gegroet iedereen
-
Groeneke - Lid geworden op: 17 nov 2008, 14:50
Dag Bekske,
Hoe erg voor jou, dat je Sissi hebt moeten laten inslapen....je rakkers zijn je leven,hè
Wij zitten nu met een cavia in de tuin,wéér van dezelfde buren,waarvan de moederkat al meer dan 10j bij ons is...
Het is nu al 4 maanden,en die komen zelfs nog niet horen.....gemakkelijk,hé,ze buiten laten ontsnappen,en ééntje vangen...en het andere...aan zijn lot overlaten....
Het beste,hé,want ik ben nog zelden op de pc☺
Hoe erg voor jou, dat je Sissi hebt moeten laten inslapen....je rakkers zijn je leven,hè
Wij zitten nu met een cavia in de tuin,wéér van dezelfde buren,waarvan de moederkat al meer dan 10j bij ons is...
Het is nu al 4 maanden,en die komen zelfs nog niet horen.....gemakkelijk,hé,ze buiten laten ontsnappen,en ééntje vangen...en het andere...aan zijn lot overlaten....
Het beste,hé,want ik ben nog zelden op de pc☺
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ik lig metmijn eigen overhoop van zaterdag .Door de vijf verschillende klachten in onderrug mag ik niks doen .Maar zaterdag door het goede weer zelf de was opgehangen .Met achteraf meer pijn dat blijft ga niet weg door rusten .Was verwittigd wel maar ik doe al zoveel beroep op enkele uit de buurt .En dacht ik zal het nu zelf proberen .Ook heb ik mijn handen vol aan heidi die mist haar maatje ondanks daisy hier ook is .Nu straks komt er iemand voor de tuin te bespreken wat ermoet gedaan worden .Was al maanden op zoek naar iemand die betaalbaar was Deze is wel redelijk van prijs niet wat ik in gedachten had maar een goedkopere vind ik toch niet .Dan morgen voormiddag word de poetsdienst opgestart had al gezinshulp .Maar door die persoon dat de poetsdienst dossier op gemaakt heeft is tot de vaststelling gekomen dat ik teveel betaal aan gezinshulp een 1.20 euro per uur teveel dat ik betaal .Nu wacht ik af ofdie teveel dat ik betaald heb ga terug trekken .Zo nu weet je waarom ik stil ben door de zorgen hier het is van morgen 4 weken dat ik ze heb laten inslapen maar ik mis ze nog enorm .Ik wens iedereen het beste toe groetje
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ben benieuwd wie er binnen een half uurtje aan de deur sta om te poetsen .Als het morgen voormiddag niet regen komt de tuinman voor het onkruid enz uit te doen en vaste planten zetten .Zoals hij uitlegde wist ik dat hij iets afweet van de tuin .nu dit posten groetje