pc start niet
-
sneeuwuil - Lid geworden op: 01 feb 2005, 11:16
de computer start niet op, als ik op de startknop druk dan gaan de ventilatoren draaien, de cd speler gaat even aan en verder gebeurt er niets. Geen geluid van bliebjes, geen beeld (geen signaa) Ik heb de batterij op het m-bord vervangen toen deed hij het even weer, heb hem toen niet verder afgesloten alleen op standby toen bleef hij het doen maar na het herstrarten na een opdate van het virus programma weer het zelfde besturing window xp de pc is 9 jaar oud 3 jaar geleden een nieuwe voedeig geplaatst. Wat kan dat zijn weer de voeding of is het deze keer het m-bord
-
defons - Lid geworden op: 26 sep 2008, 17:23
Kan je meer gegeven over de computer geven. Misschien is het toch nog de moeite waard om te proberen om er een nieuw besturingssysteem op te zetten, windows 7 of zo. Maar dat hangt dan van de eigenschappen van uw computer.
Volgens wat ik kan opmaken uit jouw uitleg werkt je computer nog, BIOS start op, maar blijft de windows XP hangen.
Volgens wat ik kan opmaken uit jouw uitleg werkt je computer nog, BIOS start op, maar blijft de windows XP hangen.