gegroet iedereen
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

op kousenvoeten sluip ik hier weer rond dankzij je weet waarschijnlijk wel waarom .Ben al buiten in de tuin geweest ondanks het maar frisjes is maar goedingeduffeld ging het .Dus heb ik al een goede frisse neus opgehaald.nu verder dwalen groetje en geniet van de kleine dingen
-
sorry dat ik gisteren niet langs geweest ben .Maar ik moet nu nog bekomen na gisteren morgen had gisteren morgen deze persoon op bezoek nadat ze gewaarschuwd waren door een buur.Ga er niet veel meer over zeggen. 

een gezellige woensdag iedereen groetje

een gezellige woensdag iedereen groetje
-

ik ben blij dat deze week bijna voorbij is .Het was een moeilijke week voor mij van alles heb ik nu meegemaakt .Deze morgen om 3 uur moest ik al beginnen te dweilen in de keuken .Juist naast de koepel kwam water binnen .Nu staat het hondenbadje er om water op te vangen .Nochtans had buurman enkele weken terug de koepels en dak proper gemaakt .Hij is komen kijken maar voorlopig kan hij er niet goed naar kijken door de sneeuw en regen .Wel heeft hij naar de afloop gekeken en dat was in orde .Telkens ik nu in de frigo moet zijn moet ik dat badje opzij schuiven .Maar ook op straat kunnen de rioleren het niet slikken staat bijna tot midden van de straat water .De ene moment sneeuw dan weer plensende regen .Een geluk dat ik het niet hoor de geplets van iedere druppel dat in dat badje val .Zoals de buurman zei was het van plets,plets .Was ook moeilijk om eten te maken omdat het er juist tegen staat .De frigo en fornuis staan naast elkaar .Moet wel heel voorzichtig zijn met rug want minstens dat ik iets ophef voel ik het bewegen in rug. De buurman is weer juist buiten heeft het badje komen leeg maken nu hopen dat ik gerust ben tot morgen vroeg.Ook veel zieken autos enz zien passeren .Stapvoets rijden ze hier nu ik kom zeker nu niet buiten.Nu een stukje eten want ik zo willen rusten daarna groetje
-
voorlopig zonder plaatjes heb een reserve pc gekregen .Zaterdag morgen is de pc kapot gegaan de toets waar je mee op zet was kapot gaf geen contact meer .Dus voorlopig met een reserve en hij hoopte dat hij het kon maken want er zijn zoveel verschillende knoppen dat hij zei .Dus zeg ik gewoon een fijne week en maandag groetje
-

heb van daarjuist de pc terug maar moet het nu op een ander manier opzetten .Knop kon hij niet meer bestellen nu sparen voor een tweede hands pc want een nieuwe is nog duurde .En dan zo het meer dan een jaar duren voordat ik het geld heb .Afijn ja ik kan weer eventjes verder .
-

deze namiddag met hulp boodschappen gedaan .Kan weer eventjes voort .Heb eens goed rondgekeken wat er zoal verkocht word niet te geloven zoals rood witloof lag naast het gewoon witloof .Afijn het heeft me deugd gedaan even weg geweest ondanks de onuitstaanbare onderrug pijn .De hulp had het gezien van als ze hier binnen kwam .Dat ik met pijn zat ondanks ik niks gezegd had .Rusten help weinig aan de pijn .Te lang staan lukt niet een geluk dat we niet aan de kassa moesten wachten .En ik ben het beu altijd dat rusten en stilzitten .Hebgisteren avond naar de huisarts een mail gestuurd met de vraag of ik eventjes meer pijn stillers mocht nemen .En mag het doen hij komt toch vrijdag iedere 14 dagen komt hijlangs normaal gezien .Mijn pc is niet alleen als tijdverdrijf maar vooral een grote hulp .Doordat ik de telefoon niet hoor doe ik via de pcnu alles ofik moet een berichtje via de gsm.Maar dat is ook te klein voor mij om goed te zien .Ben enorm blij dat ik nu een goed medicijn heb tegen de migraine .Zelfs de misselijkheid gaat er mee weg .Het is lang geleden dat ik zo lichte hoofdpijn heb gehad hout vasthouden dat het zo mag blijven .Maak het binnen goed warm en knus en geniet van jullie avond groetje
-

deze morgen was het goed gevroren .Na de middag sneeuwwater en het vriest nog .Zie het aan het water dat ik opvang .Er staat een open hoge ton openom water op de vangen en er ligt een dikke laag ijs op .En nu sneeuwwater fijne poeder sneeuw dat er valt en de autos rijden hier stapvoets nu .Heb deze middag weer lekker geeten ondanks ik weinig eet .Had voor de drie kipfilets afgekookt en een stukje voor mij gehouden .Dus eerst witloof afgekookt dan van de bouillon van die filets gebruik om saus de maken .Daar dan kippefilet in stukjes gedaan en het witloof onder de saus gedaan met puree .Tevoren groente tomaten soep met veel ballekes erin .Deze morgen om 5 uur was ik al soep aan heteten kandat op ieder uur van de dag soep eten. zowel in de winter als zomer .Ben van thuis uit groot gebracht met veel soep te eten .Nu staat de rijstpap af te koelen om straks zonder goud lepeltje binnen te lepelen groetje