beveilgingscertificaat
-
arizona - Lid geworden op: 12 jan 2007, 14:46
Goeie dag,probleem met laptop onder W10.Tracht via Edge Google Chrome en Mozilla Firefox te installeren.Krijg steeds de melding: Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website !!zowel voor Chrome als Mozilla...
Voor andere sites gaat alles normaal,ook mail werkt perfekt.
Voor Windows Defender alles OK !
Wat nu gedaan ?
Bedankt(van harte) voor uw eventuele hulp !
Voor andere sites gaat alles normaal,ook mail werkt perfekt.
Voor Windows Defender alles OK !
Wat nu gedaan ?
Bedankt(van harte) voor uw eventuele hulp !
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@arizona
--Waarom heb je de links naar die 2 sites niet geplaatst?
--Bestur.syst. is een 32- of een 64bit?

--Waarom heb je de links naar die 2 sites niet geplaatst?
--Bestur.syst. is een 32- of een 64bit?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
@pcekspeer: bedankt voor uw snelle reactie.Heb via Edge dan toch Firefox kunnen nstalleren.Alles(o.a.bladwijzers) geimporteerd van mijn desktop en alle links gaan open tot....ik in de zoekbalk Google durf typen dan krijg ik de melding: Uw verbinding is niet beveiligd.De eigenaar van www.google.be heeft zijn of haar webs niet juist geconfigureerd.Deze website maakt gebruik van HTTP Strict Transport Security(HSTS) om aan te geven dat Firefox alleen een beveiligde verbinding mag maken.Hierdoor is het niet mogelijk om een uitzondering voor dit certificaat toe te voegen.
Zou er een verband bestaan met het feit dat ik sinds gisteren Google Drive op mijn DESKTOP heb geactiveerd(en die werkt perfekt met mijn smartphone en tablet onder Android)).
Op deze laptop met het probleem liep vroeger Chrome perfekt.Ik heb CXhrome er wel afgezet(met Recuva).
De laptop staat op W10 64bit.
Bedankt en mvgr.
Zou er een verband bestaan met het feit dat ik sinds gisteren Google Drive op mijn DESKTOP heb geactiveerd(en die werkt perfekt met mijn smartphone en tablet onder Android)).
Op deze laptop met het probleem liep vroeger Chrome perfekt.Ik heb CXhrome er wel afgezet(met Recuva).
De laptop staat op W10 64bit.
Bedankt en mvgr.
-
@arizona
Wij zien jouw scherm niet en ook niet wat er zich op afspeelt
Dus, plaats die links eens naar de site van Chrome?
Welke versie Win10: 32- of 64 bit?
Je kent het gebruik van de scanners MBAM en AdwCleaner? Ja? Laat ze dan de pc eens onderzoeken.
Wij zien jouw scherm niet en ook niet wat er zich op afspeelt
Dus, plaats die links eens naar de site van Chrome?
Welke versie Win10: 32- of 64 bit?
Je kent het gebruik van de scanners MBAM en AdwCleaner? Ja? Laat ze dan de pc eens onderzoeken.
-
@PCekspeer: bedankt voor al uw moeite.Probleem is opgelost.Ik ben nog even verder gaan zoeken op internet en daar had iemand hetzelfde probleem gehad.Door datum en uur aan te passen(stond inderdaad niet juist op mijn laptop)is het probleem op slag opgelost ! Onbegrijpelijk...
Ik zie niet direkt het verband maar alles is OK !!!
Bedankt en mvgr.
Ik zie niet direkt het verband maar alles is OK !!!
Bedankt en mvgr.
-
@arizona
Dat de datum/tijd verkeerd zijn, heeft meestal als oorzaak dat de BIOS-batterij (CMOS-batterij) vh moederbord de geest gaat geven.
Is maar een knoopcel-batterijtje dat je mogelijk ook zelf kan vervangen.

Dat de datum/tijd verkeerd zijn, heeft meestal als oorzaak dat de BIOS-batterij (CMOS-batterij) vh moederbord de geest gaat geven.
Is maar een knoopcel-batterijtje dat je mogelijk ook zelf kan vervangen.
-
@arizona
Haha, 2 jaar is inderdaad vroeg hé.

Haha, 2 jaar is inderdaad vroeg hé.