Oefenforum

gimp bewerkingen Rebelle

Gestart door rebelle op 11 jun 2014, 11:19 891 berichten 211.978 keer gelezen Reageer
rebelle Startte dit onderwerp 30 nov 2015, 17:18 Damme 1.137 berichten
Met dank in naam van "Toyota".........
Goed bézig rebelle,

Stormachtig groetje,[/quote]

Die had ik speciaal vandaag voor je gemaakt .
Vandaag heb ik een zware dag achter de rug , morgen weet ik meer .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
    Citeer
    *Joy* 06 dec 2015, 21:27
    .
    Dank je wel rebelle.

Een spoedig herstel wens ik je van harte.
    En hopelijk mogen wij na je herstel, nog verder genieten van je mooi "creaties"

Groetje,
    *Joy*
      Citeer
      rebelle Startte dit onderwerp 07 dec 2015, 18:01 Damme 1.137 berichten
      Afbeelding
      What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
        Citeer
        rebelle Startte dit onderwerp 10 dec 2015, 17:10 Damme 1.137 berichten
        Afbeelding
          Citeer
          rebelle Startte dit onderwerp 15 dec 2015, 10:10 Damme 1.137 berichten
          Afbeelding
            Citeer
            rebelle Startte dit onderwerp 15 dec 2015, 11:43 Damme 1.137 berichten
            Afbeelding
              Citeer
              Sita 21 dec 2015, 10:10
              Afbeelding

(inkscape :wink: :) )

Rebelle,

Prettige feestdagen gewenst en een gezond en gelukkig 2016.
              Hopelijk ben je ondertussen weer aan de beterhand.

groetjes,
              Sita
                Citeer
                rebelle Startte dit onderwerp 21 dec 2015, 11:41 Damme 1.137 berichten
                Dank je wel Sita , en terug prachtig .

Ik wens je eveneens het allerbeste voor het nieuwe jaar .
                  Citeer
                  rebelle Startte dit onderwerp 30 dec 2015, 11:50 Damme 1.137 berichten
                  Afbeelding

Aan iedereen een fijn eindejaars en een voorspoedig Nieuwjaar gewenst .
                    Citeer
                    Wiana 30 dec 2015, 12:20 Brugge 1.098 berichten
                    Zoals je zegt, rebelle...
                    Afbeelding

Een heel prettig eindejaar gewenst en misschien tot op "Brugge zingt van oud naar nieuw"? Ik hoor je dan wel... LOL

Groetjes
                      Citeer
                      rebelle Startte dit onderwerp 30 dec 2015, 14:06 Damme 1.137 berichten
                      Euhhhhhhhh!!!! Tis een beetje kleiner hihihih

Laatst gewijzigd door rebelle op 30 dec 2015, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.