onmogelijk buitenlandse nrs te bellen
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Wij spotten niet met je, we hebben je gewoon op iets gewezen dat totaal onnodig was.anneroos schreef:ik kwam hier langs om eventueel een antwoord te vinden op mijn vraag en niet om te laten spotten met me.
Beter raad aanvaarden ipv lange tenen te hebben.
Je weet nu wat er van die sterretjes aan is en meer moet dat niet zijn.
Hopelijk raakt je probleem opgelost.
-
Ik heb hier geen enkel spottend icoontje gezet. En de oplossing was hier al gegeven, wat baat het om die vier keer te zetten?paullamb schreef:Als het rinkelt, dan zal het wel opgelost zijn.
De aanhouder wint.
Iemand de les spellen is O zo gemakkelijk.
Spottende icoontjes zetten is nog gemakkelijker, maar een oplossing aanbieden, ja wadde, dat is moeilijk.
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Soms moet men al eens aandringen Prima Vera.
We gaan daar niet teveel woorden aan verspillen. Elkeen interpreteert een tekst of vraag misschien iets anders. Maar de andere reacties hadden meer met de tekst dan wel met de vraag te maken.
We gaan daar niet teveel woorden aan verspillen. Elkeen interpreteert een tekst of vraag misschien iets anders. Maar de andere reacties hadden meer met de tekst dan wel met de vraag te maken.
-
In orde!paullamb schreef:Soms moet men al eens aandringen Prima Vera.