ALLES OVER AVG
-
Canadees - Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:13
*Joy*,
Goedemorgen, je hebt voorlopig goed gedaan.
Alles wat AVG tegenwoordig aanbied gewoon "afwijzen" en/of pop-up sluiten/wegklikken!
Ik heb enkele weken geleden op mijn Windows 10 computer een AVG AntiVirus Free geïnstalleerd.
Tot op vandaag heb ik dat venstertje nog niet te zien gekregen.
Ik hoop dat dat vandaag of morgen ook eens gebeurt, dan zal ik daar eens op ingaan en die controle laten uitvoeren, zien wat dat geeft.
Ik kom er dan nog op terug en zal het hier melden.
Groetjes.
Alles wat AVG tegenwoordig aanbied gewoon "afwijzen" en/of pop-up sluiten/wegklikken!
Ik heb enkele weken geleden op mijn Windows 10 computer een AVG AntiVirus Free geïnstalleerd.
Ik hoop dat dat vandaag of morgen ook eens gebeurt, dan zal ik daar eens op ingaan en die controle laten uitvoeren, zien wat dat geeft.
Groetjes.
-
Phine - Lid geworden op: 30 jan 2015, 13:52
Misschien dat het al gemeld was maar ik lees net dat avg ook met een gratis virusscanner komt voor Mac http://www.kewego.nl/security-nieuws/av ... -mac-os-x/[/url]
-
klinker - Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56
Dan heb je een probleem Canadees, want je kunt niet meer oordelen over de plussen en vooral minnen van de Free versie. En die minnen zijn echt niet min hoor, dat verzeker ik u. (wat een woordspeling)Canadees schreef: Ik zit hier op al mijn computers (behalve eentje - zie verder) met een AVG Antivirus Professionnal 2016.
Ik heb dus géén Free versie meer staan!
De grote meerderheid van de Free gebruikers heeft AVG Search en (of) AVG Web TuneUp op zijn dak. Van die laatste ben je nog zo maar niet verlost. Schandalig!
Weg met die AVG Free!!!
-
Met deze wens ik duidelijk en klaar te melden dat ik niet meer zal reageren of zal hulp bieden aangaande het gratis AVG AntiVirus programma!!
Ik laat graag de eer aan diegene die het programma blijkbaar beter weten te kennen.
Tevens is het mijn wens en uitdrukkelijke vraag om mijn nu nog staande AVG postings te te verwijderen.
Dat men niet/geen aandacht besteed als men iets installeerd, is voor rekening voor de gebruiker.
Soit,... hier houd voor mij de hulp betreffende AVG op!
Ik laat graag de eer aan diegene die het programma blijkbaar beter weten te kennen.
Tevens is het mijn wens en uitdrukkelijke vraag om mijn nu nog staande AVG postings te te verwijderen.
Dat men niet/geen aandacht besteed als men iets installeerd, is voor rekening voor de gebruiker.
Soit,... hier houd voor mij de hulp betreffende AVG op!
-
verhaegen - Support SeniorenNet
de al aanwezige postings mogen niet verwijderd worden
daarbij zouden topics onleesbaar en onbegrijpbaar worden door andere mensen
en het zou ook ingaan tegen alle regels van het internet en foragebruik
opgepast !
ze zelf allemaal verwijderen , zal streng gestraft worden
door levenslange uitsluiting van seniorennet
opgepast !
-
klinker - Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56
@ Canadees
Als AVG hulpverlener ben je zeer verdienstelijk, dat trek ik zeker ook niet in twijfel. Een AVG Free gebruiker wordt echter voortdurend bestookt met extra tools. En daar zitten zeer gemene tussen. Onderschat de bedoelingen van AVG niet die ze met de tools hebben. Het zijn voor hun middelen om informatie van de gebruikers te vergaren, en niet alleen voor eigen gebruik maar ook om ze te verkopen. Als AVG Prof gebruiker heb je daar geen, of minder, last van denk ik.
Van zodra de volgende popup zich aanmeldt, twijfelen ze meestal weer omdat de boodschap van AVG zodanig is opgesteld dat men denkt er op in te moeten gaan. Vandaar dat de meesten er ook op in gaan.
Hier een voorbeeld:
Jammer dat ik niet over een Nederlandstalige versie van deze pop-up beschik.
Als AVG hulpverlener ben je zeer verdienstelijk, dat trek ik zeker ook niet in twijfel. Een AVG Free gebruiker wordt echter voortdurend bestookt met extra tools. En daar zitten zeer gemene tussen. Onderschat de bedoelingen van AVG niet die ze met de tools hebben. Het zijn voor hun middelen om informatie van de gebruikers te vergaren, en niet alleen voor eigen gebruik maar ook om ze te verkopen. Als AVG Prof gebruiker heb je daar geen, of minder, last van denk ik.
Je waarschuwt ze er wel voor, maar dat wordt niet door iedereen gelezen en onthouden.Canadees schreef:*Joy*,
Van zodra de volgende popup zich aanmeldt, twijfelen ze meestal weer omdat de boodschap van AVG zodanig is opgesteld dat men denkt er op in te moeten gaan. Vandaar dat de meesten er ook op in gaan.
Hier een voorbeeld:

Jammer dat ik niet over een Nederlandstalige versie van deze pop-up beschik.
-
*Joy*
Goede morgen,
Dus is mijn vraag...
Kan ik met avg blijven werken,?
Word ik verder geholpen?
Met vriendelijke groeten.
Dus is mijn vraag...
Kan ik met avg blijven werken,?
Word ik verder geholpen?
Met vriendelijke groeten.
-
natuurlijk dat
zolang ge u der zelf gelukkig bij voelt
is der niks aan de hand
ge moet doen , waar ge zelf u het beste bij voelt
persoonlijk heb ik avg al een aantal jaren opgegeven , omdat hij te ingewikkeld werd , en te opdringend met reklame , voor beginnende en sporadische computeraars
maar dat wil niet zeggen , dat die hem beter niet gebruiken hoor
zoals al eerder gezegd , degene die ge kunt bedienen , en gelukkig bij voelt , dat is gewoonweg altijd de beste
zolang ge u der zelf gelukkig bij voelt
is der niks aan de hand
ge moet doen , waar ge zelf u het beste bij voelt
persoonlijk heb ik avg al een aantal jaren opgegeven , omdat hij te ingewikkeld werd , en te opdringend met reklame , voor beginnende en sporadische computeraars
maar dat wil niet zeggen , dat die hem beter niet gebruiken hoor
zoals al eerder gezegd , degene die ge kunt bedienen , en gelukkig bij voelt , dat is gewoonweg altijd de beste
-
*Joy*
.
Wel Mijnheer verhaegen dat doet mij plezier.
Ik heb nooit iets anders gehad dan AVG.
Dan wil ik nog iets kwijt aan klinker.
Volgens mij heb je ook een grote computerkennis zoals velen hier ..
Maar deze "Sticky" gaat hier duidelijk enkel over AVG.
Canadees steekt heel veel tijd in het maken van hulplijnen enz....
Mensen die met AVG werken, zouden dan ook de moeite moeten doen om deze te lezen, en bij twijfel hier hun vragen stellen, toch?
Heb ik altijd gedaan.
Maar zoals Mijnheer Verhaegen schrijft, iedereen bepaald dit voor zichzelf.
En ...klinker je weet ...ik ben een "leekje"
Neemt niet weg dat ik ook voor jou, heel veel respect heb
Nog een Fijne Zondag verder,
Canadees...denk er nog eens over na..wil je?
Wel Mijnheer verhaegen dat doet mij plezier.
Ik heb nooit iets anders gehad dan AVG.
Dan wil ik nog iets kwijt aan klinker.
Volgens mij heb je ook een grote computerkennis zoals velen hier ..
Maar deze "Sticky" gaat hier duidelijk enkel over AVG.
Canadees steekt heel veel tijd in het maken van hulplijnen enz....
Mensen die met AVG werken, zouden dan ook de moeite moeten doen om deze te lezen, en bij twijfel hier hun vragen stellen, toch?
Heb ik altijd gedaan.
Maar zoals Mijnheer Verhaegen schrijft, iedereen bepaald dit voor zichzelf.
En ...klinker je weet ...ik ben een "leekje"
Neemt niet weg dat ik ook voor jou, heel veel respect heb
Nog een Fijne Zondag verder,
Canadees...denk er nog eens over na..wil je?
-
*Joy*
Mijnheer Verhaegen nog een vraagje omtrent deze (quote)verhaegen schreef:de al aanwezige postings mogen niet verwijderd worden
opgepast !
Is dit dan wel toegelaten op "Oefenforum"
Het stoort mij helemaal niet meer, dit is niet de kwestie.
Maar vind het gewoon zielig.
Mensen die ooit eens een oefening willen leren ,staan voor schut.
Geen reclame...toch?
Deze keer kan ik mij toch niet houden.
Ik hoef daar zelfs geen antwoord op te krijgen ..
Ben een klein beetje "Charly"
En nu terug naar "AVG"
-
op het oefenforum mag der alles
dat is daar echt voor bedoelt om te oefenen
mag men , plaatsen , veranderen en verwijderen naar eigen behoefte
daar mag dus eigenlijk alles wat maar mogelijk is
maar als alhier op het forum meerdere mensen hun postings zouden verwijderen , wordt zo een topic onleesbaar voor jezelf en andere mensen
dat mag alleen ik , andere moderators en de webmaster
ps.
natuurlijk als je iets verkeerd gezet hebt , dat je dat zelf mag verbeteren (ook alhier)
dat is daar echt voor bedoelt om te oefenen
mag men , plaatsen , veranderen en verwijderen naar eigen behoefte
daar mag dus eigenlijk alles wat maar mogelijk is
maar als alhier op het forum meerdere mensen hun postings zouden verwijderen , wordt zo een topic onleesbaar voor jezelf en andere mensen
dat mag alleen ik , andere moderators en de webmaster
ps.
natuurlijk als je iets verkeerd gezet hebt , dat je dat zelf mag verbeteren (ook alhier)
-
*Joy*
Toch bedankt hoor !!
Geen probleem ermee
Bij mij komt het erop neer om mijn kennis te delen, en niet om ze nadien terug te verwijderen.
Leidraden kan ik helaas niet schrijven, anders had ik dit al lang gedaan.
Maar goed...
Mensenkennis heb ik hier al ondertussen wèl geleerd.
Nogmaals dank Mijnheer Verhaegen.
Geen probleem ermee
Bij mij komt het erop neer om mijn kennis te delen, en niet om ze nadien terug te verwijderen.
Leidraden kan ik helaas niet schrijven, anders had ik dit al lang gedaan.
Maar goed...
Mensenkennis heb ik hier al ondertussen wèl geleerd.
Nogmaals dank Mijnheer Verhaegen.
-
Ondanks ...
Belofte maakt schuld!

Vervolgens eens op "Nu controleren" geklikt, er wordt dan onmiddellijk een "scan" gestart die de onderdelen van AVG gaat controleren.
Dit gaat vrij vlug en is weer een manier om je AVG Free om te zetten naar een betalende versie van AVG.
Hier dat schermpje:

Ik moet er de vele AVG gebruikers er zeker en vast niet op wijzen dat ze niet moeten klikken om die scan te laten uitvoeren!
Doe je het toch, bedank dan in het tweede schermpje voor het aanbod!!!
Zo, ... nu zijn jullie weer mee!
Belofte maakt schuld!
[b][color=red]Op 03 feb 2016 om 00:17 *Joy* schreef:[/color][/b]
Beste Canadees of Mijnheer Verhaegen,
Eerste maal....
Gewoon weg geklikt.
Of ...deed ik verkeerd?
Had geen zin om hier nog 3 uren te zitten wachten. .want God weet hoe veel tijd dit in beslag zou nemen.
Fijne nacht !!!
Vandaag dus dat schermpje te zien gekregen:[b][color=darkblue]Dezelfde dag om 10:33 Canadees schreef:[/color][/b]*Joy*,
Groetjes.

Vervolgens eens op "Nu controleren" geklikt, er wordt dan onmiddellijk een "scan" gestart die de onderdelen van AVG gaat controleren.
Dit gaat vrij vlug en is weer een manier om je AVG Free om te zetten naar een betalende versie van AVG.
Hier dat schermpje:

Ik moet er de vele AVG gebruikers er zeker en vast niet op wijzen dat ze niet moeten klikken om die scan te laten uitvoeren!
Doe je het toch, bedank dan in het tweede schermpje voor het aanbod!!!
Zo, ... nu zijn jullie weer mee!