gegroet iedereen
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

hier ook regen op een bevroren grond .Want er ligt hier nog sneeuw niet op straat maar toch .Er staat een dikke laag ijs op het opgevangen regenwater .Hopelijk word het niet te glad nu .Ze rijden toch traag de autos .De huisarts is ook weer juist buiten .Moet volgende week een mail sturen naar hem om te laten weten hoe het met de nu onverdragelijke rugpijn is .Mag voorlopig niet stoppen met kinesist .Moet pillen laten en afwachten groetje
-

deze namiddag was ik nogal geschrokken .Had een beetje leeg goed van glas en dus dacht ik ga het naar de glasbak doen .Een 5 potjes van confituur dus niet veel .Maar in terugkomen zakte ik door mijn benen van de onverdragelijk pijn in rug .Ben met enorme inspanning toch thuis geraak .Ben dan onmiddelijk gaan liggen nadat ik een zware pijnstiller genomen heb .Het is iets minder maar toch nog onverdragelijk .Deze pijn heb ik nog nooit gekregen zoals nu .Maar ja krakende karren lopen het langst zeggen ze hier in de omgeving .Het ijs op de waterton en waterbak is bijna gesmolten en de sneeuw is bijna weg in de tuin .groetje
-

ondanks de onverdragelijk pijn in rug ben ik toch weer deze voormiddag met iemand uit de buurt meegeweest .Soms weigeren mijn benen maar bijt door .Heb toch nog enkele stukken enorm goedkoop kunnen kopen .Moet nu nog een broek korter maken eentje is al gedaan .Was wel op tanden bijten maar het is geluk .De rest is voor de volgende dagen .Normaal gezien zo ik in de voormiddag morgen naar kinesist moeten .En hopelijk dat ze aan hun woord gaan houden voor hulp na de middag afwachten dus .GENIET VAN JULLIE AVOND GROETJE
-

weet dat ik vroeg ben maar ga nu rusten .Daarna een stukje eten en tv kijken .Was na de middag met buurman weggeweest voor eten en schelpenzand voor de verschillende gevleugelde .Alsook nog een paar speeltjes voor de dwergpapegaaien .Die moeten hun bezig houden anders zijn ze methun eetbakje of iets anders aan het rond dragen .Maar de pijn in rug dwingt mij om nu te rusten groetje
-

vandaag de huisarts laten komen .WAS GISTEREN EENDRIE KEREN DOOR DE BENEN GEZAKT EN EEN OVERDRAGELIJK PIJN IN RUG .DEZE MORGEN BIJ HET OPSTAANLUKTE HET EERST NIET OM OP MIJN VOETEN TE STAAN HET HEEFT 15 MINUTEN GEDUURD .En drie dat ongedurig werden om buiten te gaan om te zwijgen over de pijn in rug .Heb 4 inspuitingen gekregen langs weerszijden eentje in de rug en bil .Maandag kwam hij terug om te zien indien het te erg is tegen vrijdag mag ik een mail sturen .Ja via de telefoon kan ik mijn arts niet meer verwittigen moet dus via mail gebeuren .Mijn pc is nu mijn grote hulp en een beetje bezigheid .Opdeze manier moet ik nu alles regelen wantgehoor laat me in de steek kan zelfs niet meer met twee personen tegelijk een gesprek voeren .De enige personen die ik goed verstaat is mijn buurman en huisarts bij andere personen moet ik dikwijls vragen wat zeg je nu .Afijn nu is de pijn voorlopig goed gesust hopelijk voor enkele dagen groetje