app Mail bij Windows 10
-
rollo - Lid geworden op: 19 sep 2004, 16:50
Mag ik andermaal beroep doen op de helpers waarvoor dank bij voorbaat.
Ik ondervind probleem bij gebruik van mijn account telenet.De mails komen perfect binnen maar deze beantwoorden of zelf een nieuwe mail sturen lukt niet.Er is steeds de foutmelding : foutcode 0x8004005.Gebeld met telenet (met mijn hotmailaccount heb ik het probleem niet) die me voorstelden om het wachtwoord eens opnieuw in te voeren maar dit bracht geen oplossing.
Ik kreeg ook van telenet een mail met uitleg hoe mijn telenet-emailadres in te stellen bij Windows 10 maar deze zit er in en ik zie er gezien mijn beperkte computerkennis tegenop om alles te verwijderen en dan terug in te stellen.De instellingen lijken mij trouwens oké.
Ziet iemand een oplossing voor mijn probleem?Zijn er misschien betrouwbare programma's om dit te fixen ?
Rollo.
-------------
Windows10
Harde schijf 1TB,Ram 8192Mb,Processor i7.
Diverse programs oa Google Chrome en Bullguard Internet security
Ik ondervind probleem bij gebruik van mijn account telenet.De mails komen perfect binnen maar deze beantwoorden of zelf een nieuwe mail sturen lukt niet.Er is steeds de foutmelding : foutcode 0x8004005.Gebeld met telenet (met mijn hotmailaccount heb ik het probleem niet) die me voorstelden om het wachtwoord eens opnieuw in te voeren maar dit bracht geen oplossing.
Ik kreeg ook van telenet een mail met uitleg hoe mijn telenet-emailadres in te stellen bij Windows 10 maar deze zit er in en ik zie er gezien mijn beperkte computerkennis tegenop om alles te verwijderen en dan terug in te stellen.De instellingen lijken mij trouwens oké.
Ziet iemand een oplossing voor mijn probleem?Zijn er misschien betrouwbare programma's om dit te fixen ?
Rollo.
-------------
Windows10
Harde schijf 1TB,Ram 8192Mb,Processor i7.
Diverse programs oa Google Chrome en Bullguard Internet security
-
rollo - Lid geworden op: 19 sep 2004, 16:50
Na wat rondvraag was er voor mijn probleem maar één goede oplossing nl
de telenet-account verwijderen daarna deze opnieuw toevoegen.
Gelukkig bleek dit laatste in windows 10 heel wat makkelijker te gaan dan in
vorige windows-versies.
Het item mag dus afgesloten worden .
Mvg
Rollo
de telenet-account verwijderen daarna deze opnieuw toevoegen.
Gelukkig bleek dit laatste in windows 10 heel wat makkelijker te gaan dan in
vorige windows-versies.
Het item mag dus afgesloten worden .
Mvg
Rollo