Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

katana

01 sep 2015, 16:40

Een uniekdocument Gaston en Leo ' De Metaaldectiepoort ' , amuzament eerste klasse :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Geosloeber

02 sep 2015, 07:39

Inderdaad Katana, schitterende humor 8)

https://www.youtube.com/watch?v=zZkjWGqVMXU
Carpe diem!

katana

04 sep 2015, 14:18

Geosloeber schreef:Inderdaad Katana, schitterende humor 8)

https://www.youtube.com/watch?v=zZkjWGqVMXU

Bedankt Geosloeber ,

Ze zijn weer meesterlijk Gaston en Leo , die gelaatsuitdrukkingen en houdingen van Gaston , zijn een festijn om te aanschouwen en er van te genieten :lol:

Die vrouwelijke passante , ook meesterlijk en wat een .... :D

Mathieu

06 sep 2015, 00:23

Ben daar ook favoriet van.

Hey Baas ( Katana) hoe is het er mee? Al zo lang niets meer van je gehoord?
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

07 sep 2015, 15:22

Mathieu schreef:Ben daar ook favoriet van.

Ben nog steeds aanwezig beste Mathieu , maar als grenzen geen bezwaar zijn , ligt mijn hart nog steeds in Antwerpen , betreft de beroemde komedies , heb zopas Slisse en Cesar van de jaren vijftig nog eens bekeken , was reuze fijn en amuzant ... :D :lol: :lol: :lol:

socrates

07 sep 2015, 15:27

katana schreef:
Mathieu schreef:Ben daar ook favoriet van.

Ben nog steeds aanwezig beste Mathieu , maar als grenzen geen bezwaar zijn , ligt mijn hart nog steeds in Antwerpen , betreft de beroemde komedies , heb zopas Slisse en Cesar van de jaren vijftig nog eens bekeken , was reuze fijn en amuzant ... :D :lol: :lol: :lol:
Hoi wapenmaker Katana, nog naar "Prince Albert" geweest de laatste jaren ? Ik was er laatst in 2010, alles was daar enorm achteruit gegaan, vooral de kwaliteit dan toch, de prijzen waren "modern". :lol:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

katana

07 sep 2015, 16:05

socrates schreef:[

]Hoi wapenmaker Katana, nog naar "Prince Albert" geweest de laatste jaren ? Ik was er laatst in 2010, alles was daar enorm achteruit gegaan, vooral de kwaliteit dan toch, de prijzen waren "modern". :lol:

Beste Socrates , wij ' De Halfeeuwers ' zijn laatst geweest in Prins Albert Club , op 24 april 2014 ..
Was niet meer zoals voorheen , moet het toegeven , de place to be is momenteel Villa Astrid in Leopoldsburg , maar Brussel is nog steeds centraal , wij zien wel .... 8)

telloorlekker

07 sep 2015, 16:06

Met Junker erbij zal de processie van Echternach niet bergop maar een andere richting uitgaan, vrees ik...

katana

11 sep 2015, 17:07

katana heeft vernomen dat een legerkameraad (83)van de jaren 50 is overleden .
Hij was van Aalst , destijds een olijke Aalstenaar , droevig , vaarwel Leon , rust in vrede 8)
Weer een pak geschiedenis weg ....

socrates

11 sep 2015, 17:23

katana gedenk toch dat wij hier maar eventjes zijn, geniet daarom zoveel je kan, van je bestaan als mens, vader, echtgenoot, Europeaan,Vlaming, Belg, burger Leopoldsburgenaar en dat elk uur dat je natuur je schenkt;
Zorg ervoor dat je zelf zo lang mogelijk uit de geschiedenis wegblijft.

katana

11 sep 2015, 17:45

De redactie.be ; Vurig debat tussen filisoof Etienne Vermeersch en Ignaas Devisch .

katana

12 sep 2015, 16:18

Wat nu ?

Heb op 01/08/15 in den Aldi een GSM GROTE TOETSEN( SL 652A) gekocht , alles was prima , maar nu , reageert de lader niet meer , kan niet meer opladen , denk er over volgende week , alles terug te brengen naar den Aldi ,de garantie was denkelijk 2 maand .
Wacht af , is het een goed idee , of moet ik mij daarbij neerleggen.
Ter informatie , had een simkaart van 10 euro , nu nog 5.86 euro krediet , dus niet kapot gebeld ..
Graag reactie :)

socrates

12 sep 2015, 16:33

katana schreef:Wat nu ?

Heb op 01/08/15 in den Aldi een GSM GROTE TOETSEN( SL 652A) gekocht , alles was prima , maar nu , reageert de lader niet meer , kan niet meer opladen , denk er over volgende week , alles terug te brengen naar den Aldi ,de garantie was denkelijk 2 maand .
Wacht af , is het een goed idee , of moet ik mij daarbij neerleggen.
Ter informatie , had een simkaart van 10 euro , nu nog 5.86 euro krediet , dus niet kapot gebeld ..
Graag reactie :)
Mogelijk hebben ze nog een toestel dat niet verkocht raakte, eventueel in een ander filiaal van Aldi. Anders geld maar terug vragen, die simkaart kan ook in een ander toestel nog worden gebruikt.
Heb jij een kaart van Aldi Talk ? Die werkt evengoed als die van Proximus of Mobistar maar kost als je naar een andere Aldi abonnee belt slechts 5 cent, bel je met een proximus 13 cent en bel je met een Proximus kaart kost datzelfde 24 cent per minuut !
Anders gewoon geld terugvragen dat doen ze zonder probleem.

ED.

13 sep 2015, 13:36

Je kunt terugvallen op de wettelijke garantie . Bij Aldi heb je nooit problemen als je, jouw aankoopbonnetje nog hebt. In geval van nood, kun je wel een oplader vinden die er op past. Bv. Mijn oplader galaxy-samsung tablet past perfect op het Gsm toestel van Nokia. Ook interessant om weten: Er is een wetsvoorstel neergelegd om, in de toekomst, de laders universeel te maken.