Boven de tachtig , een andere generatie
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Persoonlijk vind ik dat nieuw quizprogramma ' Kalmte Kan U Redden "van Tom Lenaerts een dikke nul ,
Indruk maken een poging , kandidaat Stavros inspireerde Lenaerts blijkbaar , vol in beeld stak hij zijn middenvinger op , keek recht in de camera en zei ' Mijnheer Helmen , als je kijkt , ' fuck you ' .
Degradeer deze onbeschofterik onmiddellijk op de laatste bank , en geef hem de eerste lessen van opvoeding , laat hem verdwijnen , senioren ( de meeste denk ik) vinden deze nieuwe quiz , een misbaksel , geen amuzement , 1 op 10 is nog te veel volgens mij , maar wat denken jullie daarover

Indruk maken een poging , kandidaat Stavros inspireerde Lenaerts blijkbaar , vol in beeld stak hij zijn middenvinger op , keek recht in de camera en zei ' Mijnheer Helmen , als je kijkt , ' fuck you ' .
Degradeer deze onbeschofterik onmiddellijk op de laatste bank , en geef hem de eerste lessen van opvoeding , laat hem verdwijnen , senioren ( de meeste denk ik) vinden deze nieuwe quiz , een misbaksel , geen amuzement , 1 op 10 is nog te veel volgens mij , maar wat denken jullie daarover
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Een mensenmassa in beweging valt niet te stoppen, zeker als die massa, terecht of niet, wil wegvluchten van het echte of vermeende gevaar. Gedrag van mensenmassa's is moeilijk te voorspellen. Toch zouden toch er mathematische modellen zijn uitgewerkt die de politie kan gebruiken om met enige mate van zekerheid te voorzien hoe zo'n op hol geslagen horde zou kunnen reageren. Vergelijk dat met het gedrag van een zwerm bijen of van een vlucht spreeuwen.katana schreef:Er zijn zeer weinige oplossingen om de invazie , de massa te stoppen die naar Europa willen , is triestig
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Morgen 21 september ; operatie kliniek Overpelt, doorboring van mijn slagaderen , nu een been , volgende week het andere .
Ben eens benieuwd , als het slecht afloopt , adieu kameraden
Ben eens benieuwd , als het slecht afloopt , adieu kameraden
-
ED. schreef:Effkens rap de groeten doen aan onze Katana.
Bedankt ED
De twee benen hebben de operatie , goed doorstaan , het leek wel een orkaan
Ben herstellende nu , alle dagen vooruitgang
-
Een katana zwicht toch niet voor een operatie met een scalpel; enkel een katana kan zo iemand bang maken. Nog een lang gezond verblijf op seniorennet gewenst wapenmaker.katana schreef:ED. schreef:Effkens rap de groeten doen aan onze Katana.
Bedankt ED![]()
De twee benen hebben de operatie , goed doorstaan , het leek wel een orkaan![]()
Ben herstellende nu , alle dagen vooruitgang
-
Sinds Bart Dewever het van hem heeft overgenomen, laat onze latinist katana, het hier een beetje afweten. Ik heb hier, slechts enkele jaren geleden, nochtans nog tal van interessante Latijnse spreuken en dito wijsheden van hem geleerd.
Van zijn generatie Sennetters zijn er, behalve misschien veel bannelingen, blijkbaar toch niet veel meer trouw gebleven aan het forum. Zou de verleiding van Face Book en andere modeverschijnselen hen te sterk zijn geworden, of zijn ze misschien al naar de eeuwige jachtvelden vertrokken?
Van zijn generatie Sennetters zijn er, behalve misschien veel bannelingen, blijkbaar toch niet veel meer trouw gebleven aan het forum. Zou de verleiding van Face Book en andere modeverschijnselen hen te sterk zijn geworden, of zijn ze misschien al naar de eeuwige jachtvelden vertrokken?
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Zij die zich laten vangen door Facebook, Twitter en consoorten zijn niet meer te tellen... maar waarschijnlijk ben ik hierop een uitzondering, hoewel men het van Seniorennet het niet weet hé... er zijn er die via via toch alles te weten komen. Eén ding weet ik zéker : dat mijn "a" af en toe hapert op dit keyboard heeft nog niemand in 't snuitje... 
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
a...aha...
Mijn opoe had dat ook.
Een hapering met die "a".
Tot ik haar vertelde, dat haar klavier op qwerty was ingesteld.
sw
Mijn opoe had dat ook.
Een hapering met die "a".
Tot ik haar vertelde, dat haar klavier op qwerty was ingesteld.
sw
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Beroepshalve had ik altijd mét getallekens van doen; maar ik had meestal geen ernstige patroons; zij zweerden bij "azerty" omdat dit voor franstaligen nu eenmaal makkelijker werkt... die vingeren liever met het pinkske als het om getallekens gaat...Silver Wolf schreef: Tot ik haar vertelde, dat haar klavier op qwerty was ingesteld.![]()