kettinggesprek
-
Gast
Joa hosh, ich hou oech ni va Brussel, heub daar ooit gewerkt, was toen noch ni gelijk as nu.
Vreemde mensen vind je nu euveral.
Doughter got inderdoud gjan weg, deze achternoem is ze bij en vriendin gewest oem de rees noar Ibiza te bespreke. Dje got toch mee hé hosh.
Dezen ouvend got ze danse in de dansschool.
Tis ne egte globentrotter, weet ni va wie da ze da het.
We houden het heeje zeker levendig, zoe wa onnozel doen hé.
Vind het wel erg da Dollieke va de babbeltopic nu in de kliniek ligt, hopelijk geneest ze gauw.
Doei!!!!
Vreemde mensen vind je nu euveral.
Doughter got inderdoud gjan weg, deze achternoem is ze bij en vriendin gewest oem de rees noar Ibiza te bespreke. Dje got toch mee hé hosh.
Dezen ouvend got ze danse in de dansschool.
Tis ne egte globentrotter, weet ni va wie da ze da het.
We houden het heeje zeker levendig, zoe wa onnozel doen hé.
Vind het wel erg da Dollieke va de babbeltopic nu in de kliniek ligt, hopelijk geneest ze gauw.
Doei!!!!
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
ja leah kén ook verschoten van dollieke
we weten nog van niks
t'is t'open da ze zere geneest.
k'zien gisteren begost(begonnen) mé te smoren (roken) en ken van heel den dag gin sigarette gesmoord..vandage ék me 2de pilletjie binnen sé..benieuwd ost euk goed go goon? vorlopig ék gin last dervan.
d'eerste 3 dagen mag je mor 1pilletje pakken,vanaf dag 4 ..2 snuchtens en savens.. en dat kost 5O€ da starterspakketjie
je kriegt do niet van were van de ziekeboend(ziekekas) das voe 14dagen..ost nog nie alpt (als het nog niet helpt)
dan het 2de pakket ,mo das kostelikker ...1OO€
g'gon zie'n oeverre dak stoon achter veertie dagen..eupelik zie'k der vanof voe te smoren?
t'is t'open da ze zere geneest.
k'zien gisteren begost(begonnen) mé te smoren (roken) en ken van heel den dag gin sigarette gesmoord..vandage ék me 2de pilletjie binnen sé..benieuwd ost euk goed go goon? vorlopig ék gin last dervan.
d'eerste 3 dagen mag je mor 1pilletje pakken,vanaf dag 4 ..2 snuchtens en savens.. en dat kost 5O€ da starterspakketjie
dan het 2de pakket ,mo das kostelikker ...1OO€
g'gon zie'n oeverre dak stoon achter veertie dagen..eupelik zie'k der vanof voe te smoren?
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
hosh
Dje moet ni alteed an die sigarette zitte denke, denkt an aaandere dinges, gezonde dinges.
Tis allemoal geld da dje in de lucht bloast, denk doar mer ens an. Die pille kosten oech nochal geld seg, zeurgt mer da dje der noa het ieste pakketje vanaf bent, wa en geldklopperij!
Joa, ich lees soms oech oep de babbeltopic om te zien hoe dollieke het mokt, ma heure maaaan het noch niks geschreeve hé.
Heeje het het just wir en ferme bui gedoan me hagel en al. Wa e wier!
Tot meurge hé hosh, moet sebiet noch noar den dentist.
Doei!!!
Dje moet ni alteed an die sigarette zitte denke, denkt an aaandere dinges, gezonde dinges.
Tis allemoal geld da dje in de lucht bloast, denk doar mer ens an. Die pille kosten oech nochal geld seg, zeurgt mer da dje der noa het ieste pakketje vanaf bent, wa en geldklopperij!
Joa, ich lees soms oech oep de babbeltopic om te zien hoe dollieke het mokt, ma heure maaaan het noch niks geschreeve hé.
Heeje het het just wir en ferme bui gedoan me hagel en al. Wa e wier!
Tot meurge hé hosh, moet sebiet noch noar den dentist.
Doei!!!
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Tis dikkers moeilik zulle om an andre ding te peiz'n...
Ke gelov'n dawwe in ne slichte periode zit'n...
Ene van m'n zeuns is up ze werk noar beneen geval'n, ziene pols en z'n elleboge zowel links of rechts is kapot, den dokteur zei datut gelik puzzels zien...
Wok twé rebben en ze neuze is gebrok'n, verzekerst ligt ie in de klinieke vor zes weken, toen nog e ké kieken ot nie moe èr word'n geopreerd...ze wuvetje en ze kindjes kun dre nie mé lachen zulle, wiedre wok nie...
Ken ogliek vandage gezien datie ze vingers kut bewegen, jeet wok ol kun rondlopen in z'n koamre, dadde is volgens zen dokteur zekre u goe teken...
Tis verleden weke dunderdag gebeurd...tis de eesten dag dakdre lik were bie zien...kwos de kluts kwiet...
We moeten dre deure we kun nie anders...
Ke gelov'n dawwe in ne slichte periode zit'n...
Ene van m'n zeuns is up ze werk noar beneen geval'n, ziene pols en z'n elleboge zowel links of rechts is kapot, den dokteur zei datut gelik puzzels zien...
Wok twé rebben en ze neuze is gebrok'n, verzekerst ligt ie in de klinieke vor zes weken, toen nog e ké kieken ot nie moe èr word'n geopreerd...ze wuvetje en ze kindjes kun dre nie mé lachen zulle, wiedre wok nie...
Ken ogliek vandage gezien datie ze vingers kut bewegen, jeet wok ol kun rondlopen in z'n koamre, dadde is volgens zen dokteur zekre u goe teken...
Tis verleden weke dunderdag gebeurd...tis de eesten dag dakdre lik were bie zien...kwos de kluts kwiet...
We moeten dre deure we kun nie anders...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
jawadde davang
dat is ernstig nieuws man pfffff
ik wens uw zoon een volledig herstel,en ook sterkte voor het ganse gezin.
gelukkig heeft hij het overleefd die val.. het zal revalideren worden.
sterkte man ook voor uw vrouw.
ik wens uw zoon een volledig herstel,en ook sterkte voor het ganse gezin.
gelukkig heeft hij het overleefd die val.. het zal revalideren worden.
sterkte man ook voor uw vrouw.
-
Dat is een feit hoske, de persoon die bij hem stond is er nog altijd niet goed van, ziet het gebeuren telkens terug komen.
Al is het erg, toch heeft hij nog heel veel geluk gehad, hetgeen die ze naar boven probeerden te brengen is rakelings z'n hoofd gepasseerd, kwam net iets later naar beneden...
Wel is het in geen geval een 'trunte'... probeert nu al iets vast te nemen.
Al is het erg, toch heeft hij nog heel veel geluk gehad, hetgeen die ze naar boven probeerden te brengen is rakelings z'n hoofd gepasseerd, kwam net iets later naar beneden...
Wel is het in geen geval een 'trunte'... probeert nu al iets vast te nemen.
-
Gast
Oei davang, hoe erg voor je zoon, maar inderdaad, het had nog veel erger kunnen zijn.
Ik wens hem een algeheel herstel toe, veel sterkte aan zijn familie en ook aan jou en je echtgenote.
Jij hebt het al flink meegekregen de laatste tijd hé. Dat zijn van die periodes, ik noem dat de Wet van Murphy die achter je zit.
Heb het zelf ook voorgehad, eerst ongeval met de bus, even later brak ik mijn teen. Ik ben ten gevolge van het ongeval nog steeds kine aan het volgen. Veel sterkte hé.
Hosh, davang, sloptwel veur straks.
Ik wens hem een algeheel herstel toe, veel sterkte aan zijn familie en ook aan jou en je echtgenote.
Jij hebt het al flink meegekregen de laatste tijd hé. Dat zijn van die periodes, ik noem dat de Wet van Murphy die achter je zit.
Heb het zelf ook voorgehad, eerst ongeval met de bus, even later brak ik mijn teen. Ik ben ten gevolge van het ongeval nog steeds kine aan het volgen. Veel sterkte hé.
Hosh, davang, sloptwel veur straks.
-
goeiemorgend leah ,en davang...oe ist bie joendere?
davang oe got mejje zeune ,ist ol wa betere?
leah ziejje in stakienge dé?
davang oe got mejje zeune ,ist ol wa betere?
leah ziejje in stakienge dé?
-
't Wos ne schone neugtent, mor wel stief koet, min 3 groaden en ne deur merg en been sniende wint...
Mo hoske toch, oekan leah nu stoaken, zis zie wok nie oltiet gereet zulle, ze moe zie wok vor vele ding zorg'n wije...
Ogelooflik mor woar leah, te zietre ol vele betre ut, wel zalt nog etiedeke dueren voralleer ie were an twerk zal zien, wan eest gekeken om em in un hersteloord te kriegen van de ziekenbond, mor ol bie ol zalt verzekerst nie nodig zien, je mag toch nog nie noar us in deeste twee wek'n, en den dokteur peist datie z'n an, of tog één drevan ol zal kun gebrukn ...toen is dadde nie nodig omdatre wok tusverpleginge en verzorginge bestaet é, en ze wuvetje eigenlik wok olle novend zatredag en zundag tus is...
Mo hoske toch, oekan leah nu stoaken, zis zie wok nie oltiet gereet zulle, ze moe zie wok vor vele ding zorg'n wije...
Ogelooflik mor woar leah, te zietre ol vele betre ut, wel zalt nog etiedeke dueren voralleer ie were an twerk zal zien, wan eest gekeken om em in un hersteloord te kriegen van de ziekenbond, mor ol bie ol zalt verzekerst nie nodig zien, je mag toch nog nie noar us in deeste twee wek'n, en den dokteur peist datie z'n an, of tog één drevan ol zal kun gebrukn ...toen is dadde nie nodig omdatre wok tusverpleginge en verzorginge bestaet é, en ze wuvetje eigenlik wok olle novend zatredag en zundag tus is...
-
awal davang ..t'doe me echt plezier da ier te lezen..je zeune komt van verre ..t'go tied vragen voe te genezen en te revalideren é..olles komt goed
geleuf me mo vrie
alé kom da nu tegen ..t'is morgend ol were zundag
..ne mens ét biena gin tied voe t'osemen (om te ademen)
morgend ist de 7sten dag dak nie mé smoren pffffffff ,kanne'd biena nie geleuven vam m'n zalve ..echt woor... mo t'is nog te vroeg voe te zeggen dak der vanof zie'n ???
k'steken olle dagen un keistje an..en bidden
vuuf weesgegroetjes ip m'n knietjes olle dagen..omdat zoe lukken.
geleuf me mo vrie
morgend ist de 7sten dag dak nie mé smoren pffffffff ,kanne'd biena nie geleuven vam m'n zalve ..echt woor... mo t'is nog te vroeg voe te zeggen dak der vanof zie'n ???
vuuf weesgegroetjes ip m'n knietjes olle dagen..omdat zoe lukken.
-
Gast
Davang
Da is goet neeuw (nieuws) van uwe zoon, al goet dat hij niet naar zo'n herstellingsoord moet. Da is goet natuurlek ma zal oech wel duur zen.
Hosh,
Proficiat, al 7 douge zonder stinkstokke, da's kunnen. Volhoude hé, ginne zever van "ich ben hervalle".
Ich mende (meende) da gij in stouking was, zooooe laaaank weg bleeve....
Toedeloeee beste manne!
Da is goet neeuw (nieuws) van uwe zoon, al goet dat hij niet naar zo'n herstellingsoord moet. Da is goet natuurlek ma zal oech wel duur zen.
Hosh,
Proficiat, al 7 douge zonder stinkstokke, da's kunnen. Volhoude hé, ginne zever van "ich ben hervalle".
Ich mende (meende) da gij in stouking was, zooooe laaaank weg bleeve....
Toedeloeee beste manne!
-
jaak ken ne bitjie lange weggebleven
mo me gedachten zaten ip babbelhoekje bij ons dollieke ,en we kennen al elkaar zo lang als vrienden,en dat was de reden.
mo t'go nu goed mé dollieke,en azo kanne'k were antieden ier kommen kletsen
ja vandage ist ip de kop 7 dagen dak niet gesmoord én pffffffffff
k'moeten zeggen t'is nie gemakkelik zulle,mo ken ne karaktere ozze'k zeggen nein ..ist nein
alé toe in den drooi é doeiii,en smakelik eten voe joen en je vint,en davang en z'n vreuwe
mo me gedachten zaten ip babbelhoekje bij ons dollieke ,en we kennen al elkaar zo lang als vrienden,en dat was de reden.
mo t'go nu goed mé dollieke,en azo kanne'k were antieden ier kommen kletsen
ja vandage ist ip de kop 7 dagen dak niet gesmoord én pffffffffff
k'moeten zeggen t'is nie gemakkelik zulle,mo ken ne karaktere ozze'k zeggen nein ..ist nein
alé toe in den drooi é doeiii,en smakelik eten voe joen en je vint,en davang en z'n vreuwe
-
Gast
Ich ben besmettelek hosh, zijt veurzichtig. Heb ne ferme kou te pakke, grrrr!
As ich en bitje kan ete ben ich al content, zal oech men lijn ten goede kome.
Gaat het beter met Dolfijntje, da is goet nieuws.
Alei, ich moet veul ruste van men doughter, zelf ging ze nor Antweeeerpe. Wa het ze noa doewe wieral verlore!!
Ich gon menne waaaas oep plooie, da zal ich toch nog wel moge zekers!
Gezellige zoundoug gewens hé hosh en davang!
As ich en bitje kan ete ben ich al content, zal oech men lijn ten goede kome.
Gaat het beter met Dolfijntje, da is goet nieuws.
Alei, ich moet veul ruste van men doughter, zelf ging ze nor Antweeeerpe. Wa het ze noa doewe wieral verlore!!
Ich gon menne waaaas oep plooie, da zal ich toch nog wel moge zekers!
Gezellige zoundoug gewens hé hosh en davang!
-
zéed zie verzekers ne t'wadde gevoenden die ur aanstood é leah
je moe je nie oegerust maken meestjie,z'is gin kiend mér é
alé k'gon stoppen voe vandage ,van ken zeer in m'n hoofd
en m'n vor oofd (voorhoofd ) gloeid
k'gon verzekers ziek worden ?
zéed zie verzekers ne t'wadde gevoenden die ur aanstood é leah
alé k'gon stoppen voe vandage ,van ken zeer in m'n hoofd
en m'n vor oofd (voorhoofd ) gloeid