geheugen aanwezig is.
Op andere sites heb ik er blijkbaar geen last meer van.
Op andere sites heb ik er blijkbaar geen last meer van.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Wil.
Je hebt je eigen onderwerp gestart in het onderwerp van iemand anders. Handiger is het om je eigen onderwerp aan te maken, voorkomt verwarring.
Heb je bij de herinstallatie van Skype, je had dus eerder ook al problemen, op gelet om het vinkje weg te halen bij "Click-to-Call"?

Niet weggehaald ?
Kijk dan eens bij je progr. daar moet je dat progje vinden. Klik erop en klik op "Verwijderen".
Herstart daarna de pc.
Verbetering?

Je hebt je eigen onderwerp gestart in het onderwerp van iemand anders. Handiger is het om je eigen onderwerp aan te maken, voorkomt verwarring.
Heb je bij de herinstallatie van Skype, je had dus eerder ook al problemen, op gelet om het vinkje weg te halen bij "Click-to-Call"?
Niet weggehaald ?
Kijk dan eens bij je progr. daar moet je dat progje vinden. Klik erop en klik op "Verwijderen".
Herstart daarna de pc.
Verbetering?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox