Boven de tachtig , een andere generatie
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Eén van de ergenissen van katana is al verholpen, de toegangsdeur van het Texas station van Leopoldsburg , die volgeplakt was met kranten papier , schande van de eeuw is plots verholpen , kranten papier verdwenen , katana had al allerhande pers geschreven voor steun , maar er reageerde niemand , nu plots was het opgelost , bedankt mistery-man of vrouwSilver Wolf schreef:
U vraagt....
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Ofwel een papierslag van een jeugdvereniging....
...of anders een groep gesmokkelde gelukszoekers, die wat papier zochten voor de nodige boodschappen...
sw
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Deze clowneske Eftelinger heeft mij toen wel op de "verkeerde pot" gezet, want in heel zijn directe omgeving géén closet te bespeuren !
-
telloorlekker schreef:Deze clowneske Eftelinger heeft mij toen wel op de "verkeerde pot" gezet, want in heel zijn directe omgeving géén closet te bespeuren !
dat die figuur... op de pot zit...
sw
-
Had men dan niet beter "Kak of gene kak, de pot op !" kunnen omschrijven dan "papier hier" ? 
-
Dat zouden onze Noorderburen in die overjaarse Efteling niet begrijpen hé!telloorlekker schreef:Had men dan niet beter "Kak of gene kak, de pot op !" kunnen omschrijven dan "papier hier" ?
Want "kak" heet daar "poep"
Enne, dat laatste zou dan weer fout begrepen kunnen worden, door de luitjes van bij ons.
sw
-
Ik denk dat "PERS" niet enkel van "drukpers" komt, maar ook van
het zogenaamde nieuws er vaak letterlijk uit...persen.
Ofwel staat een reporter met de natte vinger te gissen (zoals bij de beelden van de wedersamenstelling van die kasteelmoord, waar iedereen - dus ook de pers - op afstand werd gehouden) ofwel wordt Jan en/of Mie modaal een micro onder de neus gepropt, om hun gram en speeksel te lozen.
Vandaar die spons omheen de microfoon.
Vreemd is, dat een reporter ter plaatse, evenzeer in de eigen straat of net om de hoek zou kunnen staan, want meer dan eens bestaat het achtergronddecor uit een vaag zwart beeld, met een lukrake (straat-?)lantaarn, die er mogelijk door de cameraploeg werd neergepoot.
sw
het zogenaamde nieuws er vaak letterlijk uit...persen.
Ofwel staat een reporter met de natte vinger te gissen (zoals bij de beelden van de wedersamenstelling van die kasteelmoord, waar iedereen - dus ook de pers - op afstand werd gehouden) ofwel wordt Jan en/of Mie modaal een micro onder de neus gepropt, om hun gram en speeksel te lozen.
Vandaar die spons omheen de microfoon.
Vreemd is, dat een reporter ter plaatse, evenzeer in de eigen straat of net om de hoek zou kunnen staan, want meer dan eens bestaat het achtergronddecor uit een vaag zwart beeld, met een lukrake (straat-?)lantaarn, die er mogelijk door de cameraploeg werd neergepoot.
sw
-
Zoals die reklame-plakaten vs. richtingaanwijzers in 't geel met de boodschap "OMLEIDING" zonder plaatsnaam of ander herkenningspunt zeker....Silver Wolf schreef:... die er mogelijk door de cameraploeg werd neergepoot.
sw
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
spiksin schreef:Volgens de verlichte pers zijn " Vlamingen " pro Hilary , democraten dus .
Is dat zo en waarom ?
Het zou kunnen , maar de rest dan ?
Voor Europa zal het van groot belang zijn ' Een Amerikaanse President met pit , maar ook met manieren en denkwijze die de mensheid dient , maar ook beheerst"
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad