mail contactpersonen
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@fikedo
Eerst de lijst exporteren naar een USB-stick bijvoorbeeld.
Als dat gebeurd is, de gegevens van die stick importeren in Win Mail van Win10.
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=160555

Eerst de lijst exporteren naar een USB-stick bijvoorbeeld.
Als dat gebeurd is, de gegevens van die stick importeren in Win Mail van Win10.
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=160555
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
fikedo - Lid geworden op: 05 mar 2006, 17:55
Ik bedoel dus het mail programma van win10 - = een enveloppeke in de taakbalk - je kan daar prima mails mee verzenden en ontvangen maar ik vind daar géén map met contactpersonen - kan ook niet aangemaakt worden (tenminste, ik kan dat niet) ...
Iemand anders?
Dank en groet en prettige dag nog!
Fikedo
-
@fikedo
Je vraag verstaanbaar stellen is niet altijd gemakkelijk...
Bedoel je niet meer dan dit ?
Waar vind ik mijn contactpersonen?
Wanneer u een account toevoegt via de apps Mail en Agenda of andere sociale media-apps, worden alle contacten die zijn gekoppeld aan die accounts weergegeven in de app Personen.
Zoek de app Personen door Personen te typen in het zoekvak op de taakbalk.
Doe dat eens hetgeen hierboven staat ?
Lukt het ?
En als je op de link hieronder klikt, lukt het dan ook ?
https://people.live.com/
Of bedoel je met je vraag nog iets anders ?

Je vraag verstaanbaar stellen is niet altijd gemakkelijk...
Bedoel je niet meer dan dit ?
Waar vind ik mijn contactpersonen?
Wanneer u een account toevoegt via de apps Mail en Agenda of andere sociale media-apps, worden alle contacten die zijn gekoppeld aan die accounts weergegeven in de app Personen.
Zoek de app Personen door Personen te typen in het zoekvak op de taakbalk.
Doe dat eens hetgeen hierboven staat ?
Lukt het ?
Of bedoel je met je vraag nog iets anders ?
-
beste pcekspeer,
Dank u voor uw antwoord.
Ik heb "personen" gevonden - de app dus - maar die is leeg!
Er staan 2 accounts in : één van telenet en één van outlook.
Nochtans krijg ik mijn mails we, van allerlei mensen dus - maar waarom vraagt hij niet: "wil u deze afzender opnemen in "personen" ?"
ik heb ook iets gevonden op de C- in Gebruikers - mijn PC - "contactpersonen" - maar dat is dus wel leeg - ik heb dat nog nooit gebruikt.
Misschien ligt het daaraan?
groetjes en nogmaals bedankt!
Fikedo
Dank u voor uw antwoord.
Ik heb "personen" gevonden - de app dus - maar die is leeg!
Er staan 2 accounts in : één van telenet en één van outlook.
Nochtans krijg ik mijn mails we, van allerlei mensen dus - maar waarom vraagt hij niet: "wil u deze afzender opnemen in "personen" ?"
ik heb ook iets gevonden op de C- in Gebruikers - mijn PC - "contactpersonen" - maar dat is dus wel leeg - ik heb dat nog nooit gebruikt.
Misschien ligt het daaraan?
groetjes en nogmaals bedankt!
Fikedo
-
@fikedo
Tussendoor : hier heb je nog niet eens gekeken ?

Tussendoor : hier heb je nog niet eens gekeken ?
-
marieke72 - Lid geworden op: 25 jan 2014, 22:00
fikedo,
het is maar 'n gedacht hoor, maar heb je al eens op zo'n mail 'n antwoord gestuurd ( er op geantwoord via hun mail die ze stuurden?)
Marieke.
PS : als ik dat doe komt die persoon in mijn contacten.
het is maar 'n gedacht hoor, maar heb je al eens op zo'n mail 'n antwoord gestuurd ( er op geantwoord via hun mail die ze stuurden?)
Marieke.
PS : als ik dat doe komt die persoon in mijn contacten.
DEsktop ,Win 7 Home Premium - Service pack 1, Processor AMD Phenom(tm) , X6 1100T , 64 bit
8 Ram
8 Ram
-
Marieke72
Ja hoor heb ik al gedaan - mailtjes beantwoord - dat gaat, maar de contactpersoon wordt niet opgeslagen - gelukkig werkt mijn Windows Live Mail 2012 nog.
Ik heb ook nog andere vragen over die Win 10 mail: hoe krijg je je mail in zijn geheel op je scherm? dus zonder die linkse kolom - of die linkse kolom wat smaller maken? Wat je dus in Live Mail wel kan doen in "beeld".
Enfin, mijn ontdekkingstocht is nog lang niet voorbij.... maar ik ga pas morgen verder doen.
Dank en groetjes,
Fikedo
Ja hoor heb ik al gedaan - mailtjes beantwoord - dat gaat, maar de contactpersoon wordt niet opgeslagen - gelukkig werkt mijn Windows Live Mail 2012 nog.
Ik heb ook nog andere vragen over die Win 10 mail: hoe krijg je je mail in zijn geheel op je scherm? dus zonder die linkse kolom - of die linkse kolom wat smaller maken? Wat je dus in Live Mail wel kan doen in "beeld".
Enfin, mijn ontdekkingstocht is nog lang niet voorbij.... maar ik ga pas morgen verder doen.
Dank en groetjes,
Fikedo
-
@fikedo
Als je wil dat ik je nog verder help, kan je maar beter proberen om 1 probleem tegelijk aan te pakken. Wat denk je er zelf van ?

Als je wil dat ik je nog verder help, kan je maar beter proberen om 1 probleem tegelijk aan te pakken. Wat denk je er zelf van ?