Skype blokkeren of verwijderen Lumia 640XL smartphone
-
Saradee - Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:24
Hallo,
Omdat mijn laptoppeke in herstelling was, een smartphone aangeschaft. Model zoals aangeraden werd in de winkel (misschien niet zo slim, maar ja).
Daar staat onder andere Skype op. Geen probleem toen. Maar nu is mijn pc'ke terug en wanneer er contact wordt opgenomen via skype komt dat ook binnen op de smartphone. Ik wil dat daar uitschakelen. Het moet enkel op de laptop.
Heb al gezocht op internet en in de instellingen, maar vind het niet.
Alvast bedankt voor de hulp.
Sara
Omdat mijn laptoppeke in herstelling was, een smartphone aangeschaft. Model zoals aangeraden werd in de winkel (misschien niet zo slim, maar ja).
Daar staat onder andere Skype op. Geen probleem toen. Maar nu is mijn pc'ke terug en wanneer er contact wordt opgenomen via skype komt dat ook binnen op de smartphone. Ik wil dat daar uitschakelen. Het moet enkel op de laptop.
Heb al gezocht op internet en in de instellingen, maar vind het niet.
Alvast bedankt voor de hulp.
Sara
Laptop HP Pavilion dv7, Windows 7 Home Premium, Service Pack 1, 64 bits, Intel(R) Core(TM) i7-2370QM
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
saradee ,u moet wel degelijk naar instellingen gaan,en dan kijken bij applicatie beheer..daar kun je Skype uitschakelen.[/b]
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
benoni - Lid geworden op: 11 jan 2004, 21:46
Beste Saradee,
ga bij instellingen naar Skype en hou de knop onder.Er zal een schermpje komen en daar klik je op verwijderen.
Nog een prettige avond verder.
ga bij instellingen naar Skype en hou de knop onder.Er zal een schermpje komen en daar klik je op verwijderen.
Nog een prettige avond verder.
Slim zijn betekent dat je maar de helft gelooft van wat je hoort. Briljant zijn betekent dat je weet welke helft je moet geloven