Ik heb het in de verste verte niet over nederigheid, maar over normen en waarden.
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Gelukkig hebben we Aboe Jaja om het niveau wat op te krikken. Die Vlaamsnationalisten.. een zooike ongelikte beren die na 195 jaar nog altijd niet geleerd hebben waar hun plaats is in dit land!oomski schreef:Ik heb het in de verste verte niet over nederigheid, maar over normen en waarden.
Zij moeten beseffen dat zij tweederangsburgers zijn in dit land en dat de echte bazen in het zuiden wonen. Die echte bazen maken wel dankbaar gebruik van hun Vlaamse politiekcorrecte vazallen en nu dat de kiezer in Vlaanderen die zekerheden wat onzeker maken worden alle middelen ingezet om de touwen in de juiste handen te houden.oomski schreef:En waar is hun (zij die hier geboren en getogen zijn) plaats hier in dit land Fokke?
Tweederangs'burgers'? Allemaal? Om een tweederangsburger genoemd te worden hoef je toch niet van vreemde origine zijn.Fokke schreef:Zij moeten beseffen dat zij tweederangsburgers zijn in dit land en dat de echte bazen in het zuiden wonen. Die echte bazen maken wel dankbaar gebruik van hun Vlaamse politiekcorrecte vazallen en nu dat de kiezer in Vlaanderen die zekerheden wat onzeker maken worden alle middelen ingezet om de touwen in de juiste handen te houden.oomski schreef:En waar is hun (zij die hier geboren en getogen zijn) plaats hier in dit land Fokke?
Werden die Vlaamse tweederangsburgers maar als van vreemde origine beschouwd!oomski schreef:Tweederangs'burgers'? Allemaal? Om een tweederangsburger genoemd te worden hoef je toch niet van vreemde origine zijn.Fokke schreef:Zij moeten beseffen dat zij tweederangsburgers zijn in dit land en dat de echte bazen in het zuiden wonen. Die echte bazen maken wel dankbaar gebruik van hun Vlaamse politiekcorrecte vazallen en nu dat de kiezer in Vlaanderen die zekerheden wat onzeker maken worden alle middelen ingezet om de touwen in de juiste handen te houden.oomski schreef:En waar is hun (zij die hier geboren en getogen zijn) plaats hier in dit land Fokke?
Niet stemmen is Uw steun geven aan de meerderheid. Denk bijvoorbeeld eens aan het Vlaams Belang? Ik denk niet dat er veel financiële misdaden van de partij bekend zijn.Fazal schreef:Ik hoef deze topic hier niet helemaal te lezen, maar ik vraag nogmaals, geef mij één partij, welke volgens jullie, géén dievenbende is, en vooral dan waarom! Misschien ga ik dan toch eens kiezen, maar ik denk niet dat er iemand is, die mij van het tegendeel zal kunnen overtuigen! Niettemin, ik sta ervoor open, want anders zou ik dat hier niet schrijven! Ik hoop tenstelligste mijn belang in de verkiezingen eens te kunnen delen, maar ik heb daar totnogtoe geen enkele goeie reden voor gehad.
Wat gebeurt er met blanco stemmen en ongeldige stemmen? Blanco stemmen en ongeldige stemmen worden niet meegeteld bij de verdeling van de zetels over de partijen. Deze stemmen worden totaal genegeerd bij de zetelverdeling en geen enkele partij kan er een beroep op doen. Dat betekent dus dat wie blanco of ongeldig stemt zich neerlegt bij wat de andere kiezers samen beslissen.Rabbi Jacob schreef:Niet stemmen is Uw steun geven aan de meerderheid. Denk bijvoorbeeld eens aan het Vlaams Belang?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.