Oefenforum

gimp bewerkingen Rebelle

Gestart door rebelle op 11 jun 2014, 11:19 891 berichten 212.669 keer gelezen Reageer
rebelle Startte dit onderwerp 07 sep 2015, 14:47 Damme 1.137 berichten
Afbeelding

Een werkje met inkscape
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
    Citeer
    rebelle Startte dit onderwerp 07 sep 2015, 14:49 Damme 1.137 berichten
    Afbeelding

En nog eentje .
    What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
      Citeer
      rebelle Startte dit onderwerp 07 sep 2015, 14:51 Damme 1.137 berichten
      Afbeelding
        Citeer
        rebelle Startte dit onderwerp 07 sep 2015, 17:14 Damme 1.137 berichten
        Ik heb in het weekend Inkscape op mij computer gezet . Ik heb gezucht , gevloekt en gezweet . Maar zie hier een resultaat via tut.
        Afbeelding
          Citeer
          rebelle Startte dit onderwerp 07 sep 2015, 17:14 Damme 1.137 berichten
          Afbeelding

Twinny verdient natuurlijk ook zijn eigen plaatje .
            Citeer
            Sita 08 sep 2015, 08:27
            De bewerkingen met Incsape zijn wel mooi, Rebelle.
            De lijnen lijken ook zuiverder dan met Gimp, voor zover ik dat kan beoordelen.
            Nog veel succes ermee!

Liefst zonder teveel gevloek, gezucht en gezweet :)
              Citeer
              rebelle Startte dit onderwerp 08 sep 2015, 09:20 Damme 1.137 berichten
              Ja Sita , ik heb die eerste van Ming dan eens gemaakt met GIMP en nochthans naar paden omgezet maar toch het is niet hetzelfde .
              Afbeelding
                Citeer
                rebelle Startte dit onderwerp 08 sep 2015, 09:24 Damme 1.137 berichten
                Twinny is deels inkscape en deels GIMP . Ik had een fout gemaakt bij de naam en heb die toen met Gimp geplaatst , er was zo4n groot verschil dat ik an het hele plaatje geschaald heb met Gimp .
                Maar ik ga die nog eens opnieuw maken met Inkscape , ook om het allemaal goed te begrijpen . Want die was echt niet gemakkelijk .
                  Citeer
                  rebelle Startte dit onderwerp 08 sep 2015, 20:33 Damme 1.137 berichten
                  Afbeelding

Helemaal inkscape maar...... ik durf het niet te zeggen hihihi
                    Citeer
                    rebelle Startte dit onderwerp 08 sep 2015, 21:42 Damme 1.137 berichten
                    Afbeelding
                      Citeer
                      Sita 09 sep 2015, 18:07
                      Die zijn wel heel mooi afgewerkt, Rebelle.
                      Meestal zet ik mijn selectie in Gimp ook om naar pad omdat de lijnen dan meer afgetekend zijn.
                      Maar Inkscape geeft toch nog een beter resultaat.
                      Knap werk!
                        Citeer
                        rebelle Startte dit onderwerp 11 sep 2015, 10:09 Damme 1.137 berichten
                        Afbeelding
                          Citeer
                          rebelle Startte dit onderwerp 12 sep 2015, 09:43 Damme 1.137 berichten
                          Herhalingsoefening op laagmaskers en tekst.

Afbeelding

Nog een fijn weekend allemaal .
                            Citeer
                            rebelle Startte dit onderwerp 12 sep 2015, 15:49 Damme 1.137 berichten
                            Afbeelding
                              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.