tablet "Test aankoop"
-
Falco26 - Lid geworden op: 19 mar 2008, 16:14
Heeft er al iemand gebruik gemaakt van het aanbod van "Test aankoop"?
Voor 2 € krijg je :-een 7" Android tablet
-magazines Test-aankoop, Budget & Recht, Test Gezond
-onbeperkte online toegang gedurende 2 maanden
Dit ziet er verleidelijk uit maar ik vermoed dat hier een serieus addertje onder het gras zit.
daarom mijn vraag heeft iemand hier al ondervinding mee?
MVG. Falco
Voor 2 € krijg je :-een 7" Android tablet
-magazines Test-aankoop, Budget & Recht, Test Gezond
-onbeperkte online toegang gedurende 2 maanden
Dit ziet er verleidelijk uit maar ik vermoed dat hier een serieus addertje onder het gras zit.
daarom mijn vraag heeft iemand hier al ondervinding mee?
MVG. Falco
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Falco
Lees eens ?
http://www.gratis.be/gratis-producten/g ... id-tablet/
http://www.gratis.be/
https://geschenk-aanbod.test-aankoop.be ... .be%2F#/nl
OF die actie nu nog loopt ?

Lees eens ?
http://www.gratis.be/gratis-producten/g ... id-tablet/
http://www.gratis.be/
https://geschenk-aanbod.test-aankoop.be ... .be%2F#/nl
OF die actie nu nog loopt ?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
En eens je in gegaan bent op hun aanbod, krijg je bericht :
Sorry, 't is zo'n groot succes .. we zitten tijdelijk zonder tablets.
En intussen loopt je doorlopende opdracht om verder te betalen, maar langer en langer. En niet één maand ; maar meerdere maanden
Truken van de foor !
Sorry, 't is zo'n groot succes .. we zitten tijdelijk zonder tablets.
En intussen loopt je doorlopende opdracht om verder te betalen, maar langer en langer. En niet één maand ; maar meerdere maanden
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
Falco,
Als je dan toch recent (je schrijft 12/8/15) een aanbod van hen ontvangen hebt, klik dan hier of daar eens in dat aanbod.
Lees dan "zelf" eens de voorwaarden.
Onder dewelke je diene tablet krijgt tegen 2 eur.
Je zal dan lezen : in combinatie met een abonnement op hun magazine(s)
Abonnement dat loopt via opdracht bij je bank.
Enz Enz. Lees het allemaal zelf eens.
---
En ... ik zeg mijn abonnement op dit forumonderwerp op.
Als je dan toch recent (je schrijft 12/8/15) een aanbod van hen ontvangen hebt, klik dan hier of daar eens in dat aanbod.
Lees dan "zelf" eens de voorwaarden.
Je zal dan lezen : in combinatie met een abonnement op hun magazine(s)
Abonnement dat loopt via opdracht bij je bank.
Enz Enz. Lees het allemaal zelf eens.
---
En ... ik zeg mijn abonnement op dit forumonderwerp op.
-
@falco26
Je hebt dat goed gelezen, en indien je bereidt bent om 2€ te betalen, ontvang je na enkele weken het genoemde tablet zonder verdere kosten.
Dus, na 2 maanden beslis je of je lid blijft bij Testaankoop.
Als je beslist om verder lid te blijven, krijg je dan nog het voordeel dat je slechts 9.95€ bijdrage per maand betalen moet i.p.v 19,95€ voor de resterende 10 maanden vh jaar.
Na dat eerste jaar moet je dan het volledige bedrag van 19.95€ per maand betalen, voor de 3 uitgaven samen. Je kan dan ook beslissen om je maar op 1 of 2 uitgaven te abonneren.
Je ontvangt hiervoor de 3 maandelijkse uitgaven van Testaankoop- Test Gezond - Budget & recht.
Beslis je na 2 maanden om niet verder te betalen, kan je het abo opzeggen en blijft de tablet uw eigendom alsook de 2 gratis uitgaven. Verder heb je dan geen enkele verplichting meer.
Graag voor 2€ een tablet scoren : doen dus.

Je hebt dat goed gelezen, en indien je bereidt bent om 2€ te betalen, ontvang je na enkele weken het genoemde tablet zonder verdere kosten.
Dus, na 2 maanden beslis je of je lid blijft bij Testaankoop.
Als je beslist om verder lid te blijven, krijg je dan nog het voordeel dat je slechts 9.95€ bijdrage per maand betalen moet i.p.v 19,95€ voor de resterende 10 maanden vh jaar.
Na dat eerste jaar moet je dan het volledige bedrag van 19.95€ per maand betalen, voor de 3 uitgaven samen. Je kan dan ook beslissen om je maar op 1 of 2 uitgaven te abonneren.
Je ontvangt hiervoor de 3 maandelijkse uitgaven van Testaankoop- Test Gezond - Budget & recht.
Beslis je na 2 maanden om niet verder te betalen, kan je het abo opzeggen en blijft de tablet uw eigendom alsook de 2 gratis uitgaven. Verder heb je dan geen enkele verplichting meer.
Graag voor 2€ een tablet scoren : doen dus.
-
Falco26 - Lid geworden op: 19 mar 2008, 16:14
@ pcekspeer
bedankt voor je duidelijke uitleg, zal nu zeker ingaan op het aanbod van Test-aankoop!
MVG. Falco
bedankt voor je duidelijke uitleg, zal nu zeker ingaan op het aanbod van Test-aankoop!
MVG. Falco
Windows 7 - Home Premium
64 - bit / Service Pack 1
SSD 120GB. / RAM 8 GB.
Google Chrome / Avira/CCleaner
Microsoft Office 2013
64 - bit / Service Pack 1
SSD 120GB. / RAM 8 GB.
Google Chrome / Avira/CCleaner
Microsoft Office 2013
-
nonkeldi - Lid geworden op: 28 nov 2004, 12:18
falco,
ik heb al een paar keer ingegaan op een testaankoop aanbod en telkens werd me het beloofde na enkele weken toegezonden en nadien zegde ik op volgens afspraak en voorwaarden en ik heb daar nog nooit moeilijkheden mee gehad.
Ik moet wel zeggen verwacht geen wonderen van die tablet, een gekregen paard enz...., de tablet is traag en ik installeerde de app van "play store" en sedertdien wil het beeld niet meer roteren en werkt de camera niet meer
, ik krijg steeds de vermelding "galerij is gestopt". Ik ben al terug naar fabrieksinstellingen geweest maar dat lost niks op, maar wat wil je voor 2 euro hé, maar voor mij blijft het een speeltje dat ik meenam naar Spanje om de krant te lezen en nieuws van VTM te volgen en dat lukte zonder probleem en bij definitieve breuk of crash is het iets voor de vuilbak, dus ik zou de aankoop niet laten
grtjs nonkeldi
ik heb al een paar keer ingegaan op een testaankoop aanbod en telkens werd me het beloofde na enkele weken toegezonden en nadien zegde ik op volgens afspraak en voorwaarden en ik heb daar nog nooit moeilijkheden mee gehad.
Ik moet wel zeggen verwacht geen wonderen van die tablet, een gekregen paard enz...., de tablet is traag en ik installeerde de app van "play store" en sedertdien wil het beeld niet meer roteren en werkt de camera niet meer
grtjs nonkeldi
deskt. windows7 home AKOYA P 4375D (MD 8880)
harddisc 1.5 Tb RAM 4 Gb 64 bits
NOD32 CCleaner Malwarebytes anti-malware
LAPTOP:ACER ASPIRE 3-17"- INTEL CORE i5 - 64 bits- WINDOWS 10 - HDD 500Gb-RAM 12 Gb--NOD32
harddisc 1.5 Tb RAM 4 Gb 64 bits
NOD32 CCleaner Malwarebytes anti-malware
LAPTOP:ACER ASPIRE 3-17"- INTEL CORE i5 - 64 bits- WINDOWS 10 - HDD 500Gb-RAM 12 Gb--NOD32
-
joke42 - Lid geworden op: 18 sep 2002, 19:36
Tot mijn verbazing kreeg ik een paar dagen de tablet geleverd en heb niets meer gehoord van testaankoop en heb ook geen magazines meer ontvangen.
Ik vind het maar raar.
PLUK DE DAG
Laptop HP 250 15.6" N 2840 4GB ram. HD 500 GB .
Windows 10
Windows 10
-
@joke
Wat vond je raar ?
Dat je de tablet gratis ontving ?
Je hebt die dan toch teruggestuurd ?
Geen magazines ontvangen?
Wanneer ben je lid geworden ?

Wat vond je raar ?
Dat je de tablet gratis ontving ?
Je hebt die dan toch teruggestuurd ?
Geen magazines ontvangen?
Wanneer ben je lid geworden ?
-
Niets terug gestuurd ik heb niets meer ontvangen en ze hebbeb de tablit niet terug gevraagd dus gratis.
PLUK DE DAG
Windows 10
Windows 10
-
@joke
Nog geen enkel magazine ontvangen ? Géén Test Gezond ? Géén Budget en Recht ontvangen ?
Niets ? Enkel het gratis tablet ?
(Voor de maand aug. is er nooit een Testaankoop-magazine : is die van juli-aug..)
Wanneer ben je lid geworden ? Deze maand ?

Nog geen enkel magazine ontvangen ? Géén Test Gezond ? Géén Budget en Recht ontvangen ?
Niets ? Enkel het gratis tablet ?
(Voor de maand aug. is er nooit een Testaankoop-magazine : is die van juli-aug..)
Wanneer ben je lid geworden ? Deze maand ?
-
Ik heb dadelijk opgezegd na de eerste magazines en niets meer gehoord of gezien daarna.
PLUK DE DAG
Windows 10
Windows 10
-
@jo
Ah, wist niet dat deze actie al zo lang loopt... Maar, je hebt dan toch ook de magazines ontvangen. Alles is dus prima gelopen.
Zij maakten zich blijkbaar minder zorgen over hun initiatief dan jijzelf

Ah, wist niet dat deze actie al zo lang loopt... Maar, je hebt dan toch ook de magazines ontvangen. Alles is dus prima gelopen.
Zij maakten zich blijkbaar minder zorgen over hun initiatief dan jijzelf