tab 3
-
Moche - Lid geworden op: 06 dec 2010, 15:23
Hallo,Ik ben in het bezit van een Samsung Tab 3 SM-T110.Ik heb foto's via afbeeldingen op mijn Tab gezet die ik indien nodig kan verwijderen.Echter heb ik ook albums van Picasa overgebracht en zou deze willen verwijderen.Het lukt niet,alles geprobeerd.Hoe zou ik kunnen doen.
Bedankt op voorhand.
Een zalige Pasen en een Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen .
Moche
Bedankt op voorhand.
Een zalige Pasen en een Gelukkig Nieuwjaar aan iedereen .
Moche
-
Strijkertje - Lid geworden op: 11 apr 2004, 13:09
Pasen
als ge nuchter bent zullen we u helpen 
Stille waters hebben diepe gronden !
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Ik denk niet dat jij die albums van Picasa erop gezet hebt .
Je android is gekoppeld aan je Gmail account , en die gaat blijkbaar automatisch op al je android toestellen gekoppeld aan dit gmail account je picasa albums plaatsen .
Althans , ik heb dit zo ondervonden.
Je android is gekoppeld aan je Gmail account , en die gaat blijkbaar automatisch op al je android toestellen gekoppeld aan dit gmail account je picasa albums plaatsen .
Althans , ik heb dit zo ondervonden.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Moche
Allerbeste vooruitzichten en een rustig 2016 gewenst.
Tussen Kerst en Pasen kan ik me niet vergissen, Kerstmis is al voorbij.
Vergissen is menselijk hé. Zelf heb ik eens een nieuw lid "hatellijk welkom" ipv "hartelijk welkom" geheten..., haha.
Zoals rebelle het al aangeeft : worden automat. gesynchroniseerd.
Maar op je Android kan je dat syncen ook uitzetten.
Ga naar INSTELLINGEN - en tik op Picasa en ernaast haal je het vinkje weg, zodat het syncen wordt gestopt.

Nadien zou je wel de albums kunnen verwijderen.

Allerbeste vooruitzichten en een rustig 2016 gewenst.
Tussen Kerst en Pasen kan ik me niet vergissen, Kerstmis is al voorbij.
Vergissen is menselijk hé. Zelf heb ik eens een nieuw lid "hatellijk welkom" ipv "hartelijk welkom" geheten..., haha.
Zoals rebelle het al aangeeft : worden automat. gesynchroniseerd.
Maar op je Android kan je dat syncen ook uitzetten.
Ga naar INSTELLINGEN - en tik op Picasa en ernaast haal je het vinkje weg, zodat het syncen wordt gestopt.
Nadien zou je wel de albums kunnen verwijderen.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Moche - Lid geworden op: 06 dec 2010, 15:23
Rebelle,Hoe zou het dan komen dat de foto's rechtstreeks uit afbeeldingen wel te verwijderen zijn en uit picasa niet.Bij deze laatste foto's staat het picasa teken onderaan links op de foto.Zou er dan geen enkele mogelijkheid zijn ander blijf ik dus vast aan die foto's?Sorry voor deze vraag maar ik ben maar een leek en wil bijleren,hetgeen via seniorennet mij al meermale gelukt is.
Bedankt en groeten
Moche
Bedankt en groeten
Moche
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Moche
Boven jouw antwoord eens kijken ?

Boven jouw antwoord eens kijken ?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox