Aldi notebook extra monitor enkel via hdmi indien aanwezig ?
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Een halve dag verder na de 8° winkel weet ik al wat meer. Een adapter usb naar monitor bestaat maar is niet te vinden, duur en werkt evtl niet.
Dit was de raadgeving bij het laatste winkelbezoek en men meldde me dat ik moest kijken naar een hdmi aansluiting op die notebook. Dan is de kans groot dat je monitor kunt gebruiken met hdmi aansluiting.
Hdmi zal wel toekomstgericht zijn en geen slechte aankoop .
Op dat ding met kleine lettertjes heb ik W10 gezet en terug naar maat gebracht. Of die hdmi erop zat weet ik niet.
Dit was de raadgeving bij het laatste winkelbezoek en men meldde me dat ik moest kijken naar een hdmi aansluiting op die notebook. Dan is de kans groot dat je monitor kunt gebruiken met hdmi aansluiting.
Hdmi zal wel toekomstgericht zijn en geen slechte aankoop .
Op dat ding met kleine lettertjes heb ik W10 gezet en terug naar maat gebracht. Of die hdmi erop zat weet ik niet.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
boeffer schreef:... Hdmi zal wel toekomstgericht zijn en geen slechte aankoop ...
GroetjesDe HDMI kabel is uitgevonden rond december 2002, door de samenwerking van een aantal bedrijven. Ze zochten samen naar een snellere kabel die op verschillende vlakken gebruikt kon worden. De producten en toepassingen voor HDMI werden pas in 2003 verkocht voor de consumenten.
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Dank voor de info. Er zit geen hdmi op. Dus niet verder puzzelen.
Als tablets ook zo zijn moet ik daar ook niks van hebben. Te kleine tekens die je natuurlijk kunt vergroten maar voor mij onpraktisch.
Mijn gsm kan ik koppelen aan pc en in mijn zak steken.
Als tablets ook zo zijn moet ik daar ook niks van hebben. Te kleine tekens die je natuurlijk kunt vergroten maar voor mij onpraktisch.
Mijn gsm kan ik koppelen aan pc en in mijn zak steken.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
ovl - Lid geworden op: 12 okt 2002, 23:03
kabel niet te vinden ??
kijk dan hier maar even.
http://www.kabelstore.be/product/581685 ... 0wod1KoCfA
kijk dan hier maar even.
http://www.kabelstore.be/product/581685 ... 0wod1KoCfA
Wees aandachtig, verwijder de e-mailadressen indien je een mail doorstuurt.
Gebruik "BCC" in plaats van "Aan" wanneer je een mail verstuurt aan meerdere personen
Zeg neen aan Spammers.
Gebruik "BCC" in plaats van "Aan" wanneer je een mail verstuurt aan meerdere personen
Zeg neen aan Spammers.