ZOEKTOCHT IN ONS LANDJE
-
Valentijn65 - Lid geworden op: 07 feb 2012, 18:57
Valentijn65 schreef:"je opent met 'paint' dan bovenaan 'afbeelding' spiegelen/draaien
en je neemt de draaihoek 90 ° en dan via bestand (links boven) terug 'opslaan'."
Dit zijn jouw woorden Chérie! Maar ik begrijp er geen hout van. Openen met 'paint' bv. ken ik niet.
Nu we er tóch zijn: Deze beeldengroep heb ik -wel degelijk- scherp gefotografeerd op de grens van Nederland/Duitsland. Wie o wie?
Kijk nou!!
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Valentijn, bij je opgeslagen afbeeldingen, als je daar met je rechtermuisknop op klikt, zie je 'openen', en heb je de keuze, oa met 'paint'
en dan kan je verder
en dan kan je verder
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Ik ga dit zeker toepassen, Chérie. Maar niet vandaag. Ik hou nog even een slag om de arm. Je word bedankt voor je navorsingen en ik zal je laten weten of en wanneer ik de toepassing gebruikt heb.chérie schreef:Valentijn, bij je opgeslagen afbeeldingen, als je daar met je rechtermuisknop op klikt, zie je 'openen', en heb je de keuze, oa met 'paint'
en dan kan je verder
Het beeldengroepje staat in Elten, letterlijk op de grens van Nederland en Duitsland. Dus nu kunnen we opnieuw met een schone lei beginnen!
Kijk nou!!
-
Wáár in België staat deze brave man?

Kijk nou!!
-
Dat heb je razendsnel gevonden Klok!
Google?
Iig: Congrats!!!!
Google?
Iig: Congrats!!!!
Kijk nou!!
-
Ik vermoed:
HAARLEM.
Het standbeeld is van Laurens Janszoon Coster?
HAARLEM.
Het standbeeld is van Laurens Janszoon Coster?
Kijk nou!!