Boven de tachtig , een andere generatie
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
katana schreef: Morituri te salutant
[/quote]
Voel je je een vreemde eend in de bijt ? Of zal je "het" overleven....
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Voel je je een vreemde eend in de bijt ? Of zal je "het" overleven....telloorlekker schreef:katana schreef: Morituri te salutant
Overleven
Het zal wel moeten , katana denkt aan hulp , van de grote denkers van seniorennet , niet te onderschatten
Waarom geen clip uitwerken op You Tube , met als achtergrond het Farwest station van Leopoldsburg , met een verklede katana in de Farweststyle , met hoed en pistolen op het vervloekt automatisch machine zonder hersenen om een ticket te nemen voor de trein ..
Zie het al voormij , Ennio Moricone melody ' Once upon a time in the West
Laat maar komen het zeer geachte goed van de senioren ( nog niet afgeschreven ) alle tijden
Katana zal jullie waarderen op de hoogste schaal ....
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Silver Wolf schreef:
U vraagt....
Bedankt ' Silver Wolf' ,
Heb al al hulp ingeroepen van Marcel Vanthilt een Kampenaar , om een clip te maken , ben eens benieuwd of hij zal reageren
Verder nieuws volgt
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Als die dan maar niet TILT slaat van je "reputasie" ? 
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Katana de werking en de manipulatie van die ticketautomaat valt op papier niet uit te leggen. Normaal wijst dat zich zelf wel aan, en dan zeker voor een computerervaren senior als jij. Enkel een live demonstratie zou je mogelijk nuttig kunnen zijn. Misschien eens afspreken met je vriend Choerel, die woont toch niet zo ver weg, dan kunnen jullie nog eens een pint pakken in Diest en daar in het station wat gaan oefenen onder zijn kundige leiding; Twee vliegen in één klap dan, een reünie onder oud gedienden van sennet en een lekkere Diestsen Bruine, zoals de Witte van Zichem die ook wel lustte. 
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Proximus blijft vernieuwen !
Morgen wordt er een nieuwe decorder geinstalleerd bij katana door Proximus ..
Naar hun schrijven behelst dat heel wat voordelen
. Je hebt toegang tot een nieuw, gebruiksvriendelijk tv-menu
. Je zapt sneller tussen de zenders en navigeert sneller door de menu's
. Hij is compacter en verbruikt minder electriciteit
. Je hebt rechtstreeks toegang tot Netflix
Wie heeft daarmee ervaring en wat biedt Netflix eigelijk , wat moet katana zich daarvan voorstellen ?
Graag jullie mening ...
Morgen wordt er een nieuwe decorder geinstalleerd bij katana door Proximus ..
Naar hun schrijven behelst dat heel wat voordelen
. Je hebt toegang tot een nieuw, gebruiksvriendelijk tv-menu
. Je zapt sneller tussen de zenders en navigeert sneller door de menu's
. Hij is compacter en verbruikt minder electriciteit
. Je hebt rechtstreeks toegang tot Netflix
Wie heeft daarmee ervaring en wat biedt Netflix eigelijk , wat moet katana zich daarvan voorstellen ?
Graag jullie mening ...
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
De laatste keer dat ik in het station van Diest was, is geleden van 1981. Toen was ik zo kwaad op de Locostakingen dat ik gezworen heb nooit meer op een trein te stappen en ben ik begonnen met elke dag met de auto naar Brussel te rijden.socrates schreef:Katana de werking en de manipulatie van die ticketautomaat valt op papier niet uit te leggen. Normaal wijst dat zich zelf wel aan, en dan zeker voor een computerervaren senior als jij. Enkel een live demonstratie zou je mogelijk nuttig kunnen zijn. Misschien eens afspreken met je vriend Choerel, die woont toch niet zo ver weg, dan kunnen jullie nog eens een pint pakken in Diest en daar in het station wat gaan oefenen onder zijn kundige leiding; Twee vliegen in één klap dan, een reünie onder oud gedienden van sennet en een lekkere Diestsen Bruine, zoals de Witte van Zichem die ook wel lustte.
Ik wil echter graag, zowel met Katana als met u, op de markt van Diest een Gilden gaan drinken.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Choerrel schreef:De laatste keer dat ik in het station van Diest was, is geleden van 1981. Toen was ik zo kwaad op de Locostakingen dat ik gezworen heb nooit meer op een trein te stappen en ben ik begonnen met elke dag met de auto naar Brussel te rijden.socrates schreef:Katana de werking en de manipulatie van die ticketautomaat valt op papier niet uit te leggen. Normaal wijst dat zich zelf wel aan, en dan zeker voor een computerervaren senior als jij. Enkel een live demonstratie zou je mogelijk nuttig kunnen zijn. Misschien eens afspreken met je vriend Choerel, die woont toch niet zo ver weg, dan kunnen jullie nog eens een pint pakken in Diest en daar in het station wat gaan oefenen onder zijn kundige leiding; Twee vliegen in één klap dan, een reünie onder oud gedienden van sennet en een lekkere Diestsen Bruine, zoals de Witte van Zichem die ook wel lustte.
Ik wil echter graag, zowel met Katana als met u, op de markt van Diest een Gilden gaan drinken.
Mijnsweegs alvast bedankt Choerel maar ik kan u enkel "gezondheid" wensen langs deze virtuele weg. Ik kan vanwege mijn "oogprobleem" niet meer autorijden en met het openbaar vervoer is Diest mij wat te ver weg. Ik zou met de bus een halve dag onderweg zijn. Maar katana woont dichter in de buurt, als binnenkort de lente komt is dat misschien wel een leuke uitstap voor hem, als hij tenminste weg mag van zijn Lady.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Beste Katana en broeders van het eerste uur!
Nog drie jaar en dan kom ik ook in de 'club'
Zal het wel halen denk ik zolang ik heimwee blijf hebben naar mijn Kempen.... Essen.
Deinze is maar een dooie boel, geen oost- en geen westvlamingen en de beste stamcafé's : appartementen!
Heb ook wel een beetje heimwee naar onze eerste jaren op seniorennet.
Ben nu toch wel de naam vergeten zeker van die ouwe rakker van de kust die niet naar Oostende durfde te komen. Wij wel hé?
Hij was de reden dat je haar begon wit te worden.
Iets van de drie musketiers geloof ik waar gij de vierde van was...
Las in het begin van deze reeks dat er verlangd werd naar de Strangers.
Ze staan allemaal op YouTube en komen regelmatig uit mijn zware boxen
voor vandaag : de groeten!!!
Nog drie jaar en dan kom ik ook in de 'club'
Zal het wel halen denk ik zolang ik heimwee blijf hebben naar mijn Kempen.... Essen.
Deinze is maar een dooie boel, geen oost- en geen westvlamingen en de beste stamcafé's : appartementen!
Heb ook wel een beetje heimwee naar onze eerste jaren op seniorennet.
Ben nu toch wel de naam vergeten zeker van die ouwe rakker van de kust die niet naar Oostende durfde te komen. Wij wel hé?
Hij was de reden dat je haar begon wit te worden.
Iets van de drie musketiers geloof ik waar gij de vierde van was...
Las in het begin van deze reeks dat er verlangd werd naar de Strangers.
Ze staan allemaal op YouTube en komen regelmatig uit mijn zware boxen
voor vandaag : de groeten!!!
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10