kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

14 nov 2015, 16:52

Wa betekent "woste?"

Zoe, das mer 20 minute rije met de veeeelo, ich meende dat het wijder (verder) uiteen lag!!
Gast

14 nov 2015, 16:55

"De was" misschien. Menne maaaaan ha me rekske me was gistere oech buite gezet, alles terug nat, het dreugt ni goet!

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

14 nov 2015, 17:07

joot leah de woste is de waste :D
ik ken ne dreugkasse ..gin lakens an ne touwe bie mien..m'n balkong is do nie groot genoeg voren..den ene ét ne grote balkong ,de ander ne kléenen :idea: :wink: :lol: :lol: en ik en liever ne grote balkong :oops: :wink: :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

14 nov 2015, 17:19

Ich heub oech en dreugkas hosh, ma ich steek doar ni alles in, bloesjes, sokken, fijn dinges, loat ich droge oep en rekske. In de zoooomer zet ich da rek oep het terras, buite was ophange doe ich hiel gjan.
Handdoeke steek ich alteed in de droogkas, buite worde die hiel hard.

Sleg (slecht) wier hé jong, wieral riegel...

hoshinkido

14 nov 2015, 17:28

ik angen nooit gin waste buten leah..alé ol die sultjens en sliptjies en boxershortjies en sokken..ze moeten da ollemolle nie zien!
en zekers mien oendergoed van marlies dekkers..da angend liever binnen :wink: :lol:
ier oender mien angt der dor soms ene ze waste :roll: collesongs van nog in den orloge :lol: ter angen der soms 1O ip z'n wasdrood 8O
amai ,ik zoe'n da nie durven wé :D
Gast

14 nov 2015, 17:49

Alei hosh, doewe het toch niemand gin zoake (zaken) mee. Men terras is langs achter, ziet niemand da en as ze het zien, trek ich mich niks van oan.

Wa is ne callesong nu oech wir (nu ook weer)?

hoshinkido

15 nov 2015, 09:18

inderdood leah das un oenderbroek :lol:
op een appartement zien ol de balkongs vanachter é leah :lol: :lol:
miender kunnen makoor ze waste zien ,nein zulle ik angen niks buten.
den ald van tied (sommige keren) ist lik un tettekot ip de balkongs..ol die verschillende sultjens :lol: :lol:
je wooid ier oost weg buten..storm amai :?
k'giengen no de bakkere vandenuchtend..en k'moesten me vast oeden an de numero's van d'uzen(huisen). alé me zie'n were ol zundag,t'weekend zit ter were ver ip.de groetjes van uut brugge..t'venetie van het noorden :wink: :lol:
Gast

15 nov 2015, 11:04

hosh,

Oep men vooorig appartement hadde wij en terras an de veurkant, daar zet je natuurlek ginne was oep, mag oech ni.
Noa hier is da zoe gemokt da mer 2 gezinne menne was kunne zien, zelf kan ich da oech mer bij 2 gezinne zien.
Ne BH hang je gewoen tusse de bloeskes, daaan ziet niemand da, ma da mag toch gezien weure, is en kledingstuk gelek en aaander.

Alles oep men terras is disse nach omver gewaaid, de kat was hiel verontwaardigd want het is zijn terras, denkt hum.
Hed dje oech moete vas houde aan de huisnummers, hoe doet dje da? Heeje zen da platte ploatjes tege de gevel, daaan moet dje al tege de gevel gaaaan plakke. Ich zien oech al hange hosh, va gevel tot gevel, noa kreeg ich toch efkes de slappe laaaaaaach. (Sorry)

Alei, schoene zoundoug gewens hé hosh, davang zit wier in de politik. Ich schreef ni veul oep politik omda ich doewe weinig verstand van heub.

Groetjes uit Antwaaaaarpe, de schoen stad oan de Schelde.

davang

15 nov 2015, 20:51

Ken dre wok nie vele pap van geten zulle leah, mor ke moet'n nu en toen eké me erte kun lugten(uitstorten), ke zien verre van benauwt...mor ke peinzen vele up m'n kindren en zekre up me kleinste gasten...
Mor ier moet'n we dre nie ovre begun é...doarvoren is tre ne rubriek poletiek, doar kuwe ruze moaken zovele we mor kun... :roll: :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

18 nov 2015, 11:04

Davang,

Ich begreep oech wel zur.
Ich heub allien mer en doughter, kleenkindjes heub ich ni. Doughter got volgende wiek noar het buiteland veur heur werk, zal pas gerus zen als ze veilig en wel trug thuis is.
't Is gin leuke wereld meer, zoals die nu is, houpelek verandert alles vlug.

Veul groetjes,

davang

18 nov 2015, 20:40

Ke zien dre echt nie gerust in, ke voel olwere oe dan ze dre zolve an smoeten, tsien were dutsen dient gedoan en...mor toch stief bedankst vor je begriep.. :) :)

hoshinkido

19 nov 2015, 10:49

begriepen kanne'k mor ol te goed davang :wink:
leah nog gin kléenkienders? zeg mor an je dochter dazze der mo gauw an begint zulle :lol:
gistern mé die storm ,is ter vil schode ip de markt van brugge :?
morgend ist kerstmarkt.. :roll:
mo ter zie'n 5huzetjes gesneuveld dur de wiend(kerstkraampjes) ze zie'n bezig om olles te erstellen tegen morgend :?
ter is euk ne Mercedes zwoor beschodigd dur roendvliegend panelen.
ne mens zoe pezen dat un aanslag was,mo dat is nie wé. :)
alé morgend kanne'k gon shoppen,en ne ké stoppen an treupelkraamtjie (geneverkraam) :lol: en ton roendneuzen no wa danze ollemolle én . :lol:
Gast

19 nov 2015, 17:55

Wel hosh, neen, bitje erg da k da zeg, moar zoals de wereld noa bezig is hoop ich da ich nooit kleenkindjes zal heube, eg woar.

Meurge kersmert, kleed oech mer goet oan want het goat winter weure, kaaaaad, kaaaaad.
Ich zit heeje noch in menne t-shirt, heub het ni rap kaaaaad.
Amuseert oech meurge hé hosh en loat mich wete wa da dje gevonde het oan de kroumkes (kraampjes).

Hi davang, ni te veul zorge make hé jong!

davang

19 nov 2015, 19:22

Ojje noar tnieuws kiekt kujje oast nie andres leah, ze zien nu ol biekans e kart bezig ovre die schurken, zuste gelik dan ze ovre held'n bezig zien, azo gaen dre nog velemeer de zelfste toer up gaen...
Weetje dandre stiefvele zien die up faceboek of up andre zukke ding, ol die moardenaers geliek gev'n... 8O